www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler 300M spryskiwacze reflektorów
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler 300M spryskiwacze reflektorów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Sro Kwi 17, 2013 23:35    Temat postu: chrysler 300M spryskiwacze reflektorów Odpowiedz z cytatem

Ktoś ma jakąś wiedzę odnośnie spryskiwaczy reflektorów w 300M ?
U mnie są spryskiwacze za odchylanymi osłonkami ale nie działają a przynajmniej mi się nie udało ich aktywować ani przy zapalonych światłach ani przy spryskiwaczu szyby.
Po po stronie pasażera przy lampie jest coś jakby niewielka pompka bo ma dwa niepodłączone krućce ewidentnie hudrauliczne. Podejrzewam że to pompka od spryskiwaczy. Po stronie kierowcy takiej nie mogę zlokalizować.

Chętnie bym u kogoś zobaczył jak to wygląda choćby na zdjęciach - czyli podłączenie węzyków oraz elektryki bo też nie widzę by w okolicy tej pompki coś dyndało typu kabel elektryczny.
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Kwi 19, 2013 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spryskiwacze reflektorów mają własną pompę którą można zobaczyć tylko od spodu, to jest taka sama pompka co w pasacie czy octavi, firmy Hella koszt ok .90 zł tylko trzeba zrobić przejściówki do konektorków, w ASO za pompkę krzyczą 270 zł jak ja pytałem, cała zabawa ok 20 minut, tylko musisz mieć kanał czy podnośnik
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Sro Maj 08, 2013 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, coś tam posprawdzałem i faktycznie jakieś węże tam widać pod reflektorem lewym (pasażera).

Muszę jeszcze pobawić się z klimą bo mi puszcza zwór - ten położony poziomo na sprężarce. Był wymieniany u fachowca od klimy na nowy, który też puszczał co od razu po napełnieniu wyszło i kolejny który z początku puszał ale po ruszeniu przestał. Na 3 dni bo ciśnienie musiało spaść mocno - klima się włącza ale słabiutko chłodzi i cały czas chodzi nie mogąc ciśnienia zrobić. Nowe zawory dwa kolejne trzymały kiepsko. Może jakiś specjalny do 300ki potrzebny ?


Druga kwestia - przy lewym (pasażera) reflektorze po stronie atrapy jest zamontowany czarny cylinder zakryty wieczkiem z napisami TOP. Cyl;inder na jeden konektor elektryczny i dwa krócce do węży. Drugi ale podłączony namierzyłem w okolicy maglownicy po stronie kierowcy.
Do czego to jest ?
Początkowo myślałem że to właśnie pompki do spryskiwaczy.

Trzecie,
ktoś kiedy wymieniał żarówkę migacza bocznego - tego na błotniku ?
Nie chcę czegoś sobie połamać a nie ma żadnej śrubki. W grę chyba wchodzi tylko jakiś zatrzask zwalniany jakimiś długimi szczypcami od wewnątrz - słaby dostęp ale jest po otwarciu drzwi.
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 19:31    Temat postu: czas leci :) Odpowiedz z cytatem

Chciałem podsumować by innym się przydały niektóre info.

Spryskiwaczy jeszcze nie ruszyłem, ale obejrzałem sobie dobrze układ zdejmując zderzak. Tam wszystko jest ok, więc w planach spięcie na krótko silniczka pompki dla spryskiwaczy i sprawdzenie czy zadziałają. Same spryskiwacze da się z "gumowym oporem" wyciągnać i potem same się schowają na sprężynie - czyli więc mechanicznie wydają się ok. Jak się je włącza (jak uruchomię) nadal nie wiem, ale pewnie razem ze spryskiwaczem szyby.

Zaworek klimy o którym wspominałem. Ciekawa sprawa. Gość od klim wymienił na nowy który też puszczał. Założył kolejny, z początku puszczać więc go "pyknął" i zaczął trzymać. Ostatecznie jednak gaz wyciekł. Wykręciłem więc stary zaworek ze sprężarki klimy od Visiona i ten trzyma bez problemów. Nowe zaworki jakoś dziwnie nie były szczelne a na oko wyglądały jak ten stary oryginał. Nie była to też żadna ściema ze strony gościa.

W sumie samochód sprawuje się ok i problemów nie robi. Dostał też LPG sekwencję w kole i spisuje się dobrze na niej. Zostało co nieco do zrobienia czyli wspomniane uruchomienie spryskiwaczy, sam naprawiłem zanikający wyświetlacz sterowania klimą, w międzyczasie co prawda padł "rezystor" sterowania prędkościa nawiewu - chodzi na full (realnie sterownik mocy to jest) ale kupiłem właśnie na wymianę.
Aha, nie używałem, ale muszę jeszcze zerknąć do dźwigni przełączania biegów bo skrzynia działa ok, ale nie mogę w zasadzie przesunąć dźwigni do pozycji ręcznego wybierania biegów jako że nie zaskakuje mi w tej pozycji dźwignia - może linka wyciągnięta albo jakiś lub. Na panelu też wyświetal nie nie przeskakuje do pozycji AUTOSTICK (czy jakoś tak ten napis). W sumie mi to do szczęścia niepotrzebne - nie po to się kupuje amerykańca z automatem, ale jak jest niech działa. Tam są dwie linki jak widzę z ofert na allegro a do czego druga to pojęcia nie mam. Pewnie jedna powoduje ten problem z dźwignią że ona nie wchodzi na pozycję. Samo przęłączanie biegów w trybie autostick to pewnie już jakieś styki.
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 27, 2014 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spryskiwacze reflektorów działają tylko przy włączonych światłach,
możesz sobie zrobić automatyczne światła dzienne, potrzeba tylko taki moduł DRL od wersji kanadyjskiej 300M, jak poprosisz Konrada z forum : chrysler300.pl, on mieszka w USA to ci wyśle koszt ok 170 zł-jakoś tak, wpinasz go w skrzynkę bezpieczników (dostęp przy otwartych drzwiach, tam jest na niego miejsce) i to wszystko- wtedy długie działają na 30% jako dzienne - jest wygoda
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mariuszx
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 87

PostWysłany: Pią Lut 28, 2014 19:25    Temat postu: cd Odpowiedz z cytatem

Tak, do tego doszedłem wniosku choć odnośnie 300M ciężko to w necie znaleźć, ale dzięki za info bo jak ktoś ma taki to info 100 % pewna Smile
U mnie jednak się nie włączają więc muszę to sprawdzić. Ciekawe czy są podłączone i czy ew. nie mam "nadmiarowo" spryskiwaczy świateł bo zderzak zdaje się był wymieniany. Jeśliby by tak było to osprzęt jest ale sterowania nie ma. A to drobiazg dorobić jak dla mnie.

Postojówki masz w migaczu na zderzaku czy w lampach przednich ?

Co do tego modułu do świateł na jazdę dzienną to taka sobie atrapa chyba, bo wg. norm prawnych w naszym durnym kraju to te konkretne dlugie nie mają zapewne włąściwego oznaczenia na lampie aby działać jako dzienne - sprawdzę to w przepisach, ale z drugiej strony pomysł jest praktyczny i sensownym. I zwykle pewnie tego się nikt nie czepia Smile
_________________
Chrysler 300M 2002, 3.5 ("ostał się tylko jeden")
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group