www.asu.pl :: Zobacz temat - 3,6 - zle odpala na EN jak jest zimny
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

3,6 - zle odpala na EN jak jest zimny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Lis 17, 2016 16:13    Temat postu: 3,6 - zle odpala na EN jak jest zimny Odpowiedz z cytatem

Mam mały problem z odpalaniem auta jak jest zimny . Po
1. Wymieniłem wszystkie świece na nowe
2. Wykluczyłem możliwość jednoczesnego zasilania z LPG i EN
3. Sprawdzone wszystkie wtryskiwacze EN

Auto na LPG w systemie awaryjnym odpala bardzo dobrze. Jak auto jest ciepłe to odpala również bardzo dobrze na EN.

W zasadzie nie mam żadnych błędów.
Zostało mi jeszcze wykluczenie uszkodzenia pompy paliwa ale nigdy nie było tak, że długo jeździłem z baaaardzo niskim stanem paliwa w zbiorniku .

Może ktoś z was wie jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie - może tak bym ustalił czy pompa jest ok czy do wymiany .

Skończyły się już mi pomysły .

Może ktoś z was miał taki przypadek. Będę zobowiązany za wskazówki .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
yankess
*
*


Dołączył: Dec 27, 2013
Posty: 12
Skąd: okolice wisły

PostWysłany: Czw Lis 24, 2016 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powinno być około 3 bar, przy 2 powinien jeszcze normalnie zapalać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Lis 25, 2016 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciśnienie jest prawie cały czas na poziomie 3,5-4 bary .
Wydaje mi się, że problem został zdiagnozowany .

W instalacji LPG wtryskiwacze się chyba już zużyły ( ok. 150 tys. km ) i dawka paliwa LPG była trochę za wysoka. Jak dawka LPG była za wysoka to sterownik silnika zbierał sobie również dane i zawsze zaniżał dawkę paliwa EN ( wirtualnie ) . To powodowało, że przy rozruchu na EN sterownik mocno zaniżał dawkę EN i zalewało silnik .

Nie wiem czy zrozumiale to przedstawiłem.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Sty 19, 2017 6:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

test
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Sty 19, 2017 6:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety ale problem jest nadal nie rozwiązany .
Ustawienia LPG sprawdzane wielokrotnie. Zostały wymienione wtryskiwacze LPG - po 180 tys km się zużyły . Mam zainstalowaną instalację STAG która przez 180 tys sprawowała sie bardzo dobrze. Sprawa jednoczesnego podawania EN i LPG podczas rozruchu została wykluczona - to bbyło pierwsze podejrzenie .

Auto w dalszym ciągu zile odpala jak jest zimne. Aczkolwiek zauważyłem, że jak było -18 to lepiej odpalał niż jak jest - 5 .

Jak próbuję odpalić to auto na chwilę łapie ale nie na wszystkich cylindrach i zaraz gaśnie . Po kilkunastu takich próbach udaje się odpalić .

Może ktoś z was miał podobny problem i może nie ukierunkować ???

Będę wdzięczny za pomoc .

Jestem z Białegostoku i nie udało mi się znaleźć majstra który byłby mi w stanie pomóc. Proponuję przeróbki w instalacji elektrycznej auta ale to momi zdaniem nie jest potrzebne zwłaszcza dlatego, że auto przez 180 tys jeździło z tą instalacją bardzo dobrze .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pon Sty 23, 2017 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wygląda na to, że problem rozwiązany.
Po prostu kończył się reduktor do LPG dlatego też instalacja LPG miała zawsze rozjechane mapy wtrysku a przy okazji rozjeżdżały się mapy od EN.
Po wymianie reduktora jak na razie wszystko jest ok .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group