www.asu.pl :: Zobacz temat - Demontaż obudowy drzwi G.Voyager
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż obudowy drzwi G.Voyager

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Lip 29, 2008 10:44    Temat postu: Demontaż obudowy drzwi G.Voyager Odpowiedz z cytatem

Jak zdemontować na drzwiach przesuwnych obudowę, aby dostać się do zamka.W prawych drzwiach przesuwnych nie działa zamek na pilota.Ręcznie zarygluję i odrygluję te cholerne drzwi.Pilotem niestety nie.
Wczoraj tam zaglądałem, widać plastikowe zatrzaski których nie chcę połamać więc moje pytanie brzmi, jak ją tzn. tę zabudowę zdjąć bez ich połamania.
Za pomoc z góry dziękuję.

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r, zagazowany, skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Pon Sie 04, 2008 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podjedź do mnie jakbyś był w koszalinie, to Ci pokażę. Obawiam się jednak, że masz odłamany lub wyrobiony element zamka, w który uderza tłok siłownika. ale samą obudowe Ci pomogę zdjąć. jeśli zdecydujesz się robić sam, to się nie obawiaj- dwie (chyba) śruby masz na samym dole, trzeba poszukać dziur w tapicerce, a jedna jest na górze, trzeba zdjąć plastikową osłonę dookoła szyby, ona jest na samych spinkach.
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Sie 04, 2008 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario_KOSZALIN napisał:
podjedź do mnie jakbyś był w koszalinie, to Ci pokażę. Obawiam się jednak, że masz odłamany lub wyrobiony element zamka, w który uderza tłok siłownika. ale samą obudowe Ci pomogę zdjąć. jeśli zdecydujesz się robić sam, to się nie obawiaj- dwie (chyba) śruby masz na samym dole, trzeba poszukać dziur w tapicerce, a jedna jest na górze, trzeba zdjąć plastikową osłonę dookoła szyby, ona jest na samych spinkach.

dzięki mario_Koszalin.
Spróbuje sam "chwycić byka za rogi" Wink
Jak mu nie podołam to się z Tobą umówię Confused , na herbatkę Wink i wspólnie powalczymy z moim problemem. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Sie 04, 2008 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

demontarz ci zajmie akies 10 minut (mi tyle zajlo ale przy samej oslonie nie ma chyba srub przynajmniej u mnie bylo , zwykly caravan)
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Sie 04, 2008 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdemontować nie problem trzeba tylko uważać przy podważaniu tapicerki żeby to robić w okolicach zatrzasków (spinek) i ostrożnie bo lubią się odłamać i zostaje wymiana na orginały z aso bo inne nie bardzo chcą trzymać tapicerke i potem odchodzi przy trzaśnięciu drzwiami Wink
a twój problem to najpewniej niesprawny siłownik centralnego zamka,sprawdz czy dochodzi tam prąd w momencie jak się zamykaja inne zamki (musisz miec zatrzaśnięte drzwi żeby było przejście prądu z słupka) jesli dochodzi to silownik jeśli nie to musisz znaleść przerwe.Zamka bym nie ruszał,na 90% jest dobry Razz
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sie 05, 2008 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
Zdemontować nie problem trzeba tylko uważać przy podważaniu tapicerki żeby to robić w okolicach zatrzasków (spinek) i ostrożnie bo lubią się odłamać i zostaje wymiana na orginały z aso bo inne nie bardzo chcą trzymać tapicerke i potem odchodzi przy trzaśnięciu drzwiami Wink
a twój problem to najpewniej niesprawny siłownik centralnego zamka,sprawdz czy dochodzi tam prąd w momencie jak się zamykaja inne zamki (musisz miec zatrzaśnięte drzwi żeby było przejście prądu z słupka) jesli dochodzi to siłownik jeśli nie to musisz znaleść przerwe.Zamka bym nie ruszał,na 90% jest dobry Razz

Tak, tak, ja też stawiam na siłownik, bo zamek działa bez zastrzeżeń.Ręcznie otwieram i zamykam drzwi /rygluję/ bez problemu.
Teraz tylko muszę się zabrać za tę obudowę.Najgorszy jest brak czasu Wink a przede mną jeszcze demontaż nagrzewnicy Sad bo zimą nawet przy małych mrozach szyby mi podmarzały Shocked
Wszystkie możliwości słabego grzania już sprawdzone.Pozostaje tylko jej zakamienienie, bo po dłuuuugiej jeździe i maksymalnym zagrzaniu /na granicy włączania się wentylatora/ płynu w samochodzie robi się ciepło.
Jak widać, przed jesienią , zimą mam troszkę pracy przy moim wehikule.

Plymouth G.Voyager 3,3, 1996r, zagazowany, skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Sie 05, 2008 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:

Wszystkie możliwości słabego grzania już sprawdzone.Pozostaje tylko jej zakamienienie, bo po dłuuuugiej jeździe i maksymalnym zagrzaniu /na granicy włączania się wentylatora/ płynu w samochodzie robi się ciepło.
Jak widać, przed jesienią , zimą mam troszkę pracy przy moim wehikule.

