www.asu.pl :: Zobacz temat - Nierowna praca silnika po rozgrzaniu Pontiac Montana 3.4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nierowna praca silnika po rozgrzaniu Pontiac Montana 3.4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 1:46    Temat postu: Nierowna praca silnika po rozgrzaniu Pontiac Montana 3.4 Odpowiedz z cytatem

Mam spory problem, wymieniłem świece, przewody, wstawiłem komplet cewek ( zapasowy ale używka), po odpaleniu chodzi przez chwilę bez zastrzeżeń, złapie temperaturę to zaczyna przerywać na jednym cylindrze, pali się check engine, w czasie jazdy na wyższych obrotach delikatnie wyczuwalne jest to przerywanie. Macie jakiś pomysł co w nim siedzi ? Tracę koncepcję, a co rusz ktoś podaje, że albo czujnik wałka, wału, a może EGR....wolę jednak konkretne podpowiedzi z grona znawców Pontków I Chevy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 11:28    Temat postu: Re: Nierowna praca silnika po rozgrzaniu Pontiac Montana 3.4 Odpowiedz z cytatem

HaryD napisał:
Mam spory problem, wymieniłem świece, przewody, wstawiłem komplet cewek ( zapasowy ale używka), po odpaleniu chodzi przez chwilę bez zastrzeżeń, złapie temperaturę to zaczyna przerywać na jednym cylindrze, pali się check engine, w czasie jazdy na wyższych obrotach delikatnie wyczuwalne jest to przerywanie. Macie jakiś pomysł co w nim siedzi ? Tracę koncepcję, a co rusz ktoś podaje, że albo czujnik wałka, wału, a może EGR....wolę jednak konkretne podpowiedzi z grona znawców Pontków I Chevy


Wczoraj podmienilem kable WN, na starych jeszcze gorzej, a nawet bardzo zle, nowe przewody z Janmoru, sprawdzalem, na wszystkich swiecach iskra jest, a jednak jesli zlapie temperature czuc przerywanie, w trasie te przerywanie jest juz bardzo delikatne ale wyczuwalne Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 14:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam dobrego słowa nie mam o przewodach janmor
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 15:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyznam, ze poprzedni amerykan, Taurus pochodził na Janmorach rok i padły, teraz kupowałem w zasadzie na "już", posypały się stare w dzień wyjazdu. Po założeniu nowych było wszystko okey, zrobiłem 3000 km Holandia i powrót, dopiero na powrocie do Polski, już przed granicą zaczęły się te dziwne zachowania. Na poniedziałek ustawiłem się na diagnostykę komputerową i może to wreszcie pomoże bo za trzy tygodnie wracam do Holandii
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Czw Lip 13, 2017 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do tej pory w poprzednich autkach z takimi sytuacjami było prosto do ogarnięcia, a tym razem Pontek mnie zwyciężył, straciłem koncepcję, a w necie jest strasznie mało ewentualnych podpowiedzi, zresztą Montany są rzadkie, choć nie silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakieś błędy Ci wywala?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem ustawiony na skaner we środę i wtedy wreszcie czegoś się dowiem, szukałem w Poznaniu jakiegoś speca, trafił się jeden i widać rzeczowy, bo po telefonie do niby konkretnego fachowca usłyszałem, że trzeba EGR wymienić bo to jest przyczyna ale muszę nastawić się na koszty tysiąca złotych "bo tyle kosztuje nowy ", szkoda, że "fachowiec" nie sprawdził bo nowy EGR to około 550 zł, a wymiana to akurat nie jest filozofia. Przyznam, że komputer to chyba obecnie jedyna nadzieja na ustalenie co i jak. Po cichu liczyłem, że wymiana świec ( były Boscha ) na oryginalne Autolite coś da ale nic, pozostaje komputer...Po skanowaniu dam znać co wyszło, sam jestem ciekaw co to za diabeł w nim siedzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

....a najgorsze jest to, że mam spore "ciśnienie", 3-go sierpnia muszę jechać do Holandii i nie ma opcji, żeby nie doszło to do skutku.....nie chcę się też pozbywać Pontka, jest naprawdę zadbany, może poza progami ( za kilka miesięcy do wymiany), a i tak za dużo bym nie dostał, na razie póki nie ma finansów musi być ten i sprawny, potem szukam czegoś w tym typie, może GMC salonka, w sam raz na długie trasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys tak mialem w Chryslerze, identyczny objaw. Okazalo sie ze to uszczelka pod kolektorem ssacym. Po wymiane wszystko wrocilo do normy.
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie to tez przyszło mi na myśl, w najgorszym wypadku wymiana uszczelki to w sumie nie jest wielki problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, a ewentualne takie objawy da uszkodzony sensor, czujnik MAP ? Wymieniałem cewki z całą podstawą i zastanawiam się czy przypadkiem czegoś nie zepsułem przy okazji....a z tego co widzę, "kolizja" przy wyjmowaniu cewek jest bardzo możliwa....kurcze, aż mnie świerzbi żeby teraz sprawdzić ale trochę już późno na eksperymenty. Sprawdzam jutro !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

....przy walniętej uszczelce byłoby troszkę syczenia i nie tylko, a jest cicho, ma kopa, wkręca się w miarę dobrze na obroty......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HaryD
*
*


Dołączył: Jul 03, 2017
Posty: 10

PostWysłany: Nie Lip 16, 2017 1:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...pokusiłem się i zrobiłem w nocy mały eksperyment, odłączyłem cienką rurkę idącą do sensora MAP i okazało się, że nie zmieniło to w żaden sposób zachowania się silnika i kultury jego pracy czyli wygląda na to, że czujnik wcale nie pracuje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group