www.asu.pl :: Zobacz temat - Pompa paliwa voyager 3.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa paliwa voyager 3.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2014 14:01    Temat postu: Pompa paliwa voyager 3.3 Odpowiedz z cytatem

witam. mam problem wymieniłem ostatnio filtr paliwa no i zonk nie chce mi auto na bp odpalić pompka chodzi wykręcałem ją i sprawdziłem zasysa normalnie ale paliwa dalej nie podaje wogle z baku nie wylatuje mam jakieś 20 litrów wachy, a przed wymianą filtra śmigało ok nie wiem co to może być;/ zużyła się tak poprostu że nie chce podać? wiem że ponoć od lanosa czy tam od nubiry pasuje bo nawet tak samo na foto wyglądają ale czy ciśnienie takie same??
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2014 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś mi się kiedyś obiło o uszy że jak dasz pompę od lanosa to trzeba wtedy mieć więcej paliwa w zbiorniku bo jak jest mało to nie zasysa go
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2014 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym się czepił tego filtra paliwa a konkretnie montażu. Niby z jakiej paki pompa miałaby paść tak nagle. Tym, bardziej że masz w zbiorniku paliwo. No chyba że nie miałeś i próbowałeś uruchomić auto - to wtedy po kwiatach.
Jak zamontujesz pompę z lanosa to faktycznie tak jak napisał waldek musisz mieć sporo w zbiorniku.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie Wrz 07, 2014 6:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogólnie filtr założony prawidłowo, miałem wcześniej problemy z paliwem bo mi ciekło ponieważ przewód powrotny był ucięty i zakorkowany więc to zrobiłem tak jak powinno być i mam teraz problem;/ przez moment myślałem że paliwo chodzi w kółko przez filtr do baku i że dalej nie pójdzie więc zdjąłem przewody i paliwo nie wychodzi z baku;/ takie oto odkrycie na allegro znalazłem pompe z filterkami nowymi:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-chrysler-voyager-dodge-caravan-i4573455904.html

Jak myślicie będzie zasysać od dna?? może ktoś już ją kupował?? wiadomo sprawna pompka potrzebna;) też pomyślałem że może jakiś fachura wstawił od diesla cały wkład i że może dla tego teraz nie zasysa;/ sam już nie wiem jak na razie chcę właśnie zakupić tą oto z tego linka. Proszę o poradę i jeśli to jest do kitu to o jakiegoś linka z dobrą pompkąWink
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Wrz 07, 2014 6:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odbierz wiadomość pw
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Wrz 07, 2014 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a próbowałeś podać starej pompie prąd na "krótko"?
jak przekręcisz kluczyk w stacyjce na zapłon to słychać z okolicy tylnej kanapy 'buuuuuuuu"? (pompa chodzi przez około 2-3 sekundy}
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 5:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak miałem ją wyjętą i robiłem z nią wszystko i na "sucho" było ok, a w aucie nie działa jak trzeba, ale mam pomysł i jak go dziś wykonam i to zadziała to znaczyć będzie że ktoś je źle zaprojektował;p hehe myślałem żeby wstawić pompke z bmw bo mam jedną pozostałość po aucie hehe ale nie chce mi się aż tak ingerować póki co w układ paliwa;)
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa od lanosa ma takie samo cisnienie jak od vojka i Markava niezgodze sie ze musi byc wiecej beny zeby chodzila prawidlowo u mnie rezerwa sie swieci caly czas mam w zbiorniku zawsze okolo 15 l wachy a czasem i wyjezdzilem do zera az stanal i nie bylo problemu po zatankowaniu 10 litrow normalnie odpala i jezdzi
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ci4y napisał:
pompa od lanosa ma takie samo cisnienie jak od vojka

nie twierdzę że nie
ci4y napisał:
niezgodze sie ze musi byc wiecej beny zeby chodzila prawidlowo

nie musisz się zgadzać. Opisałem sytuację kolegi kiedy spaliła mu się pompa oryginalna z braku benzyny. Założył z lanosa i żeby rezerwa mu zgasła musiał mieć zatankowane sporo - prawie połowę zbiornika.
Być może trafił na wadliwy egzemplarz....
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Wrz 10, 2014 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozliwe Smile

moj juz jezdzi jeszcze chlodnice mu doloze dodatkowa i bedzie git
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sro Wrz 10, 2014 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i ja to tam nie wiem ale szlak mnie trafi z tym autem a tak je lubie hehe żeby auto odpalać normalnie to się nagimnastykowałem;/ po pierwsze coś jest nie tak z pompą bo nie chciała zassać przez tą końcówkę z dna do zbiorniczka i z tam tąd powinno iść dalej do filtra itp. wiec sprawdziłem czy z obudowy zasysa i okazało się że tak heh;) więc trzeba było stworzyć projekt ja to ma działać i jak to przerobić po dwóch godzinkach pompa była sprawna, za to pojawił się problem z wysokim ciśnieniem w układnie paliwa i zerwało mi przewód więc myśl tak że coś się popsuła ale co?? po krótkiej chwili sobie przypomniałem że na pompie siedzi zawór podciśnieniowy;) znowu bak w dół pompa na zewnątrz i chwila namysłu co tu zrobić hehe;) zawór zdemontowałem założyłem w jego miejsce wymodelowaną nakrętkę od przewodu gazowego na to kawałek przewodu paliwowego opaski i na koniec drugi węża założyłem końcówkę do przedmuchiwania powietrzem heh więc taka rzeźba że szok, problem przy odpalaniu dłuższym bo ciśnienie ucieka i trzeba przekaźnikiem najpierw pod pompować konkretnie, ale już zamówiona pompa nowa i filtr przy okazji;) bo tak to się żyć z tem nie da;p
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group