www.asu.pl :: Zobacz temat - wysokie wone obroty
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wysokie wone obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 19:34    Temat postu: wysokie wone obroty Odpowiedz z cytatem

Co jakis czas mam taki problem w GP że wolne obroty zwiększaja się nawet do 2000 RPM. Dzieje się to tak kilka dni po czym wraca do normy. Właśnie wczoraj zauważyłem że powolutku wolne obroty sie podnoszą, wczoraj to było około 1200RPM a teraz jak wjeżdzałem do garażu to już podskoczyły do 2000RPM. Czy to że zalałem środek do czyszczenia wtrysków może powodowac to? Dodam że jak przełącze na gaz to obroty są takie same. Nie pamietam czy wcześniejsze objawy miały miejsca po tym jak wlałem teń środek do czyśzczenia wtrysków ale teraz to wygląda na to że to może przez ten środek. Kiedy silnik chodził na benzynie po wlaniu tego środka to zapaliła mi sie nawet lampka check engine na kilka sekund. Pamietam że rok temu jak miałem takie objawy to kiedy odłączyłem akumulator na 15 min to wszystko wróciło do normy na kilka dni po czym wróciło a póżniej obroty same wróciły do normy. Troche szkoda mi skrzyni tak ją szrpać. Czy ktoś miał coś podobnego? Jak temu zaradzić?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 20, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś po dłuższej trasie do Lublina obroty wróciły do normy. Przegoniłem go tak do 160km/h i GP chyba tak lubi skoro obroty sa teraz na poziomie 600RPM.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 10:51    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Witaj.
A moze to cos z ladowaniem... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a jak samemu domowym sposobem można sprawdzić ładowanie?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miernikiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miernikiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no tak ale jakie wartości powinny być?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o ile pamiętam ok 14 najlepiej włącz światła i wtedy sprawdzaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 22:34    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Od okolo 13, 50 do nawet 14,50 na wlaczonym silniku
Pozdrawiam - taurus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-A ja sie zastanawiam jaki związek ma alternator na wysokośc obrotów silnika. Chyba nie tędy droga.
-Moze na początek wymontować i przemyc silnik krokowy, może coś z przepustnicą i się nie domyka. A wyczyszczenie wtrysków też chyba nie miało wpływu bo na gazie chodzi ci tak samo. Raczej szukał bym przyczyny pomiędzi silnikiem a filtrem powietrza w jakichś nieszczelnościach lub podciśnieniach.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko najdziwniejsze jest to że to się tylko zdarza co jakis czas. Teraz wszystko jest OK.
Ten mały regulator wolnych obrotów wymieniłem na nowy rok temu ale to nie pomogło. Wtryski czyszcze dlatego że na benzynie silnik chodzi dość nie równo, tak jakby jeden z wtrysków był przytkany.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. A ja moim skoromnym doświadczeniem stawiałbym na zużytą sondę lambda. Taka zaesuta potrafi podnieść chwilowo wolne obroty do nawet do 3500 a po chwili wszystko wraca do normy.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a masz cos takiego ze jak chcesz przyspieszac i wcisniesz mocniej pedal gazu to Ci go czasami zdusi silnik??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie coś miałem, jak mi czujnik TPS szfankował (kabelki już były przegrzane). Szczególnie się to objawiało na gazie. Przy zatrzymaniu się na namniejszej górce trzeba było zaciągać ręczny by najpierw podnieść obroty a potem ruszyć.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany


Ostatnio zmieniony przez T0MEK dnia Wto Maj 23, 2006 13:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi po 6h w servisie chryslera znalezli.. ze zawor EGK (nie pamietam dokladnie ale chyba tak sie pisze.. to jest gdzies na kolektorze wydechowym)jest uszkodzony.. i poprostu go odlaczyli i powiedzieli ze bedzie chodzilo normalnie no i chodzi.. wkoncu moglem sobie wlaczyc gaz.. bo do tej pory bylo to niemozliwe.. wlasnie przez te wachania obrotow..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale ten zawor zdaje sie po jakas cholere producent zamontowal .. wiec nie zdziw sie ze za jakis czas cos ci poleci .. Neutral
polscy mechanicy sa the best .. wywalic bo nie jest potrzebne .. to tak w maluchu mozna bylo robic ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcingie1 napisał:
a masz cos takiego ze jak chcesz przyspieszac i wcisniesz mocniej pedal gazu to Ci go czasami zdusi silnik??


Na benzynie mam tak że zanim osiągnie 2000 RPM to go troszke dusi ale nie zdusi. Na gazie tego nie ma , płynnie wchodzi w obroty.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 16:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

T0MEK napisał:
Witam. A ja moim skoromnym doświadczeniem stawiałbym na zużytą sondę lambda. Taka zaesuta potrafi podnieść chwilowo wolne obroty do nawet do 3500 a po chwili wszystko wraca do normy.


