www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler town & country 3.8 1996r. problem z ASB
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler town & country 3.8 1996r. problem z ASB

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Cze 02, 2014 13:03    Temat postu: chrysler town & country 3.8 1996r. problem z ASB Odpowiedz z cytatem

wczoraj auto mi zaniemoglo na trasie. z pod domu odjechałem 44 km i skrzynia wpadla w tryb awaryjny nie pojechal więcej jak 60 km/h stanalem na parkingu olej jest, ladny czysty, stan jak najbardziej jest, postal godzine na parkingu odpaliłem i dalej kolejne 40 km ujechałem normalnie bez zadnych objawow i znowu obroty w gore a on 60 - 80 km/h

o co się przyczepić wrocilem do domu postal cala noc rano odpalam chodzi normalnie, zagrzeje się czyli temperatura ok 90 st. c i znowu to samo ucina biegi jakby zostawal na 3 biegu. powiem tak do skrzyni nie zagladalem bo wszystko chodzilo jak należy. teraz nie wiem czy może jakiś zawor się przycina, czy filtr w skrzyni do wymiany może zapchany nie wiem, postoi ostygnie i jedzie normalnie,
pomóżcie na co zwrocic uwagę, gdzie zagladnac.
w mojej okolicy niema majstrow od automatow a tym bardziej nikogo z programem do grupy GM.
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Pon Cze 02, 2014 15:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej i filtr kiedy wymieniany ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Cze 02, 2014 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak go kupilem auto bylo po remoncie skrzyni czyli poltora roku temu w kilometrach to bedzie 30 tys km temu, teraz wrocilem z garazu wszystkie kostki poczyscilem itd ale efekt ten sam zlapal temperature i tylko jeden bieg Sad
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 03, 2014 4:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czujniki w skrzyni, pomierzyłeś ich oporność?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Cze 03, 2014 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czujnikow nie mierzyłem omomierzem, czujnik jakby był padniety to wogole niemiałby biegow , tak mi się zdaje, dziś zmierze czujniki tylko jaka tolerancje maja mieć od ilu do ilu ??
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 03, 2014 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi jak padł czujnik to miałem tryb awaryjny skrzyni, jeden czujnik miałem oporność coś około 740 , a drugi ten padnięty 0
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj pojechałem do kuzyna i wykrecilem z jego skrzyni paczke selenoidow ( ta puszka na skrzyni do której wchodzi kostka z przewodami ) uzbroiłem się w komplet uszczelek do tego itp. jak ksiazka pisze, pozabierałem zawory i czujniki, dziś przyjdzie olej i filtr. wieczorem zmagan ciag dalszy, kto pyta nie bladzi dziś zadzwonil do mnie znajomy który prowadzi warsztat w którym dlubie rozne tłuste fury sam jezdzic tc no i oznajmil mi zebym przytoczyl się do niego to podepnie mi wozidlo pod kompa, bo kupil w zeszłym miesiącu i już miał kilka vojkow i grandow z taka usterka wiec wieczorem jade z moim krejzolkiem do "lekarza na przeswietlenie "
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Czw Cze 05, 2014 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest buba Sad zmienilem olej i filtr, zlalem ze skrzyni 4 litry oleju, wlalem tyle samo po jezdzie probnej dalej gubil biegi, dzis przy dojezdzaniu do krzyzowki i ponownym dodaniu gazu mial jakby dziure w podawaniu oleju, po czym znow zgubil biegi, zrobilem niecale 30 km i nic sie nie zmienilo. pod domem sprawdzam stan oleju a na bagnecie mam jeszcze raz tyle oleju do powinno byc na hot

co jest przyczyna, aha w czasie kiery gubi bieg wystarczy ze go zgasze i odpale i znowu biegi sa przez jakis czas, mialem cos takiego kiedys w audi i tam elektronika w skrzyni padla wsadzilem manuala i po sprawie tutaj juz jest gorzej,

co moze bolec ta skrzynie Sad komputer nie pokazujue zadnych usterek ani bledow
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 4:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stan oleju sprawdzamy po przejechaniu paru kilometrów w celu rozgrzania oleju, nie wyłączamy silnika tylko sprawdzamy stan oleju na pracującym silniku, czy ty tak sprawdzasz?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Cze 10, 2014 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skoro komputer był podpinany i nie widzi błędów to ten komp nie widzi skrzyni.
Podmieniłeś elektrozawory?
Podmieniłeś czujniki?
Według mnie to błąd elektryczny i tu należy szukać przyczyny.
raczej winne będą elektrozawory, ale to trzeba sprawdzić
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Cze 23, 2014 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po konakcie z markava jutro kupuje dawce na przeszczep skrzyni po zabiegu zdam relacje
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sob Sie 09, 2014 10:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no coz troche to zajelo mialem inna robote, przelozylem selenoidy z auta jezdzacego razem z zaworami kolo selenoidow i dupa efekt taki sam jak sie zagrzeje do tylko awaryjny Sad

powiedzcie czy hm... przekladac plyte zaworowa z drugiego auta ??

