www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3.8 93r test spinaczowy-kody
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3.8 93r test spinaczowy-kody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
scotiix
*
*


Dołączył: Oct 27, 2012
Posty: 6

PostWysłany: Pon Paź 09, 2017 23:21    Temat postu: PTS 3.8 93r test spinaczowy-kody Odpowiedz z cytatem

Witam Kolegów.

Od dwóch dni siedzę czytam forum coś tam już wiem ale nie do końca wszystkiego nie udało mi się znaleźć.
Może ktoś bardziej biegły w temacie podpowie pomoże, już to przerabiał wiec wie.
pacjent PTS 3.8 v6 z 1993 roku.
objawy w skrócie
przy odpalaniu na zimnym lubi zgasnąć
musi się rozgrzać żeby płynnie jechać
na zimno się dusi nie ma mocy
nie zmienia dobrze biegów tez na zimno jak się rozgrzeje jest ok
podczas ostrego hamowania gaśnie
nie mam OD
ogólnie już nie chodzi jak kiedyś nie ma ducha Sad
a za dużo ostatniego roku włożyłem w niego pracy i kasy żeby się poddaćSmile
A wiec naczytałem naczytałem zrobiłem test spinaczowy
i wyniki które mi wyszły.

22
Throttle position (TP) sensor -voltage low
Wiring open circuit/short circuit to ground, TP sensor, ECM

31
Park/neutral position (PNP) switch -malfunction
Wiring, PNP switch, ECM

38
Brake pedal pOSition (BPP) switch, torque converter clutch (TCC)
Wiring, incorrectly adjusted, BPP switch, ECM

62
Cruise control, vacuum solenoid -circuit malfunction
Wiring, solenoid valve

no i fajnie
ale co dali z tym fantem SmileSmile
ktoś coś?
w miarę możliwości potłumaczyłem, słyszę dzwon ale gdzie on Sad
mechanicznie sobie świetnie radzę ale.....
Proszę o pomoc podpowiedź za co się teraz zabrać i jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4302

PostWysłany: Wto Paź 10, 2017 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

22-czujnik położenia przepustnicy, sprawdzić i przeczyścić styki, w ogóle cała przepustnica do czyszczenia, wraz z silniczkiem krokowym
31-włacznik montowany na skrzyni biegów, odpowiada za odpalanie auta w pozycji P lub N oraz za światło wteczne, również elektrycznie przejrzeć
Sprawdz z przodu skrzni, wystaje taki grzybek od ktorego wychodzi wężyk i biegnie do przepustnicy, to modulator ciśnienia, jego nieszczelność objawa się miedzy innymi brakiem OD.
Sprawdź wężyk podcisnienia idacy z kolektora do gruchy z tempomatu, grucha jest z prawej strony nad aku.
Ogólnie cała instalacja do konserwacji, sprawdź cały układ EGR.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
scotiix
*
*


Dołączył: Oct 27, 2012
Posty: 6

PostWysłany: Wto Paź 10, 2017 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok dziękuję za podpowiedź będę musiał się za to wszystko zabrać w dniu wolnym z tego co czytam trochę tego będzie do porozbierania i sprawdzenia Smile
a ten błąd 38 to są jakieś czujniki na pedale hamulca?
i ten 62 bo z tłumaczenia w ogóle nie wiem o co chodzi SmileSmile
o cewki chodzi?
_________________
Scotiix
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 354

PostWysłany: Sob Paź 14, 2017 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V OPISAŁ CI BLAD 62 dotyczy tempomatu
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
scotiix
*
*


Dołączył: Oct 27, 2012
Posty: 6

PostWysłany: Czw Paź 19, 2017 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
korzystając z dni wolnych i ładnej pogody zabrałem się za mojego pontonika
rozebrałem posprawdzałem poczyściłem wszystko przepustnice silniczek krokowy wszystkie kostki potraktowałem kontaktem ten cały pozycjoner czy jak on się tam nazywa i jak bym go nie ustawiał to auto odpala na P lecz na N już nie sprawdziłem wszystkie (chyba) wężyki wydaja się być szczelne .
poznikały mi błędy 31,38,62 ale zostały 21,22 podejrzewam że ten czujnik położenia przepustnicy może świrować będę musiał podmienić i sprawdzić.
ten grzybek z przodu skrzyni czyli chyba modulator ciśnienia zdemontowałem co do niego nie wiem czy jest sprawny wizualnie pordzewiały jakiś płyn z niego wyleciał i to co wchodzi do skrzyni taki bolec lata luźno nie wiem czy tak powinno być.
ale ...
poprawy brak jedyna zmiana to taka ze wskoczyły mi wyższe obroty około 1500 obrotów gdzie poprzednio miał w granicach 1000 co za tym idzie nie gaśnie na wolnych i nie muszę go trzymać na gazie do rozgrzania. biegi zmieniają się bez szarpnięć ale jak by to powiedzieć na wysokich obrotach i tak jakby chciały a nie mogły mam wrażenie jak by nie było 4 przy 80km ma wysokie obroty około 3000 popuszczę gaz obroty spadają od 2000 2200 i jedzie no i dalej nie ma OD.
i co jest kuźwa najgorsze przy odpalaniu strzelił i spadł taki gruby wąż chyba z serwa (na ścianie grodziowej taka okrągła pucha)i zgasł założyłem odpalił i podczas powrotu do domu zaczął dziwnie chodzić taki dźwięk metaliczny jak by się coś mieliło na rano dziś to samo odpalam i ten dźwięk mielenia jak by ze strony skrzyni...
co to może być???
co teraz zrobić za co się zabrać ?
_________________
Scotiix
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group