www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymiana tylnej poduszki Pacifica
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana tylnej poduszki Pacifica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 07, 2014 13:12    Temat postu: Wymiana tylnej poduszki Pacifica Odpowiedz z cytatem

Panowie czy ktoś z Was przerabiał wymianę tylnej poduszki w Pacy 04-06? Kupiłem poduszkę i wczoraj chciałem ją wymienić, w manualu piszą jedynie żeby odkręcić nakrętki mocujące przednią i tylną poduszke do sanek, zabezpieczyć silnik przed opadnięciem, odkręcić metalowa blache od silnika i poduszki, wyciągnąć blachę i poduszkę. Bez podniesienie silnika nie ma szans żeby wyjąć tą blachę, gdyż silnik przyciska ją do poduszki a ponadto górna szpilka poduszki wystaje około 15mm. Ja odkręciłem łapę pod filtrem powietrza, dolną śrubę przedniej poduszkj i tylna wraz z blachą. Podlewarowalem silnik na maksa, aż wydech oparł się o bude i wtedy udało się wyrwać blachę i starą poduszke. Nową poduszke ledwo udalo mi się włożyć w dolny otwór w sankach, gdyż nowa poduszka jest minimalnie wyższa od starej, z blachą mocowałem się przeszło godzine, próbując wszelkie możliwe podejścia i za cholere nie mogę przełożyć blachy nad nową poduszką. I teraz nie wiem jak wybrnąć z tej sytuacji, czy luzować sanki żeby zmieścić tą blachę nad górną szpilką poduszki, czy może ktoś podpowie jak wymieniał u siebie.


poduszka z blachą


taki kształt ma ta blacha


nowa poduszka


schemat z manuala
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon Gru 08, 2014 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba najlepiej byłoby podnieść nieco silnik.
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Gru 08, 2014 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kelpin napisał:
Chyba najlepiej byłoby podnieść nieco silnik.


Przecież pisałem że silnik podlewarowałem na maksa. Dziś z kolegą po obniżeniu lekko sanek zmieściliśmy ta blachę. Paca skręcona i już jeździ, chociaż chyba przez to odkręcenie sanek tak jakby leciutko miała tendencje do ściągania w lewo, pewno będę musiał podjechać na geometrie, jak się nie unormuje.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group