www.asu.pl :: Zobacz temat - skrzynia po naprawie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrzynia po naprawie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 12:52    Temat postu: skrzynia po naprawie Odpowiedz z cytatem

Czy to mozliwe, żeby po kapitalnym remoncie skrzyni biegów automat w ford windstar która kosztowała 5tyś zł jest możliwe "zajechać" skrzynie po przejechaniu 7 tyś km? Przyczyna jaką usłyszałem od naprawiającego, było częściowe zakrycie przeze mnie chłodnicy. Odbyło się to przy temperaturze minus 12 do minus 16 stopni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie.
Zjebal robote.Wal do rzeczoznawcy.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zależy od stylu jazdy. jak np. jeździłeś nim po 170km/h na autostradzie to tak.
Ale pewnie tak nie było i koleś Cię oszukał. Jaki warsztat?
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
zależy od stylu jazdy. jak np. jeździłeś nim po 170km/h na autostradzie to tak.


170km z naczepa od stara i pod gorke Wink

Tez mi taki bajer raz wcisneli.Facet zwalil robote i teraz wymysla gowniane wymowki.
Poswiec 200 - 300 zloty na rzeczoznawce i raz, bedziesz mial spokojna glowe ze to nie Twoja wina i dwa jak mu swisniesz papier to przestanie gadac bzdury.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 13:20    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

Nie ma takiej możliwości. Temp. robocza oleju w skrzyni to około 120st. Jest ona chłodzona przez płyn w chłodnicy którego temp. robocza to 100-105st. Nawet jak przysłoniłeś chłodnicę to prędzej silnik powinieneś przegrzać niż skrzynię.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jeździłem takimi prędkościami bo już wyrosłem z tego. poza tym to nie jest "wyścigówka". to auto służyło mi do pracy. taxi to jazda na raczej krótkich dystansach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to chyba juz wiesz co robic.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 16:54    Temat postu: Re: skrzynia Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Nie ma takiej możliwości. Temp. robocza oleju w skrzyni to około 120st. Jest ona chłodzona przez płyn w chłodnicy którego temp. robocza to 100-105st. Nawet jak przysłoniłeś chłodnicę to prędzej silnik powinieneś przegrzać niż skrzynię.


nie inaczej
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myślę że bez rzeczoznawcy sie nie obejdzie bo tylko on może stwierdzić czy faktycznie i jakie części były wymienione. tak nawiasem mówiąc to "doginałem" przez 5 lat sierrę na automacie i wszystko siadło ale nie skrzynia Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 17:08    Temat postu: reklamacja Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem powinni uznać tą reklamację w warsztacie gdzie robiłeś Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

już próbowałem. auto tam zostało zawiezione i stoi. wykonawczyni naprawy stwierdziła że mam sobie rzeczoznawce wziąć więc tak zrobię. dzięki za zainteresowanie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 17:15    Temat postu: reklamacja Odpowiedz z cytatem

