www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z drugim biegiem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z drugim biegiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
grbmw
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Sob Paź 14, 2006 17:12    Temat postu: Problem z drugim biegiem Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem posiadaczem Forda Escorta 1.9 usa 94r. z automatyczną skrzynią. Skrzynia działała ok, aż do pewnego dnia. Zaczęła gubić drugi bieg i redukować na jedynkę. Znalazłem przyczynę - luźna linka od przepustnicy do skrzyni (luźny pancerz). Wyregulowałem na ile mogłem i został jeden objaw. Po odpaleniu drugi bieg włączy się przy 5000 obr. i potem jest ok są wszystkie biegi bez szarpania bez ślizgania, aż do momentu zgaszenia.Tylko pierwsza zmiana na dwójkę to około 5000 obr. następnie jakieś 1500-2000 i wszystko jest ok. Po ponownym odpaleniu historia się powtarza. Olej właśnie wymieniłem i stan jest ok. Co to może być ??????????????????????? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze to multiswitch - czyli po europejsku wybierak lub jego sterownik. nie znam sie zbytnio ale juz gdzies o tym czytalem wiec moze to jest jakas wskazowka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 20:55    Temat postu: regulacja Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem problem jest z regulacja linki. Sprubuj ja jeszcze wyregulawac. Prawdopodobnie ta linka to jest kickdown i jesli on jest zle wyregulowany to beda sie dzialy podobne rzeczy....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
grbmw
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też myślę że to problem regulacji tej linki, tylko że ja jeździłem 10 godzin znacząc sobie pancerz mazakiem i wszystkie opcje chyba sprawdziłem. Oczywiście może to być kwestia milimetra i będzie kicha. Ja już sam nie wiem. Może to trzeba jakoś skalibrować ??????????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 9:23    Temat postu: linka Odpowiedz z cytatem

A sa wogole jakies zmiany jak regulujesz ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group