Plymouth G.Voyager 3,3, 1996r, zagazowany, skrzynia A604


Nie wiem co sprawdzałeś ,ale najczęściej za brak ogrzewania winni są gazownicy którzy żle podłącza parownik,(powinien być podłączony SZEREGOWO do instalacji ogrzewania ,a najczęściej podłanczają równolegle,przez co skracają obieg przez parownik i dlatego ogrzewanie dziala dopiero przy wyższej temperaturze)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Sie 05, 2008 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
parownik powinien być podłączony SZEREGOWO do instalacji ogrzewania ,a najczęściej podłączają równolegle


Już kilka instalacji tak reanimowałem. Płyn przepływając przez parownik podłączony równolegle do obiegu nagrzewnicy zawsze popłynie łatwiejszą drogą. Parownik daje mniejszy opór niż nagrzewnica. Co za tym idzie zmiejsza się sprawność ogrzewania.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sie 12, 2008 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
wmarek65 napisał:
parownik powinien być podłączony SZEREGOWO do instalacji ogrzewania ,a najczęściej podłączają równolegle


Już kilka instalacji tak reanimowałem. Płyn przepływając przez parownik podłączony równolegle do obiegu nagrzewnicy zawsze popłynie łatwiejszą drogą. Parownik daje mniejszy opór niż nagrzewnica. Co za tym idzie zmiejsza się sprawność ogrzewania.

Do wmarka i benchiego.
Po zakupie autka gazownik w Słupsku /tu meieszkam/ mówił, że przewody płynu chłodzącego są źle podłączone i że ich zamiana /prawidłowe podłączenie/ może Question coś zmieni.
Po rozmowie z nim zmieniłem podłączenie i na ten czas jeździłem tylko na benzynie.Niestety zamiana tego podłączenia nic nie zmieniła i powróciłem do stanu wyjściowego
.Ale wasz i tego gazownika trop, jest właściwy.To, że w moim przypadku nie pomogło Question
Widać, to taki dziwny egzemplarz Wink Laughing
Niedługo ??? biorę się za nagrzewnicę.Po robocie dam znać czy coś się zmieniło.Fakt, że teraz jak jest ciepło /nawet jak jest zimno
Shocked / to w autku jest ciepło.
wczoraj jadąc rano o 5.00 do Gdańska to żeby było możliwie ciepło musiałem mieć "rozchajcowany piec" do 3/4 grzania.
W omedze którą miałem wcześniej grzanie na 1/2 w mrozy dawało znać jak gorąco jest w piekle Wink
A przede mną jeszcze naprawa zamka drzwi przesuwnych.


Plymouth G.Voyager 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 8:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprawdz ten stycznik co podaje prąd na drzwi przesuwane , u mnie on nie kontaktował i nie działał centralny
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kiss73
*
*


Dołączył: Jan 25, 2008
Posty: 89
Skąd: ŻARY

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku urwalo sie lub spadlo ciegno (chyba)-poniewaz nie moge otworzyc drzwi przesownych od srodka.
Czy mozna zdemontowac tylko klamke bo widze ze jest jakby osobno (moze spadlo przy klamce) czy musze cala tapicerke?
Voyek 1998
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:

Po zakupie autka gazownik w Słupsku /tu meieszkam/ mówił, że przewody płynu chłodzącego są źle podłączone i że ich zamiana /prawidłowe podłączenie/ może Question coś zmieni.
Po rozmowie z nim zmieniłem podłączenie i na ten czas jeździłem tylko na benzynie.Niestety zamiana tego podłączenia nic nie zmieniła i powróciłem do stanu wyjściowego
.Ale wasz i tego gazownika trop, jest właściwy.To, że w moim przypadku nie pomogło Question


Zamieniałeś węże na parowniku,czy w miejscu przecięcia Question
Połaczenie szeregowe polega na przecięciu 1 węża i podłaczeniu jego końcówek do parownika.(oczywiście trzeba je przedłużyć ,ale nie stosuje się w tym układzie trójników)
Przeciety ma byc przewód doprowadzający płyn do nagrzewnicy (nie powrót,na powrocie płyn jest chłodniejszy)
Masz silnik 3.3 wiec podłączenie może być jak umnie ,masz tu link do zdjęć jak ja mam podłączony (nie musisz tak samo Very Happy ale na tym wężu co jest zaznaczony czerwonym kółkiem,jeśli parownik masz z prawej strony ,to przecięcie może być zrobione trochę głebiej pod tempomatem)
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6771
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli masz trójniki na wężach (połączenie równoległe), możesz odłączyć parownik ( reduktor)gazowy od przewodów doprowadzających płyn do niego (zaślepić zdjęte węże,(nie połączyć)tak żeby nie było obiegu przez parownik) odpowietrzyć układ i sprawdzić grzanie (oczywiście na BENZYNIE ,bo na gazie zamrozi się parownik)
W ten sposób stwierdzisz czy to zakłucenia od instalacji gazowej Razz
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiss73 napisał:
W moim przypadku urwalo sie lub spadlo ciegno (chyba)-poniewaz nie moge otworzyc drzwi przesownych od srodka.
Czy mozna zdemontowac tylko klamke bo widze ze jest jakby osobno (moze spadlo przy klamce) czy musze cala tapicerke?
Voyek 1998