A jak można sprawdzić ta sonde lambde? Tylko poprzez wymiane czy jest jakis sposób?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
no ale ten zawor zdaje sie po jakas cholere producent zamontowal .. wiec nie zdziw sie ze za jakis czas cos ci poleci .. Neutral
polscy mechanicy sa the best .. wywalic bo nie jest potrzebne .. to tak w maluchu mozna bylo robic ..

ale ja bylem z tym w renomowanym serwisie mercedes benz.. chrysler.. i mam nadzieje ze oni wiedza co mowia.. on mi powiedzial ze niedzialeajacy zawor moze spowodowac tylko zwiekszenie toksycznosci spalin i nic wiecej.. po drugie to troche drogi jest...

lutek.. lambda tak samo moze byc tego przyczyna ja tez zaczynalem od jej sprawdzenia.. na kazdej stacji diagnostycznej maja przyrzady do badania sprawnosci lambdy.. takze jak jestes z Krosna to sobie podjedz nawet na Panmar czy Classic i CI to szybko zrobia.. tylko nie wiadomo czy masz jedna sonde czy dwie moze wiecej... ja w moim mam 2.. uzywke moze znajdziesz na alegro to tak w granicach 70 zl nowa cos kolo 400 zl.. ale pierwsze sprobuj to sprawdzic pozdrwawiam!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś byłem na Skorpionie nabić klime i mogłem to zrobic odrazu. No nic następnym razem przy wolnej chwili podjade do nich na sprawdzenie tej sondy.
A tak na marginesie to nie przypuszczałem że ktoś z Krosna będzie na tym forum.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sro Maj 24, 2006 0:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaki to swiat maly nie? hehe pozdrawaim!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Sro Maj 24, 2006 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
A jak można sprawdzić ta sonde lambde? Tylko poprzez wymiane czy jest jakis sposób?

Mój mechanik sprawdzał podłączając oscyloskop, ale nie znam się nia tym i nie wiem co tam widział. Wiem za to, że powinny one -w zależności od typu - dawać jakieś konkretne napięcie i gdy się psują te napięcie jest niższe.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 0:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lutek daj znac jak sprawdzisz ta sonde(y)Razz i tam przypilnuj specjalistow:D.. tzn sonde Ci powinni zdiagnozowac.. jak ja znajda:D.. ja kilka razy probowalem uzyskac fachowej porady.. w naszych warsztatach to czasami sie nie moglem powstrzymac od smiechu.. no coz wszystkiego nie zrobisz mlotkiem i srubokretem:D.. (pomogl mi dopiero serwis chryslera w rzeszowie.. dlugo im to zajelo poniewaz komputer nie wykrywal tego bledu.. a samochod kulal.. diagnoza nie wyszla tak drogo.. jak cos sie stanie(odpukac:D) jeszcze to pierwsze miejsce w ktore pojade to tam.. nigdzie indziej)

a tak wogole to sorry za pisownie ale nie ma mnie teraz w kraju i taka czcionke mam.. Pozdrawiam

jeszcze jedno.. z tego co wiem to sonde tez mozna sprawdzic zlaczem diagnostycznym pod komputerem.. ale takie "bezposrednie" sprawdzenie jest raczej najlepsze..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 8:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomek - masz magnesy założone. Powiedz czy pomogły Ci?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawor to moze byc EGR(recyrkulacji spalin),odpowiada za obnizenie emisji tlenkow azotu,zawracanie do komory spalania czesci spalin powoduje obnizenie procesow spalania i tym samym emisje NO,zalepienie tego zaworu nie ma zadnego wplywu na prace silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A teraz sluchaj odnosnie sondy,jesli pracuje na na pieciu do 1V to podlacz do czarnego przewodu jeden koniec z miernika (ustaw go na zakres do ok 2V) a drugi do minusa z aku,wskazania powinny plywac od okolo 0,2V do 1V,na oscyloskopie mialbys fajna sinusoide jak by byla sonda sprawna,jezeli wskazania nie beda sie zmieniac w tych zakresach to prawdopodobnie moze byc walnieta sonda,a po drugie jak sonda jest walnieta to pali duzo wiecej,kopci na czarno nie przepalonym paliwem z rury itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Zawor to moze byc EGR(recyrkulacji spalin),odpowiada za obnizenie emisji tlenkow azotu,zawracanie do komory spalania czesci spalin powoduje obnizenie procesow spalania i tym samym emisje NO,zalepienie tego zaworu nie ma zadnego wplywu na prace silnika
jednak raczej ma.. wlasnie moj byl przytkany.. i wolne obroty spadaly.. a przy predkociach duzilo silnik.. (kompletnie nie znam sie na dzialaniu tego zaworu).. do dlugiej diagnozie w chryslerze doszli do tego ze to wlasnie ten zawor jest uszkodzony.. tak mi to wytlumaczyli: ze jest on zabrudzony mozna go sprobowac wyczyscic i moze bedzie chodzil.. cos odlaczyli.. nie iwem co czy jakis czujnik przy tym zaworze czy co.. nie wiem.. ale odrazu silnik zaczal normalnie pracowac..(jedyne co sie zmienilo to slychac delikatne terkotanie jak dodasz gazu) wkoncu moglem wlaczyc gaz bo wczesniej wogole nie bylo mozliwosci jazdy na gazie.. wiec w takim razie ten zawor ma jakis wplywa na prace silnika..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz co mam wrazenie ze ci wode z mozgu robia,a jak zawor jest walniety to sie go zaslepia i co wtedy,silnik wogole powinien nie chodzic,EGR nie odpowiada z obroty silnika,bo rownie dobrze mogo by go tam nie byc,to tak jakby za obroty silnika odpowiadal filtr z wegla aktywnego odpowiedzialny za neutralizacje oparow benzyny w ukladzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ANDREA
*
*


