www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Le Baron 1988 2,2 turbo benzyna cabrio
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Le Baron 1988 2,2 turbo benzyna cabrio

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pnkskl
*
*


Dołączył: Apr 01, 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2016 13:49    Temat postu: Chrysler Le Baron 1988 2,2 turbo benzyna cabrio Odpowiedz z cytatem

Chrysler Le Baron 1988 2,2 turbo benzyna cabrio

Brak iskry, silnik nie odpala, brak zasilania na cewce.
Pojawia się kod błędu: 54.
Rozrusznik jest ok, kręci, silnik chechła, ale nie odpala.
Filtr paliwa wygląda na niedawno wymieniany, pompę słyszę, jak przekręcam kluczyk i jak stoję blisko baku po przekręceniu kluczyka.
Moduł logiczny i zasilania mam jako dwa osobne elementy (jak w rocznikach 86-87, może wyprodukowano go w 1987 pod koniec, a zarejestrowano w 1988 i stąd ta niezgodność), zasilania pod maską, a logiczny po prawej stronie nóg pasażera.

Zdarzyło się kilka razy, że silnik zaskoczył podczas chechłania, chwilę pochodził i sam zgasł. Raz udało mi się go mieć odpalonego ok. godziny, aż padł.
Wniosek: czasami dzieje się coś, że iskra się pojawia. Ale zdarzyło się dotąd tylko jakieś 5 razy.

Do tej pory próbowaliśmy już:
Wymiana czujnika Halla na fabrycznie nowy.
Wymiana cewki na nową.
Sprawdzenie bezpieczników topikowych (fuseable links): jest ok
Sprawdzenie przewodów: są ok
Sprawdzenie napięcia na dwóch małych przewodach z tyłu alternatora: jeden z nich ma to samo napięcie co akumulator.
Sprawdzenie czujnika podciśnienia: jest ok
Sprawdzenie czy kręci się wirnik w czujniku Halla pod kopułką podczas chechłania silnika: tak, kręci
Sprawdzenie przekaźnika ASD: jest ok

Moduł zasilający mógł już być kiedyś wymieniany, bo jest na nim markerem napisane: " 87 dodge b4 600"

Obawiam się, że może to być moduł logiczny, ale ściąganie go z USA to droga impreza, więc chcę być w 100% pewna, że to moduł, a nie jakaś pierdoła.

Docenię każdą sensowną poradę, bo pomału już wyczerpują mi się pomysły, co jeszcze można sprawdzić. Auto już kupiłam z tą wadą, licząc na to, że szybko uda się pozbyć usterki, bardzo zależy mi na rozwiązaniu tego problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2016 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja docenię jak zaczniesz od przywitania sie ,to nie chlew
Witaj na pokładzie ASU .
Napisz mi jaki temat postu to go zedytuje ,piszemy tu tematy postów bez polskich znaków bo jest problem z wyświetleniem z polska pisownia.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group