nie chce przerzucac calej skrzyni bo ona lekko puka przy zmianie biegow niby byla po remonce ale w to niewierze wiec mysle ze jeszcze plyte zaworowa zmienic ,

markava poratuj rada Smile bo juz mi rece opadaja

w dawcy ktorego kupilem skrzynia zaczela po paru dniach przy zmianie biegow miec takie pum ale przy zwalnianiu i zrzucaniu biegu tego niema

co robic ?? help


aha dzis rano jak jechalem do pracy to zauwazylem ze podczas jazdy 50 km/h trzyma te 1500 obrotow mniejwiecej ale ma wahania jakby podciagal w gore do 1800 i spadal i tak kilka razy pod rzad
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sob Sie 09, 2014 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

2-gie pytanie czy pod plyte zaworowa przychodzi jakas uszczelka ??
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sie 10, 2014 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ci4y napisał:
no coz troche to zajelo mialem inna robote, przelozylem selenoidy z auta jezdzacego razem z zaworami kolo selenoidow i dupa efekt taki sam jak sie zagrzeje do tylko awaryjny

czyli jak jest zimny to ma wszystkie biegi?
ci4y napisał:
powiedzcie czy hm... przekladac plyte zaworowa z drugiego auta ??

możesz spróbować, ale bez kodu błędu może się okazać że to próżna robota.
Płyta sterująca nie ma uszczelki
Podmień z dawcy komputer skrzyni - jest po stronie pasażera.
ci4y napisał:
nie chce przerzucac calej skrzyni bo ona lekko puka przy zmianie biegow niby byla po remonce ale w to niewierze wiec mysle ze jeszcze plyte zaworowa zmienic

jak puka przy zmianie biegów to na 90 % winne są elektrozawory
ci4y napisał:
aha dzis rano jak jechalem do pracy to zauwazylem ze podczas jazdy 50 km/h trzyma te 1500 obrotow mniejwiecej ale ma wahania jakby podciagal w gore do 1800 i spadal i tak kilka razy pod rzad

podjedź do kogoś kto ma skaner DRB III (autoryzowany serwis na pewno ma) lub snap-on'a z oprogramowaniem na amerykę. Warto wydać trochę grosza nawet w autoryzowanym serwisie ale wtedy jak podasz numer kodu błędu łatwiej będzie znaleźć usterkę
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Sie 11, 2014 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kody bledow jakie odczytalem z kluczykowania to 12, 45, 55
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Pon Sie 11, 2014 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kluczykowanie pokazuje bledy tylko z silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Sie 11, 2014 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dawid27 napisał:
kluczykowanie pokazuje bledy tylko z silnika

zgadza się. Żeby przeczytać kody błędów skrzyni musisz podjechać do kogoś kto ma DRB III lub snap-on'a
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Sie 19, 2014 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

komputer przerzucilem efekt dalej taki sam, dzis przerzucam plyte sterujaca ta co jest wewnatrz skrzyni
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Sie 20, 2014 12:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i d..a po przelozeniu plyty na poczatku malinowo po ujechaniu 5 km tylko jeden bieg i przy zmianie biegow jest odczuwalne puk i tak samo przy zwalnianiu do tego podnosi obroty przy zwalnianiu.

zalamka

dzis przerzuce cala skrzynie z dawcy ale poskladam ja na swojej plucie sterujacej i na swoich selenoidach i czujnikach jak to nic nieda to widze ciemnosc i zalamke bo bede bez auta Sad
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skrzynia przelozona zmienia biegi jest gicio ale dalej przy zmianie 1 na 2 i dwa na 3 jest pukanie , selenoidy przelozylem ze swojej skrzyni to wogole nie jechal , kupic zestaw naprawczy do selenoidow ??
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ci4y napisał:
kupic zestaw naprawczy do selenoidow ??

podjedź do kogoś kto wgra Ci quick learn/ Lub poczekaj kilka dni i normalnie jeździj - bez kickdown'ów. Skrzynia powinna się nauczyć sama.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group