www.asu.pl :: Zobacz temat - pts 3.1 nie odpala na benzynie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pts 3.1 nie odpala na benzynie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
waldi-27
*
*


Dołączył: Oct 23, 2015
Posty: 6

PostWysłany: Pią Paź 23, 2015 22:42    Temat postu: pts 3.1 nie odpala na benzynie Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z odpaleniem auta na benzynie na gazie pali normalnie.Miałem spaloną pompę paliwa i jeździłem tylko na gazie po wymianie pompy nie odpala.o co może chodzic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Paź 23, 2015 23:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie się wtrysk zapiekł,albo zawór zwrotny zlepił...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Paź 24, 2015 4:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale co nie odpala, precyzyjniej? nie kreci rozrusznik ? czy nowa pompa pracuje? po założeniu pompy paliwa ile zalałeś paliwa do zbiornika? słyszałem o przypadkach ze po wymianie pompy paliwa auto zaczynało pracować na tym paliwie dopiero jak było prawie połowa zbiornika Shocked , czy auto teraz nie pali na benzynie i na gazie? może nakładają się na siebie oba te paliwa i dlatego nie pali?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldi-27
*
*


Dołączył: Oct 23, 2015
Posty: 6

PostWysłany: Sob Paź 24, 2015 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie odpala tak jakby nie było paliwa,a rozrusznik ma wiekszy opór niż przy odpaleniu na gazie.A paliwa mam ok.10-15L.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldi-27
*
*


Dołączył: Oct 23, 2015
Posty: 6

PostWysłany: Sob Paź 24, 2015 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I pojawił się nowy problem płyn chłodzący nie krąży.Nagrany płyn nie dociera do lądownika co powoduje zamarzanie i auto gaśnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Paź 24, 2015 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

że jak lądownika ? płyn zamarza ? ja pierdziele po ile kartofle ? Zabawniejszej rzeczy dawno jo nie czytoł
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Paź 25, 2015 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldi-27 kuźwa skąd ty jesteś Shocked Shocked Shocked ? z murzyńskiego poprzez translatora tłumaczysz tekst?
to że masz 10-15 litrów paliwa to jest mało, zalej więcej bo nie wiesz jak pływak pracuje w nowej pompie, 15 litrów to jak się rozleje po całym zbiorniku to może jest kilka cm wysokości benzyny w zbiorniku, a słychać pompę że się załącza ?

chyba tobie o to chodziło?

I pojawił się nowy problem płyn chłodzący nie krąży.nagrzany płyn nie dociera do parownika co powoduje zamarzanie parownika i auto gaśnie?

to są normalne (złe)objawy odpalania zimnego silnika na gazie, gaz się rozprężna w parowniku i temu zjawisku towarzyszy niska temperatura, a płyn chłodniczy jest zimny i nie ogrzewa parownika i parownik zamarza i często w ten sposób uszkadza się membrana w parowniku, dlatego do prawidło działania LPG auto odpala się na benzynie a gdy osiąganie płyn chłodniczy temperaturę około 30 stopni wtedy przełączamy na lpg a przy instalacjach sekwencyjnych przełonczanie z benzyny na gaz następuje automatycznie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury cieczy chłodniczej
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 25, 2015 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.czy po przekreceniu stacyjki slychac prace pompy?
2.jesli pompa kreci i ja slychac sciagnij filtr powietrza i sprawdz czy jest do gardzieli podawane paliwo z wtrysku TBI
3.jesli pompy nie slychac,to sprawdz bezpiecznik i przekaznik pompy
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldi-27
*
*


Dołączył: Oct 23, 2015
Posty: 6

PostWysłany: Nie Lis 08, 2015 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po przekręceniu stacyjki słychać że pompa pracuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldi-27
*
*


Dołączył: Oct 23, 2015
Posty: 6

PostWysłany: Nie Lis 08, 2015 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to są normalne (złe)objawy odpalania zimnego silnika na gazie, gaz się rozprężna w parowniku i temu zjawisku towarzyszy niska temperatura, a płyn chłodniczy jest zimny i nie ogrzewa parownika i parownik zamarza i często w ten sposób uszkadza się membrana w parowniku, dlatego do prawidło działania LPG auto odpala się na benzynie a gdy osiąganie płyn chłodniczy temperaturę około 30 stopni wtedy przełączamy na lpg a przy instalacjach sekwencyjnych przełonczanie z benzyny na gaz następuje automatycznie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury cieczy chłodniczej[/quote]

To wiem,ale dopiero po przejechaniu pewnej odległości auto gaśnie bo ciepła woda nie dociera do parownika i ten zamarza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lis 08, 2015 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro zamarza ci parownik to masz zapowietrzony uklad, odkrec weze i posprawdzaj/odpowietrzaj wszystko.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group