www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Stratus rok 95, brak iskry, brak zasilania pompy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Stratus rok 95, brak iskry, brak zasilania pompy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Sznikersik
*
*


Dołączył: Nov 04, 2006
Posty: 4
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 19:01    Temat postu: Chrysler Stratus rok 95, brak iskry, brak zasilania pompy Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam problem, jechałem autkiem i w pewnym momencie wyłaczył mi sie silnik i juz nie odpalił, samochod stoi u elektryka i nie wiadomo co z nim jest, na początku myslalem ze to auto alarm robi problem, po wypieciu alarmu bez zmian, iskry jak nie bylo tak nie ma, pompa nie pracuje. Prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze wypieles alarm nie znaczy ze to nie jego wina.

w alarmie masz odciecie pompy i innych bajerow do zaplonu.

wez manuala od alarmu i na pozwieraj to co ma byc zwarte.


albo inaczej. zaplon na krotko, pompa na krotko i zobaczysz czy odpali. jak tak to problem lezy po stronie alarmu lub instalacji ruszonej przez elektryko-alarmowcow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Sznikersik
*
*


Dołączył: Nov 04, 2006
Posty: 4
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 20:02    Temat postu: Ciąg dalszy opisu niedomagań Stratus 2.0 1995 Odpowiedz z cytatem

Opiszę może dokładniej usterkę i może ktoś mi poradzi co dalej (?) Auto alarm został odłączony przez elektryka samochodowego. Po sprawdzeniu okazało się że prąd do komputera dochodzi jednak nie ma impulsu wyjścia z komputera. Sprawdzenie czujnika na wale również nic nie dało. Komputer nie chce się połączyć z PC aby go zdiagnozować. Wyłączenie alarmu było spowodowane podejrzeniem że to własnie on odciął zasilanie. Wcześniej wyglądało to tak że po wjechaniu do kałuży wody prawym kołem zaczynał szaleć centralny zamek otwierając i zamykając zamki w czasie jazdy lub zalączały się światła awaryjne jak podczas włączonego alarmu. Teraz po włączeniu stacyjki słychać jak pompa paliwa załącza na parę sekund wszystkie kontrolki odpalą i po sprawdzeniu się układu gasną - czyli ok.... tyle że pojazd nadal nie odpala Sad Z dotychczasowych niedomagań jakie miał pojazd to tylko fakt, że czasami włączała się kontrolka ABS podczas jazdy po dziurach (ale po chwili gasła) oraz czasami obrotomierz "stał" i należało wyłączyć i włączyć zapłon aby znowu działał. Może ktoś pomoże i prześle schemat elektryczny Stratusa 2.0 z 1995r lub opis gdzie szukać wszystkich potrzebnych przekaźników i czujników. Z góry dziękuję za życzliwość i pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:45    Temat postu: stratus Odpowiedz z cytatem

Obrotomierz : zimne luty z tylu na plytce licznika (popraw je)
Auto gasnie : To jest juz problem.... Mozliwosci jest wiele. Sparwdz czy czujnik obrotow walu jest dobry (moze on jest uszkodzony i przez to komp. nie daje iskry). Spotkalem sie w tych autach z przypadkami ze byl uszkodzony komputer silnika....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sznikersik
*
*


Dołączył: Nov 04, 2006
Posty: 4
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Juz wiem co jest przyczyna braku iskry, pasek rozrzadu poleciał :/ moze wie ktoś czy po pęknieciu paska rozrzadu uszkodził sie silnik ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 14:08    Temat postu: kolizja Odpowiedz z cytatem

Oj tego nie wiem cy jest tam glowica kolizyjna..... Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadzwon do pierwszego lepszego serwisu chryslera i zapytaj o typ rozrzadu w twoim autku(kolizyjny lub bezkolizyjny),mysle ze ktos bedzie na tyle uprzejmy i cie wlasciwie poinformuje.Trzymamy kciuki aby byl bezkolizyjny,moze odrobine HEMI inzynierowie chryslera zastosowali w twoim silniku
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Sznikersik
*
*


Dołączył: Nov 04, 2006
Posty: 4
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za podpowiedzi i tylko w kwestii informacji dla tych co usiłowali mi pomóc - głowica uratowana Laughing Laughing Laughing Po zdjęciu miski zaworów okazało się, że wszystkie zawory stoją u góry. Przyczyną był ścięty pasek rozrządu a czujnik na wałku rozrządu wyłączył silnik (notabene bardzo dobre rozwiązanie techniczne) Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy tak ma być ale zawory wszystkie się podniosły i tłoki nie uderzyły w nie. Rozrząd z rolką i pompą paliwa kupiłem przez internet w Olkuszu. Rzeczywiście mają tam wszystko do amerykanów i ceny bardzo przystępne (rozrząd kompletny 289zł) Poztym zadzwoniłem tuż przed zamknięciem sklepu a jeszcze zdążyli przyjąć zamówienie, zapakować i wysłać kurierem Exclamation Exclamation Jeszcze raz dziekuję za podpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
falisty
*
*


Dołączył: Nov 17, 2006
Posty: 11

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 10:55    Temat postu: Rozrzad Odpowiedz z cytatem

Witam chcialbym dodac do tego tematu jeszcze jedna wazna informacje .Otoz wystarczy ze pasek przeskoczy o jeden zabek i chrysler tez nie odpali,komputer wykrywa niezgodnosc w sygnalach czujnika walka rozrzadu i walu glownego .Blokuje cewke zaplonowa
wysterowujac koncowke w komputerze na max co sie objawia tym ze na cewce zaplonowej na jednym z przewodow sterujacych pojawia sie staly PLUS.Reasumujac przy takich sytuacjach nie mozna samochodu zostawiac dlugo na zaplonie i nie uruchamiac go , dochodzi bowiem czesto do spalenia koncowki sterujacej cewka w PCM .
Pozdrawiam wszystkich mechaniorow Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
falisty
*
*


Dołączył: Nov 17, 2006
Posty: 11

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 10:55    Temat postu: Rozrzad Odpowiedz z cytatem

Witam chcialbym dodac do tego tematu jeszcze jedna wazna informacje .Otoz wystarczy ze pasek przeskoczy o jeden zabek i chrysler tez nie odpali,komputer wykrywa niezgodnosc w sygnalach czujnika walka rozrzadu i walu glownego .Blokuje cewke zaplonowa
wysterowujac koncowke w komputerze na max co sie objawia tym ze na cewce zaplonowej na jednym z przewodow sterujacych pojawia sie staly PLUS.Reasumujac przy takich sytuacjach nie mozna samochodu zostawiac dlugo na zaplonie i nie uruchamiac go , dochodzi bowiem czesto do spalenia koncowki sterujacej cewka w PCM .
Pozdrawiam wszystkich mechaniorow Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group