www.asu.pl :: Zobacz temat - Gaśnie przy dodaniu gazu ????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie przy dodaniu gazu ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 8:08    Temat postu: Gaśnie przy dodaniu gazu ???? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich, mam taki problem, pewnego razu jadąc powoli zgasł mi silnik i zapaliła się kontrolka silnika, od tamtego czasu pali się kontrolka silnika i problem polega na tym że na wolnych obrotach chodzi normalnie na gazie i na benzynie z odpalaniem też nie ma problemu czy zimny czy ciepły a w momencie dotknięcia pedału gazu gaśnie i na gazie i na benzynie????

Wywaliło błąd czujnika przepustnicy - czujnik wymieniłem i nadal jest to samo???

Może miał ktoś taką sytuację ??????

Auto to Chrysler Intrepid 2.7 99r. Rolling Eyes Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a po odpaleniu pracuje równo ????
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 10:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, po odpaleniu na wolnych pracuje normalnie, tylko dotknięcie pedału gazu powoduje gaśnięcie silnika, mogę go bardzo delikatnie dodając gazu rozpędzić do 1500ob/min po wyżej już gaśnie.

Ostatnio jak to się stało kilka kilometrów wracałem na wolnych obrotach 30km/h naciśnięcie pedału gazu powodowało duszenie silnika i gaśnięcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może to nie czujnik przepustnicy tylko wtyczka albo jakiś kabel od niej i brak sygnału.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wtyczkę oglądałem wygląda w porządku, nie mogę się tylko dostać do komputera bo parownik go zasłania, ciekawe czy przeczyszczenie kostki komputera coś by poprawiło ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Maj 03, 2014 8:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a skasowales blad tej przepustnicy? odepnij aku na kilkanascie minut - moze to pomoze
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sob Maj 03, 2014 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpinałem na ok. godzinę aku, to nie kasuje błędu, nadal wyświetla ten błąd
( P0122 ) i pali się check.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Maj 03, 2014 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz podcisnienia czy czasami nie lapie lewego powietrza
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Pon Maj 05, 2014 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podciśnienia są na swoim miejscu, mało tego okazało się po sprawdzeniu czujnika przepustnicy że jest dobry, co w takim razie może powodować błąd przepustnicy skoro czujnik jest dobry ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon Maj 05, 2014 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj,
Tan błąd 122 to pewnie przerwany kabel gdzieś od czujnika przepustnicy do PCM. Musisz poszukać.
TPS jest zasilany z PCM sygnałem 5 Volt ale podaje sygnał zwrotny w voltach do PCM o otwarciu przepustnicy, a komputer PCM dawkuje wtedy paliwo.

Zobacz na wtyczce do TPS czy jest napięcie 5 V (po przekręceniu zapłonu raczej). Jak jest to spawdź na drugim kablu w stronę PCM. Przy maksymalnym otwarciu przepustnicy powinno być napięcie 4,5V. Na wolnych obrotach 0.5V.
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Wto Maj 06, 2014 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej, oglądałem całą wiązkę i wygląda ok, nie widziałem przetarć, dodatkowo odłączyłem czujnik walu i auto zgasło więc wygląda na to że czujnik jest ok.
nie mam pojęcia co to może być zostaje chyba komputer???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Maj 06, 2014 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie oglądaj wiązki z zewnątrz bo to nie laska z cyckami tylko trzeba sprawdzić czy przewody w środku nie poprzerywane. Jak nie masz możliwości to każdy elektryk w 10 minut da radę.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Czw Maj 08, 2014 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa się wyjaśniła, jest zwarcie w MAP sensorze, ma ktoś dojście do używek ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Maj 08, 2014 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadzwoń tutaj 608849098. Wiem, że gość miał jakieś 2 tyg temu mieć anglika do rozbiórki.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Maj 08, 2014 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorry właśnie zobaczyłem jakie masz auto mi chodziło o voyagera, nie wiem czy map jest taki sam.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group