Klamkę odkręca się od środka,do tego musisz zdjąć tapicerke Wink A wyjęcie klamki i tak by nic nie dało bo wszystkie ciegna połączone są do zamka i dojście tylko po zdjęciu tapicerki.A tapicerkę sciąga się dość łatwo
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sypanie uszczelniaczy do układu też załatwia nagrzewnicęi nadaje się do wymiany może już z twoim ktoś praktykował wcześniej ten manewr. Sad
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kiss73
*
*


Dołączył: Jan 25, 2008
Posty: 89
Skąd: ŻARY

PostWysłany: Wto Wrz 02, 2008 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
kiss73 napisał:
W moim przypadku urwalo sie lub spadlo ciegno (chyba)-poniewaz nie moge otworzyc drzwi przesownych od srodka.
Czy mozna zdemontowac tylko klamke bo widze ze jest jakby osobno (moze spadlo przy klamce) czy musze cala tapicerke?
Voyek 1998

Klamkę odkręca się od środka,do tego musisz zdjąć tapicerke Wink A wyjęcie klamki i tak by nic nie dało bo wszystkie ciegna połączone są do zamka i dojście tylko po zdjęciu tapicerki.A tapicerkę sciąga się dość łatwo

Mozesz poinstrulowac mnie jak to zrobic?(tzn. zdjac tapicerke)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiss73 napisał:

Mozesz poinstrulowac mnie jak to zrobic?(tzn. zdjac tapicerke)


Mogę Very Happy



Najpierw musisz zdjąć górną plastikową ramkę (zdjecie po lewej) jest na metalowych zatrzaskach,rozmieszczenie jest na rysunku.Po zdjeciu ramki pod nią bedzie wkręt (rys. po prawej) któru trzeba odkręcić,drugi jest we wgłębieniu (popielniczce) co do tych na dole to nie jestem pewien czy wogule są Sad dawno nie zdejmowałem tapicerki)
Reszta zatrzasków w tapicerce to plastikowe kołki podobne do zatrzasków od dużego fiata (125) i tak samo się je sciąga.(Rozmieszczenie tych kołków jest na rysunku z lewej) Wkładasz w okolicy kołka coś plaskiego (może być nóż) i delikatnie podważasz,jak puści to nastepny itd..
Na drzwiach zamontowany jest jeszcze metalowy odbojnik z gumą ,do zdjęcia tapicerki nie trzeba go odkrecać.

No i widzisz jak łatwo Very Happy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kiss73
*
*


Dołączył: Jan 25, 2008
Posty: 89
Skąd: ŻARY

PostWysłany: Sro Wrz 03, 2008 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki bardzo wmarek65
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Kwi 02, 2009 11:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Demontaż tapicerki drzwi suwanych jest naprawdę bardzo prosty.Wystarczy odkręcić na prawych drzwiach jeden wkręt umiejscowiony, patrz fotka.
Na lewych suwanych drzwiach są dwa wkręty jeden w tym samym miejscu, drugi wkręt jest w popielniczce.
Cała reszta schodzi po podważeniu.Całość trzyma się na zatrzaskach.Jeden mi pękł, ale nie robię z tego problemu.



Na zdjęciu widać tylną część prawych przesuwnych drzwi.
Zapomniałbym dodać, że do zdjęcia dolnej części tapicerki nie trzeba zdejmować tej plastikowej ramki.Wystarczy ją tylko lekko podważyć z jednej tylnej strony, jak na zdjęciu.
Powodzonka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
3000
*
*


Dołączył: Aug 23, 2011
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 25, 2011 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozbiorka tapicerki drzwi jest bardzo prosta i nei ma sie czego bać, wlasnie naprawilem zamek w voyku '96 bez zadnych instrukcji.

1. odkrecamy "popielniczke"
2. odkrecamy srobe pod zaslepka na dole (10)
3. reszta jest na wcisk, delikatnie ciagniemy do siebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Czw Sie 25, 2011 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a po groma chcesz rozbierać drzwi Exclamation Exclamation Exclamation przeczyść dwa styki na słupku i dwa styki, te wciskane w drzwiach, są one w dolnej części drzwi. Jak to wyczyścisz to na bank będzie działało i to bez rozbierania, trzy minuty czystej roboty..... polecam!!!
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaszek87
*
*


Dołączył: Feb 22, 2015
Posty: 7
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią Mar 13, 2015 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podebne się pod temat żeby nie zakładać nowego. mam taki problem z dzwiami przesuwnymi w grand caravanie z 2001r ze czasem zamykają się z pilota a czasem musze recznie, otwierają się zawsze z pilota, ma ktoś jakies zdiecia jak sciagnac tapicerke bo te zdiecia w tym temaciejuz się nie wyswietlaja ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group