Jak tak to wyjścia nie masz. Rzeczoznawca i sąd Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znam temat z relacji telefonicznej,ciekaw jestem jaki olej wlali,bo z tego co pamietam to na zimnym auto jeszcze jedzie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie zalatwili hipolem. Dobrze ze keczapu nienaleli.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja wam opisze moja historie.
W 2008 roku kupilem taurusa 1992 rok(Jestem maniakiem tego modelu podobnie jak mustanga 1994-1998) Babka ktora mi go sprzedala przywiozla go jako mienie przesiedlencze gdy wracala do Polski. Wozila nim starego dziadka na wozku do kosciola i robila zakupy przebieg byl tylko 48tys mil co widac bylo po stanie auta bo prawie jak z salonu(prawie bo grabiami podziurawila podsufitke) Autko kupilem wymienilem oleje filtry zworznie wahacze drazki z koncowkami bo chcialem miec model w super stanie . Po zimie zaczely sie klopoty z zaciskami tzn zablokowaly sie wiec musialem kupic nowe. Okazalo sie ze jak gosc wymienil mi zaciski z przodu to skaszanil robote bo uszkodzil cos przy piascie czy polos. I po 2 dniach jazdy poszla sie j....c polos w taurusie. Pomyslalem super ale dobrze ze to nie skrzynia bo to bylby sajgon. Przyjechalem do mechanika on przy mnie ruszyl z piskiem taurusem z rozwalona polosia:) poszedl dzwiek gietego metalu i gluche lupniecie i z przodu auta zaczal sie wydobywac dzwiek jakbywrzucil do pralki 40 srub do kol:) auto przestalo jezdzic do przodu i poruszalo sie tylko do tylu. mechanik a wlasciwie matol stwierdzil ze to nie jego wina i powiedzial ze auta nie naprawi i ze jak chce go moge pozwac itp. Stwierdzilem ze go jednak pozwe ale sprawa utknela w martwym punkcie i wogole jeden wielki kibel. Co do taurusa to kupilem drugiego zajezdzonego z wywalona poduszka ale dobra skrzynia i przelozylem u znajomego robiacego auta z USA ten na poczatku mial problem z wtyczkami bo wtyczki w 1992 i 1993 byly rozne i w 1992 mial jedna a 1993 juz dwie lub odwrotnie, Po pol roku zlozyl wszystko do kupy ale nie podlaczyl linki od kickdowna i wkurzony sprzedalem tego taurusa za 2tys:/ a wlozylem w niego zponad 10razy wiecej masakra i tyle:/ Tak to jest z naszymi zajebistymi mechanikami teraz mam 2 dobre namiary na robienie skrzyni i jeden na dobra mechanike amcarow ale w Warszawie pelno jest takich zajebistych mechanikow co powinni miec sadowy zakaz dotykania sie do urzsadzen mechanicznych.

Wracajac do tematu. Nie odpuszczaj walcz o swoje i nie czekaj zbyt dlugo bo po pol roku stania pamietam co zostalo z mojego idealnie odszykowanego taurusa. Skrzynie zajezdziles z winy goscia ktory ja robil bo skopal robote. Uzytkujac normalnie windstara nie da sie od tak rozwalic skrzyni. Musialbyc holowac ciezar wiekszy niz masz auto jeszcze wciskajac do podlogi gaz i co jakis czas hamulec.

Tu male wspomnienie autka:)
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Taurus/88581/719978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najtaniej wychodzi kupic nowa skrzynie.
5000 remont. nowa skrzynia na gwarancji 1300$+przesylka (200$ droga morska) No to chyba logiczne co lepiej?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokladnie. Jak masz wydawac na uzywke i remontowac ja za rok czy dwa to lepiej nowa kupic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby jeszcze ktos umial remontowac...
albo inaczej:jak juz wyremontuje to zeby dal 6 miesiecy realnej gwarancji.
a jak narazie to jak sie uda to jest git a jak sie nie uda no to sory gregory ale twoja wina bo -i tu jakis kwas-
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 1:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temp.robocza tych skrzyn jaka pamietam z czasow servisu to : jazda w miescie 15 minut - ok 88stC (190F) , jazda w miescie co najmniej 0.5godz. - ok 96stC (205F) , szybka jazda na autostradzie co najmniej 1 godz. - ok 105stC (220F).Pomiary robione latem na Florydzie,skaner Rotunda NGS. Arrow Gdy temperatura osiagnie wartosc bliska niebezpiecznej - wyrzuca blad P1783 i jeszcze czasem inne bledy seriiP17xx oraz zalacza tryb awaryjny.Blad powinien byc zapisany w pamieci komputera w postaci zamrozonej ramki .Wyswietlone zostana warunki przy ktorych wystapila wyzsza temperatura,to jest: obroty,obciazenie silnika w % ,temperatura plynu chlodzacego i predkosc pojazdu . Sprawdz zapis pamieci komputera.I jeszcze jedna wzana rzecz - sprawnosc czujnika temp.oleju (w skrzyni) jest b.wazna w zimie.W czasie mrozow zanim olej w skrzyni sie podgrzeje komputer w tym czasie steruje skrzynia inaczj nie dopuszczajac do awarii.Sprawdz czy wszystko z czujnikiem jest ok.- czy nie ma jakichs zapisow w pamieci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 14:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po zawiezieniu auta do warsztatu gdzie był naprawiany zostały stwierdzone po podłączeniu do komp następujące błędy:
-B 1352
-P 0102
-P 0340
-P 100
-P 1100
-P 0500
gdzie zaraz po naprawie pojechałem na badanie komputerem i jedyne usterki jakie stwierdzono to lewy tył ABS i coś z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Może wiesz MarkSeven co te kody usterek oznaczają?
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 14:52    Temat postu: Windstar Odpowiedz z cytatem

Dopisz w opisie jaki Windstar bo dodałeś tylko TS 92 3.8L


B 1352 - Ignition Key In Circuit Failure - nie dotyczy skrzyni. Masz jakiś immobiliser dołączony ??

