www.asu.pl :: Zobacz temat - Brak ssania na zimnym silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak ssania na zimnym silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Maj 06, 2018 19:09    Temat postu: Brak ssania na zimnym silniku Odpowiedz z cytatem

Dwa razy MIALEM przypadek ze silnik rano nie ma ssania odpala bez problemu ale musze trzymac go na obrotach -po puszczeniu nogi z gazu -gasnie - jak juz rusze i w czasie jazdy nie pozwole na zejscie ponizej 1000 obrotów to autko jedzie normalnie.Trwa to do momentu az silnik nie nabierze temperatury .
Dzieje sie tak na pb jak i na lpg

Do tego zauwazylem ze czasem jest problem z przejsciem z pb na lpg po osiagnieciu odpowiedniej temperatury wraca na pb tak jak by brakowalo gazu , po przejechaniu dluzszej odleglosci niz zazwczaj i kilkukrotnych próbach udaje sie załączyć lpg
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Maj 07, 2018 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz do czyszczenia silniczek krokowy, to on odpowiada za dawkowanie powietrza na wolnych obrotach, za paliwo odpowiada komputer silnika. Wlasciwie to trzeba by wyczyscic caly dolot, bo ekologiczny EGR skutecznie go zapierdoli nagarem, ale na dzien dobry kup spray do czyszczenia egr,dolotu i wyczysc silniczek krokowy wlacznie z gniazdem.
Najlepiej bylo by zdemontowac cala przepustnice, ale w pts 3.8 ma kanal wodny i z czase lubi sie czesc plastiku ukruszyc, wiec tego gowna bym nie ruszal.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Maj 07, 2018 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis zrobilem test błędów i sa dwa ;
1- #15 -Napięcie czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT) wysokie
i
2-#56 Moduł sterujący silnika (ECM), sterownik quad / sterownik wyjścia - awaria obwodu
myslle ze do wymiany czujnik temp. plynu chłodzącego podający sygnal na komputer



Wymiana wyżej wymienionego czujnika i po problemach z gaśnięciem -
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group