www.asu.pl :: Zobacz temat - POMPA PALIWA - czy na pewno?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMPA PALIWA - czy na pewno?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 20:29    Temat postu: POMPA PALIWA - czy na pewno? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy amerykanów!!! Przejdę od razu do rzeczy. Stoi przez noc,rano zapalam .Zapali od razu ale chodzi tak jak by mu się nie chciało,a czasami zgaśnie.Nie wkręca się na obroty no może za jakiś czas.Jak uda mi się uzyskać obroty,które przełączą go na gaz ,wtedy na gazie chodzi prawidłowo.Po ujechaniu paru set metrów zupełnie jak gdyby nigdy nic zapala na benzynie i chodzi dobrze.Stan wiedzy jaki posiadam pozwala mi przypuszczać,że to pada pompa paliwa?Czy dobrze podejrzewam i czy jest możliwa samodzielna wymiana pompy przy średnim(amatorskim) zaawansowaniu technicznym,gdzie ją kupić?Jeśli ktoś wymieniał to proszę o wskazówki krok po kroku jak to należy zrobić.POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!! FORD WINDSTAR 1995 GAZ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomcio-td
*
*


Dołączył:
Posty: 220
Skąd: Słowackiego 9/40

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy moim stanie wiedzy stawiał bym na jakiś czujnik Smile Najpewniej czujnik temperatury silnika lub coś takiego. Ale mogę się mylić.
PZDR
_________________
Lincoln Town Car 2003
Ford Expedition 2003 Eddie Bauer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale nawet jak jest zimny i zaraz przełączę na gaz chodzi prawidłowo więc może to nie to o czym piszesz,ale bardzo dziękuję za podpowiedż.POZDRAWIAM!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobacz ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aż tak daleko moja wiedza nie sięga.W ciągu dnia jak jeżdżę po mieście i zostawiam na choćby parę godzin zapala normalnie dopiero dłuższy posój tak przez noc to dopiero problem się powtarza.POZDRAWIAM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie masz żadnych wycieków. A może gdzieś zaciąga powietrze. Miałem kłopoty z pompą paliwową. Ale to wyglądało całkiem inaczej.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie bedzie chcial zapalic to przy otwartych drzwiach przysluchaj sie czy wogole zaczyna pompowac. jak cos nie, to wez z piachy w bak od dolu i powinna bzyknac i ruszyc .. wtedy wiadomo ze to pompa.

wymiana .. hmmm rabania sie ze 2 godziny Neutral ale spokojnie da sie zrobic.
zobacz tez jak tam filtr powietrza.

podobne objawy mialem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WMA ma rację, sprawdź ciśnienie na listwie wtryskiwaczy. Odkręć taką plastikową nakrętkę, jest mniej więcej na środku pod kolektorem ssącym. Lepiej żeby były 2 osoby, jedna kręci rozusznikiem druga sprawdza. Możesz zresetować pompę przyciskiem w prawym tylnym schowku (tam gdzie mieści się klucz do kół i lewarek). Wymiana wkładu pompy (jest oferta na Allegro - circa 150 zł) to zdjęcie zbiornika paliwa. Pompa jest w baku.
Może to być też zanieczyszczony wtryskiwacz benzyny (czyszczenie listwy i wtryskiwaczy - najlepiej w jakimś zakładzie. Coś jest z zasilaniem na benzynie, bo na gazie jak piszesz chodzi cacy - a to przecież odrębna instalacja i wtryskiwacze.
Pompa to częsta usterka w Windstarach, szczególnie tych jeżdżących na gazie.
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie lepiej podjechac gdzies na kompa(oczywiscie nie do zlodziei ktorzy zadaja 100 i wiecej),bo tak mozna gdybac,polbiedy jak sie tylko nameczysz przy czyszczeniu czegos czy sprawdzaniu,gorzej jak zaczniesz na oslep wymieniac i koszty niepotrzebne robic
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 9:45    Temat postu: Re: POMPA PALIWA - czy na pewno? Odpowiedz z cytatem

puma napisał:
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy amerykanów!!! Przejdę od razu do rzeczy. Stoi przez noc,rano zapalam .Zapali od razu ale chodzi tak jak by mu się nie chciało,a czasami zgaśnie.Nie wkręca się na obroty no może za jakiś czas.Jak uda mi się uzyskać obroty,które przełączą go na gaz ,wtedy na gazie chodzi prawidłowo.Po ujechaniu paru set metrów zupełnie jak gdyby nigdy nic zapala na benzynie i chodzi dobrze.Stan wiedzy jaki posiadam pozwala mi przypuszczać,że to pada pompa paliwa?Czy dobrze podejrzewam i czy jest możliwa samodzielna wymiana pompy przy średnim(amatorskim) zaawansowaniu technicznym,gdzie ją kupić?Jeśli ktoś wymieniał to proszę o wskazówki krok po kroku jak to należy zrobić.POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!! FORD WINDSTAR 1995 GAZ.


mam dokladnie to samo, problem tkwi u mnie w pewnej neszczelnosci i zasysam mi powietrze, rano jak odpalam, to zaraz gasnie na benzynie, wiec delikatnie musze podkrecic mu obroty az przelaczy na gaz i wtedy idzie cacy, przejade kilka metrow to zapala normalnie, minoi ze tez zasysa... tak conajmnie mi to powiedzial mechanik...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cały czas myślałem,że to pompa ale po przeczytaniu Waszych wypowiedzi okazuje się,że przyczyn może być wiele.Chyba nie obejdzie się bez odwiedzenia warsztatu.Jaki będzie finał moich zmagań napiszę na Forum.Każde takie doświadczenie uczy nas wszystkich.Dziękuję serdecznie za wszystkie Wasze podpowiedzi.POZDRAWIAM!!! WINDSTAR 3,8 1995 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Pon Wrz 04, 2006 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam !!!