P 0102 - MAF SENSOR MALFUNCTION - Problem z przepływomierzem (na początek wyczyść. Jak błąd będzie się powtarzał to trzeba sprawdzić jego wskazania na komp. diagn.) . Nie dotyczy skrzyni

P0340 - problem z czujnikiem położenia wałka . Częsta przypadłość w 3.0L - Nie dotyczy skrzyni

p0100 - ??

p1100 - MAFF czyli kolejny kod od przepływki

p0500 - problem z prędkościomierzem - To może być przyczyną niewłaściwej pracy skrzyni. Na liczniku nie będziesz tego widział bo licznik jest napędzany linką a z tego samego czujnika komputer czyta prędkość (2 przewody)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 15:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A olej to ponoć był wlany DEXTRON 3. Tak na zimnym jechał ale tylko ok 1km. A tak bo mi się jeszcze przypomniało to mój "mechanik" nie założył przy naprawie skrzyni nowych zatrzasków na przewody olejowe co idą do chłodnicy od skrzyni i 2 litry oleju poszło w glebę. A że automatem jeżdżę już kilka lat to po przejechaniu 300m już wiedziałem że jest coś nie tak. Jak można było tego nie zrobić? Nie umiem sam odp sobie na to pytanie. Dobrze że to stało się pod domem o nie kilkaset km od domu. Ale to też zostało uznane za z mojej winy przyczynę ponownej awarii Sad.
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 15:17    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

Norma DXIII to norma GM . W Windstarze powinien być olej o specyfikacji MERCON. Ale wcale nie jest powiedziane, że olej który masz zalany nie spełnia jednej i drugiej normy.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Windstar to jest '95r 3,8l. A w podpisie jest pontiac '92r też 3,8l bo takim teraz jeżdżę Smile. P 100 dotyczy jak tu mam napisane, choć pewny nie jestem, ABS-u. A jeśli chodzi o czujnik prędkości to czy mogło mieć to wpływ na awarię? Bo mechanik stwierdził że olej śmierdzi i że to dlatego że spaliłem skrzynie. A spaliłem bo zasłoniłem chłodnice- tak twierdzi.
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 16:42    Temat postu: prędkościomierz Odpowiedz z cytatem

Uszkodzony prędkościomierz może mieć wpływ na uszkodzenie skrzyni ale to byś czuł, że skrzynia poszarpuje i głupieje. Raczej wątpie aby przez uszkodzony prędkościomierz z sekundy na sekundę padła skrzynia
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skrzynia nie szarpała i zmieniała biegi według mnie normalnie. Na mw "trasie" 70km przestał "ciągnąć" dosłownie na dystansie 2-3km. Gdy ostygł pojechalem dalej do domu nastepne kilka km. Znów przestal ciągnąć. Czyli jak zimny to ciągnie. Ale olej śmierdzi.
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze pare takich przejazdow i calkiem ja trafi.

Ide o zaklad ze jak rozbebesza skrzynie to bedzie nagar grubosci ponad milimetr.Ale ynajac pana mechanika to i tak bedyie Twoja wina.

