www.asu.pl :: Zobacz temat - Opadająca wskazówka paliwa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opadająca wskazówka paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Sty 05, 2010 22:33    Temat postu: Opadająca wskazówka paliwa Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie - od czasu montażu instalacji LPG nie działa mi pomiar stanu paliwa, a dokładnie rzecz biorąc działa zaraz po zatankowaniu LPG ale po kilku minutach jazdy opada do zera i tylko od raz na kilka dni znowu przez chwilę wskazuje stan PB i ... opada.
Nie chcę posądzać mojej wskazówki od stanu LPG o impotencję skoro ciągle opada Laughing Laughing Laughing - instalator LPG na moje pytanie dlaczego tak jest odpowiedział baaaardzo inteligentnie Laughing Rolling Eyes "Te typy tak mają"
Mam instalację KME (chyba Diego) i nie bardzo chce mi się wierzyć że nie ma na to sposobu.

Pozdrowionka
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Sty 06, 2010 0:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda niestety ale chyba te typy tak mają
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8320&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=wskaznik+paliwa
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sty 06, 2010 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Motyw za zainstalowanym przekaźnikiem (o którym piszą w Twoim linku) miałem zrobiony w Citroenie Xsara Picasso - jak wiadomo pod względem elektroniki jest to całkowicie odjechane auto i dokładnie motyw odliczania stanu paliwa był tak że informacja o jego zużyciu szła z wtrysków - zamontowanie przekaźnika wyłączającego pompę paliwa rozwiązało całkowicie problem wskazań stanu zbiornika Pb, jak i zabezpieczyło pompę paliwa przed zatarciem no i oczywiście mogłem zapomnieć o wymianie filtra Pb bo praktycznie Pb w układzie krążyło tylko przy odpalaniu. Oczywiście w Citroenie miałem sekwencję (pierwszą jaka była sprzedawana w Polsce - był to rok 2001) i przekaźnik był zwykły nie zwłoczny.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Sty 06, 2010 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda a zatankuj Pb do pełna i czy wtedy będzie wskaźnik poprawnie wskazywał?
Ja dwa razy zatankowałem do pełna i jak narazie wskaźnik wskazuje w miarę normalnie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sty 06, 2010 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak patrzę na cenę Pb to chce mi się zatankować do pełna ale nie tego z oktanami ale to z promilami Laughing

Moje autko jeszcze pełnego baku Pb nie widziało no może widziało ale ostatni raz na Florydzie ... Laughing Rolling Eyes

Tankowałem do połowy i była to tylko kwestia trochę dłuższego czasu ale efekt był ten sam
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Sty 06, 2010 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jak dorwę jakąś promocje na Pb przy hipermarketach (Rzeszów,Kraków) to tankuję do pełna bo u mnie w Krośnie jest zmowa cenowa i odpuszczam sobie tankowanie Pb, ale LPG co jakiś czas niestety muszę Evil or Very Mad
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sty 07, 2010 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LPG do pełna tankuję niekiedy 2 - 3 razy dziennie - miesięcznie przejeżdżam średnio 5 tysięcy kilometrów wię instalacja LPG jest dla mnie zbawieniem ... Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 07, 2010 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda ja takich przebiegów nie robię, tankuje średnio co 5dni 55l LPG. Wczoraj zapaliła mi się rezerwa Pb to dziś jak tankowałem LPG wlałem 10l Pb i wskaźnik ładnie się podniósł do 1/4. Coś mi się zdaje że wskażniki w naszych Voyach wariują jak się jeździ non stop na oparach Pb.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 0:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie tylko w Voykach w Cytrynie miałem podobnie przy zatankowaniu na max'a było w miarę ok ale jak poziom był już w okolicach polowy to zaczynało się wariowanie, oczywiście trudno non stop utrzymywać stan ponad połowę baku i chyba nie o to chodzi - mam nadzieje że znajdzie się jakieś logiczne i wykonywalne rozwiązanie.
Co prawda sie juz przyzwyczaiłem że wlewam od czasu do czasu troche PB i tyle ale miałem raz gorszy przypadek - rano przy odpalaniu wskazów wskoczyła mi na 1/4 baku więc spokojny że mam Pb nie dotankowałem, a następnego dnia już autka nie odpaliłem okazało się że moje autko zrobiło mnie w bambuko bo w baku na PB też już był tylko gaz (opary) - więc wygląda to na problem komputera i jego komunikacji.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zawsze trzymam ponad polowe baku PB, jak spada ponizej polowy to tankuje 10 l i znowu mam spokój. Szkoda pompy paliwa, zeby trzymac mniej niz polowe baku. Jednorazowa "inwestycja" 100 czy 150 zl za zalanie ponad polowe to nie tragedia.
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 0:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie to żebym negował wyżej podaną metodę ale czy dla pompy paliwa jest różnica czy w zbiorniku jest 1/4 paliwa czy 3/4?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 9:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma różnicy pompa jest tak skonstruowana ,że w swojej obudowie wewnętrznej czyli w korpusie w ,którym jest schowana jest cały czas paliwo aby ją chłodziło o przy braku już całkiem paliwa ono schodzi ostatnie.

Dlatego zdarza się ,że jak braknie paliwa w zbiorniku to trzeba się trochę nakręcić aby wypełniło obudowę a potem wypełnia przewody.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lip 07, 2014 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie wymieniłem cały układ pompy, sama pompa pracuje OK, ale wskaźnik paliwa nie wskazuje poziomu paliwa, cały czas jest na zero, chyba że ostrzej zahamuje lub ruszę to wskaźnik się zaczyna podnosić i zaraz spada na zero. Wygląda na to że coś nie łączy i teraz pytanie do Was z którego miejsca biegnie masa pompy żyła czarno/pomarańczowa i masa pływaka żyła czarno/ciemno niebieska. Druga sprawa to co zmostokać, żeby wskaźnik pokazywał fikcyjnie więcej jak połowę zbiornika? Czy wystarczy zewrzeć do masy pin 20 we wtyczce C3 BCMa?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lip 13, 2014 9:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek.Wyciągnij pompę ,przedłuż przewodami do do kabiny kierowcy ,włącz stacyjkę i poruszając pływakiem będziesz widział czy czujnik pracuje synchronicznie.
Może w którymś miejscu ma przerwę lub przeskok.

Zrób pomiar rezystancji czujnika chyba powinien mieć od 180oh do 80.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lip 13, 2014 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato na tą chwile nie chce mi się zrzucać zbiornika, ale raczej jest przerwa gdzieś na przewodach bo na starej pompie był ten sam objaw opadniętej wskazówki. Zmierzyłem na starej pompie oporność pływaka i chyba mieści się w tym przedziale co podałeś. Dostałem się też to pina 20 we wtyczce C3 przy BCM i na tym pinie nie ma żadnej oporności, tak więc gdzieś jest przerwa, albo z masą biegnącą do pływaka albo po pływaku. Nikt się nie orientuje w którym miejscu jest przykręcona do budy masa do pływaka?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group