www.asu.pl :: Zobacz temat - Grand Caravan 3.8 z 2006-problemy z elektryka
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grand Caravan 3.8 z 2006-problemy z elektryka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Dabros
*
*


Dołączył: Oct 03, 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 03, 2016 18:23    Temat postu: Grand Caravan 3.8 z 2006-problemy z elektryka Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich

Mój problem nosi imię Grand Caravan 3.8 z 2006r.

Problem jest następujący, po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję pojawia się na zegarach PRND3L - bez obwódki biegu na którym się znajduje.

Po przekręceniu na zapłon dalej brak obwódki biegu, nie słychać pompy paliwa, świeci się czerwona lampka światłem ciągłym z prawej strony zegarów, lewarek zmiany biegów jest zablokowany.
Przy próbie uruchomienia samochód nie odpala, słychać przekaźnik pod maską.
Brak możliwości wykonania kluczykowania - nie wyświetla się żaden błąd ani napis DONE.

Kilka dni wcześniej gdy jeszcze było ciepło, zdarzyło się to kilka razy ale po jakimś czasie ustępowało i gdy pojawiła się obwódka biegu sama z siebie, samochód odpalał i jeździł wręcz idealnie. Jedynym zastrzeżeniem była praca pompy paliwa która na zapłonie załączała się i wyłączała w sposób dość nieregularny co kilka - kilkanaście sekund.

Obecnie, gdy jest zimno (i mokro), samochód ma zdecydowanie większe humory.

Jakiś czas temu została dorobiona dodatkowa masa między akumulatorem, karoserią a silnikiem samochodu.

Rozebrano i przeglądnięto w poszukiwaniu zaśniedziałych styków albo zimnych lutów skrzynie bezpieczników.

Zmieniono akumulator, od tak na wszelki wypadek.

Wtyczka idąca do skrzyni biegów (z internetu wynika że to wtyczka do pozycjonera) została wyczyszczona.

Wyczyszczono wszystkie kostki elektryczne podłączone do ECU.
(Swoją drogą jak się okazało ten samochód był wcześniej walony w to miejsce gdyż kostki do ecu były lutowane oraz izolowane otulinami termokurczliwymi, ECU było zmieniane, samochód wcześniej jeździł normalnie i nic nie wskazywało na tego typu problemy). Dociskanie, ruszanie kostkami, wiązkami kabli nic nie daje. Po odpięciu całkowicie ECU reakcja samochodu jest taka sama jak z nim. (Szukam obecnie wiązki kabli do tego auta, gdyż tą tak czy siak wymienić trzeba ze względu na te sztukowane przewody.

Wszelkie informacje, uwagi co jeszcze sprawdzić, oraz namiary na elektromechaników z prawdziwego zdarzenia z krakowa i okolic mile widziane.[/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group