Dołączył: May 08, 2006
Posty: 26
Skąd: CZELADZ

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Zgadzam sięcałkowicie z tą opinią,jest to tylko urządzenie poprawiające
jakość spalin na mniej toksyczne.Może być sterowane podciśnieniowo
lub elektrycznie.
_________________
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORD WINDSTAR 3,0/96 ZAGAZOWANY BARDZO DOBRZE, DWA Z PLUSEM.


Ostatnio zmieniony przez ANDREA dnia Czw Maj 25, 2006 20:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mam pojecia tak mi to wyjasnili.. wszystko jest zawarte w opisie diagnozy.. ze zawor EGR zostal odlaczona czy jakos tak..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ANDREA
*
*


Dołączył: May 08, 2006
Posty: 26
Skąd: CZELADZ

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tymi serwisami różnie bywa, znam markowy serwis który sprawdzał
poziom oleju w ASB przy nie pracującym silniku. Niestety tak u nas
czasami bywa.Samo życie. Rolling Eyes
_________________
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORD WINDSTAR 3,0/96 ZAGAZOWANY BARDZO DOBRZE, DWA Z PLUSEM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 7:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cos ci musieli do diagnozy wpisac i napewno niezle skasowac,a zaslepienie kosztuje 2,50zl tyle kosztuje przecietny browarek w puszce,otwierasz browarka robisz lyk,podnosisz maske i szukasz EGR,w czasie oprozniania browarka przymierzasz sie do odkrecenia zaworu egr(no wiesz jakie klucze,jak sie dostac i z ktorej strony itp),po wypiciu browarka odkrecasz zawor z puszki wycinasz pasujaca blaszke i ladujesz ja miedzy obudowe kolektora ssacego a zawor egr,skrecasz wszystko do kupy i po klopocie.koszty 2,50 zl + twoj czas Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gobowiec napisał:
Tomek - masz magnesy założone. Powiedz czy pomogły Ci?
To nie ten dział na forum, ale powiem Ci że poza ładniejszym klangiem silnika żadnych zmian nie zauważyłem (a mam je już pół roku) - spalanie na takim samym poziomie.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomek - daj jakiegoś priva, albo ustaw w profilu możliwośc otrzymywania prywatnych wiadomości to nie będę zaśmiecał forum.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ANDREA
*
*


Dołączył: May 08, 2006
Posty: 26
Skąd: CZELADZ

PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Po dokładniejszym przyjżeniu sie schematwi powrotu spalin,doszłem do
wniosku że zawór EGR może mieć wpływ na wolne obroty, ale w przypadku kiedy zatnie się w pozycji otwartej ,do kolektora dostają się wtedy spaliny ,które zmieniają skład i ilość zasysanego powietrza co może mieć wpływ na wolne obroty,w/g mnie na wolnych obrotach ten zawór powinien być zamknięty.
_________________
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORD WINDSTAR 3,0/96 ZAGAZOWANY BARDZO DOBRZE, DWA Z PLUSEM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

macie jakies fotki albo schematy tego zaworo.. bo nawet nie wiem jak to wyglada i w ktorym miejscu dokladnie sie znajduje.. jak cos to sobie sam zagladne.. da sie to jakos naprawic albo wyczyscic? nowy jest dosyc drogi z tego co mi mowili.. jeszcze jedno.. niektorzy mi mowili ze jego dzalanie ma wplywa na spalanie.. jezeli jest uszkodzony to samochod moze wiecej palic.. czy to prawda?


to jest to?Very Happy http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/04/c6/84/0900823d8004c684.jsp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Maj 27, 2006 7:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bardziej mi to wyglada na czujnik zaworu EGR,miedzy kolektorem wydechowym a ssacy powinien byc bypass i na nim montowany jest zawor,zwyczajowo przy kolektorze ssacym,od niego moze wychodzic wezyk do czujnika zaworu,chyba ze to jest wszystko w calosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group