Moja rada taka - poswiec pare stowek i poprosc o ekspertyze rzeczoznawce a pzetmotu i nieodkladaj tego w czasie.Masz jakis papier ze Pan mechanik wzial za to kase?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 6:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafal156 napisał:
"mechanik" nie założył przy naprawie skrzyni nowych zatrzasków na przewody olejowe co idą do chłodnicy od skrzyni i 2 litry oleju poszło w glebę. A że automatem jeżdżę już kilka lat to po przejechaniu 300m już wiedziałem że jest coś nie tak. (.
B1352 - to moze tez byc problem obwodu systemu wlaczania gongu ktory powinien zadzialac kiedy kluczyk jest w stacyjce przy otwartych drzwiach.Do sprawdzenia Warning Switch ( mikrowylacznik) w stacyjce. Idea Co do awarii skrzyni to mam taka hipoteze ktora wydaje sie calkiem prawdopodobna : z twego opisu wynika ze w czasie jazdy wylecialo 2 litry oleju.Zauwazyles to po przejechaniu ok.300m. Piszesz,ze to kolo domu,wiec zakladam szybkosc ok.30-40 km/h.Przy tej szybkosci pokonanie 300 m zajmuje ok. 30 sekund.Wypompowanie 2 L oleju zajmuje ok.5 sekund.Na dnie miski jeszcze cos zostalo,ale pojazd byl w ruchu i pompa juz pewnie sie zapowietrzala i nie zdazyla wywalic wszystkiego.. A wiec ok.20-25 sekund jechales praktycznie z przerywanym obiegiem oleju w skrzyni,co wystarczy do nadpalenia tarczek. Komputer nie zanotowal wysokiej temp.oleju dlatego ze nie bylo przeplywu przez czujnik (jest w "mozgu"),a nawet jakby byl to i tak przeciez olej nie byl goracy. Crying or Very sad Nie znam szczegolow,dlatego moje rozwazanie jest czysto hipotetyczne - ale 20 sekund to szmat czasu .Policz sobie od 1 do 20 i zobaczysz jak dlugo nie bylo obiegu oleju ktory nie tylko smaruje,ale przede wszystkim chlodzi .Na skutek drastycznego spadku cisnienia oleju nieprawidlowo dzialalo sterowanie hydrauliczne hamulcow i tarczek co powodowalo ich poslizg na sucho i brak mozliwosci odbioru ciepla. Surprised Uwazam,ze ta usterka najprawdopodobniej zostala spowodowana brakiem oleju,a nie jego temperatura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven pewnie masz rację że tarczki mogły dostać przy braku oleju. Poruszałem ten temat u mechanika że moim zdaniem nie ponoszę winy za to że wężyk od oleju wyskoczył bo w moim przekonaniu po zdemontowaniu tych wężyków przy naprawie powinny być one wymienione na nowe tym bardziej że widziałem jak były "zmęczone" i jaki bałagan moga spowodować. Ja kupiłem filter paliwa od opla i w ten sposób dopasowałem te zatrzaski na wężyki. Ale mechanik stwierdził że ta czynność nie wchodzi w skład remontu skrzyni. Moim skromnym zdaniem powinno się zrobić przy takiej naprawie wszystko co jest niezbędne, tym bardziej że był na to czas. Nikt nikogo nie gonił. Jeżeli wężyk był powodem takiego finału mojej skrzyni o czy ja ponosze za to odpowiedzialność?
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A papier na wykonanie naprawy mam. Mam co zostało naprawione i za jaką łączną kwotę z pieczątką o podpisem
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieodpuszczaj mu bo niedosc ze jest partaczem to jeszcze hamem.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zachowanie mechanika zostawiam bez komentarza....Zrob tak jak podpowiadaja koledzy - nie odpusc chamowi.>< Jak mawial byly prezydent Lech Szwendalski - jestem za a nawet przeciw!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak zrobie , nie odpuszcze. o efektach i rozwoju sytuacji na pewno napisze. Pozdrawiam
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 9:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to napisz jeszcze jaki warsztat, żeby było wiadomo kogo ludzie mają unikać
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Sro Mar 28, 2012 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja spokojnie mogę założyć, że skrzynia została po prostu "złożona", bez prawidłowej regulacji i pomierzenia co trzeba przy składaniu.
Olej pomógł i są efekty. Swoją drogą nieprawidłowy olej jest kolejnym punktem dla rzeczoznawcy do wytknięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a warsztat jest w Starym Kisielinie w lubuskim. juz działam z rzeczoznawcą. spotkanie u mechanika juz nie długo Smile
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pią Cze 21, 2013 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i sprawa w sądzie, dziś odbyła się 1 sprawa. Pani mechanik dalej broni sie tym że auto do momentu jak je odebrałem stało i to spowodowało zniszczenie skrzyni i dodatkowo zasłonięcie chłodnicy co doprowadziło do jej przegrzania.
_________________
Pontiac TS '92, 3,8l LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal156
*
*


Dołączył: Mar 22, 2012
Posty: 31
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pon Cze 09, 2014 0:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawa w sądzie zakończona, wygrałem sprawę, unikajcie koledzy tych partaczy w Starym Kisielinie koło Zielonej Góry, pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group