Ja mam podobną sytuacje, po jeździe na gazie rano chodzi na wolnych jak chce i śmierdzi nie spalonym paliwem jakby dostawał za bogatą mieszankę przy tym kopci na czarno.

Ale po jezidzie cały dzień na bęzynie, na drugi dzień chodzi normalnie ???

Myślę że chodzi tu o sondę która po jeździe na gazie warjuje z odczytem i dobiera złą mieszankę.

Takie mam wrażenie Rolling Eyes

___________________________

Arrow DODGE caravan 3.0 V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sro Wrz 06, 2006 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pojedz na kompa i sprawdz sonde, ale nie sadze zeby to bylo to. Sprobuj przeczyscic wtryski najpierw (specjalny plyn hehe)
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrob to co ja i powinno przejsc - jesli nie to do serwisu.

wlej caly zbiornik paliwa - najlepiej 98, do tego butelke STP do czyszczenia i smarowania wtryskiwaczy. przejezdzij caly zbiornik - bez gazu.

jesli sie problem minie to znaczy ze zaniedbales wtryskiwacze i wymagaly przesmarowania - wniosek - czesciej jezdzic na benzynie - w koncu amerykanie na to paliwo wymyslili ten samochod

jesli sie nie poprawi - wtedy a komputer.

w ten sposob na pewno nie zaszkodzisz autu a przynajmniej bedziesz o cos madrzejszy.

ja co drugie tankowanie wlewam STP - i do tego sporo jezdze na benzynie i moje problemy zniknely.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 6:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz ja:)
kupilem juz forda z wyjaca pompa paliwa.jezdzilem tak dobrych kilka lat i nic. z 3 lata temu pojawily sie takie objawy: przy dodawaniu gazu auto sie dusilo,jak odpuscilem pedal jechalo normalnia.generalnie mozna bylo jechac nie dotykajac pedalu gazu:) spawdzilem cisnienie na wtryskach i bylo za male. zaproonowano mi ompe za 700 plus przerobka(bo nie oryginal) plus montaz:| poszperalem na allegro i znalazlem magika co tym handluje od lat.wymonowalem sara,podjechalem do goscia,170 zl i mialem nowczke od lancii. niestety ostatnio jakos tak jezdzilem z 2-3 tygodnie prawie na oparac(bo mam gaz) i pompe jakby szlag tafil.jeszcze nie prawdzalem cisnienie ale objaw jest nastepujacy: odpala za 3 kopem(kiedys od polowy obrotu kluczykiem) na benzynie robi to co kiedys czyli dusi sie prz przyspieszeniu. sprawdze jeszcze filtr paliwa i odkryty przez jedi_v tajny filtr na wejsci do istwy wtryskow.jak sie upewnie ,ze pompa to do naszych aut kupisz oryginal za 150 na allegro, auto na kanal lub podnosnik i dwa koziloki(ford lezacy na kace piersiowej to smutne doswiadczenie),nastepnie trza zdjacbak(dobrze jak wtedy bedzie pusty) odkrecic taki duzy wlaz(mlotkiem i majzlem) i z tym wlazem wyciagasz pompe oraz czujnik poziomu paliwa. pompe wie wyjmuje,wklada nowa podlacza i w kolejnosci odwrotnej wszystko montuje.jesli nie wylecisz w powietrze to cieszysz sie potem spokojna jazda:)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MÓJ ZAPRZYJAŻNIONY MECHANIK POWIEDZIAŁ,ŻE TO NIE POMPA PONIEWAŻ PO SPRAWDZENIU: PARĘ RAZY PRZEKRĘCIĆ KLUCZYK NIE ODPALAJĄC I DOPIERO ZA KTÓRYMŚ RAZEM ZAPALIĆ I POWINNO BYĆ DOBRZE, JEŻELI NIE JEST ,TO NIE POMPA.SUGEROWAŁ ŻE MOŻE TO SILNIK KROKOWY ALE BEZ SPRAWDZENIA NA KOMPIE MOŻNA NAPRAWDĘ WIELE CZĘŚCI POWYMIENIAĆ A EFEKTÓW NIE MIEĆ.KTOŚ Z KOLEGÓW PISAŁ ,ŻE BYŁ PARĘ RAZY NA KOMPIE I NIC NIE WYKAZAŁO.BOJĘ SIĘ TAKIEJ SAMEJ SYTUACJI I NA RAZIE ZASTANAWIAM SIĘ I POSZUKUJĘ ORAZ PILNIE SŁUCHAM WASZYCH PODPOWIEDZI.UWAGĘ MOJĄ OSTATNIO POCHŁANIA CO INNEGO .BĘDĄC W DALEKIEJ PODRÓŻY NAGLE WSKAŻNIK TEMPERATURY POSZEDŁ NA MAKSA I WYRZUCIŁO PŁYN DO ZBIORNICZKA,ALE OTYM NAPISZĘ W OSOBNYM POŚCIE.POZDRAWIAM!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 12:06    Temat postu: diagnostyka Odpowiedz z cytatem

Najlepiej byloby podjechac na diagnostyke. Ciezko powiedziec co moze byc przyczyna ale zrob tak :

1. Przeczysc przeplywomierz
2. Sprawdz przewody i swiece

Pozdarwiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group