www.asu.pl :: Zobacz temat - regulacja pozycjonera/multiswitch'a
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulacja pozycjonera/multiswitch'a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
opi6
*
*


Dołączył: Dec 08, 2005
Posty: 6
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 19:41    Temat postu: regulacja pozycjonera/multiswitch'a Odpowiedz z cytatem

Witam. Chciałem poprosić kogoś o lekką pomoc. Skrzynia to KM176-5( z samochodu Hyundai Excel). Auto nie zawsze odpala na P a na N wogóle, dopiero w pozycji między R a N odpali natomiast lewarek musze czasami docisnąć żeby odpalić na P. I tu moje pytanie wg. opisu regulacji z książki serwisowej musze odkręcić Attaching bolts i wtedy ruszyć cały switch body?? Mógłby mi ktoś napisać o co chodzi z tymi 12mm bo nie rozumiem tego do końca. Jest tam wzmianka żeby uważać na oring dlatego wole najpierw spytac się fachowców bo nie chce nic niepotrzebnie uszkodzić. Przed regulacją konieczne jest odkręcenie linki od pozycjonera??Podaje link do opisu regulacji z książki na pewno będzie pomocny.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eec1dca69fab1b11.html
Serdecznie pozdrawiam i proszę o odpowiedź jeśli to możliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byc moze wybierak(pozycjoner) ci sie sypie w srodku,moze byc juz zasniedzialy,przewaznie sa to jednorazowki nie rozbieralne.Ale polak potrafi i ja taki rozebralem wyczyscilem i poskrecalem.W twoim przypadku pozostaje tylko ta opcja,bo twoj exel to ma chyba ponad 10 lat wiec dostep do czesci znikomy,a kiedys malo nie kupilem takiego Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
opi6
*
*


Dołączył: Dec 08, 2005
Posty: 6
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No rocznik 90 to swoje lata już ma:)Dzięki za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzymam za ciebie kciuki Opi - mnie takze zawsze sie podobal ten amerykanski excel. od koreanskiego pony roznily go te wspaniale kosmiczne dodatki ktore uczynily ten zwykly samochod wyjatkowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
opi6
*
*


Dołączył: Dec 08, 2005
Posty: 6
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Falkon za słowa otuchy. W tym aucie na prawdę czuje się już trochę ameryki (podłokietnik, szyberdach, klimatyzacja ale nie mogę dostać nigdzie chłodnicy bo moja już skorodowana no i przede wszystkim skrzynia automatyczna - nie zamieniłbym tego auta na inne mimo wieku:))No ale żeby nie zmieniać tematu - spróbuje w środę coś z pozycjonerem zrobić i napisze później czy mi sie powiodło. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2006 2:02    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

A mnie wyglada to na poluzowane sroby wybieraka.
Kiedy wymienialem swojego, zle go zakrecilem. Na pulpicie mam takie kolka podswietlane. Swieci sie jakies jedno w zaleznosci jaki mam bieg. Kiedy zle go zakrecilem musialem dopychac lewarkiem azeby na pulpicie zaswiecil mi sie ten bieg ktorego wlasnie wciskalem. Pozdejmowalem filter jeszcze raz, poluzowalem 2 mocujace srobki, pomyslalem chwile w krora strone mam mocniej dopchac wybierak i przykrecilem go. To tak jakby poprostu wyregulowanie go...
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
opi6
*
*


Dołączył: Dec 08, 2005
Posty: 6
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Sro Wrz 06, 2006 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I wyregulowałem. Udało się. Wystarczyło śrubą od dołu w miejscu gdzie dochodzi linka zluzować i przestawić. Dzięki wszystkim za pomoc. Serdecznie pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Wrz 06, 2006 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i kolejny uratowany samochod Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group