www.asu.pl :: Zobacz temat - SSANIE POWIETRZA PRZEZ SILNIK V6
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SSANIE POWIETRZA PRZEZ SILNIK V6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Wto Lut 25, 2014 22:58    Temat postu: SSANIE POWIETRZA PRZEZ SILNIK V6 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci.Zeby przypomniec mam troche dziwny ale zarazem przyjemny pojazd typu lincoln conti 3.8 i jego skromne v6, no i oczywiscie borykam sie od dawna z problemem , ktory zobaczycie na filmiku, a zeby nie obarczac tylko jednego czlowieka z forum nie bede nadmienial ktorego hehe, postanowilem temat zalozyc na kilku forach i zobaczymy dyskusje,kto zgadnie to 5 hehe.
https://www.youtube.com/watch?v=Q0bPRAVRDFg
http://i.imgur.com/zcvEFtC.jpg
http://i.imgur.com/f2zQM1D.jpg
Jak slychac ewidentnie silnik ssie tam gdzie nie powinien i w ten sposob pracuje za odkurzacz.jezeli to odma to gdzie mam szukac, czy zadanie tylko odgrywa zaworek pcv,ale jak widac roznicy nie ma prawie w ogole,silnik pochlania sporo paliwa, ciagnie normalnie ale co z tego jak zywcem wciaga.Zdjalem kolektor ssacy ,odprowadzenie ma tylko jedno,uszczelki nowe pod ssacym jak i calym dolotem,magik jak widac czyscil powierzchnie czolowe sciernym papierem i zrysal tylko, co golym okiem nie widac tylko pod swiatlo.
Rura dolotowa gumowa,ktora idzie od przepustnicy do filtra powietrza ma zywy olej z silnika w srodku.
Dolot mowimy o tym centralnym miedzy glowicami, jest zmontowany na silikonie ktory byl w komplecie razem z NOEWYMI uszczelkami tylko pytanie teraz takie czysto hipotetyczne)
1)czy pod srubami glownymi nie powinno byc podkladek jak sie daje i pod glowice??
aha no i taka ciekawostka 5 gniazd jest czystych a jedno od str wewn czyli 4 cyl jest w srodu lekko czarne.
Co tam jeszcze na filmie tego nie ujalem,ale jak silnik pracuje przy calkowicie zamknietym korku jak i wcisnieteym bagnecie to jest taki przytlumiony,a jak mu lekko popuszcze korek np.,to automatycznie ma obr szybsze.Aha jest zaslepiona rurka od egr,takich kapsel ktory zreszta wchodzi do wewn. EGR,moze to przez to ,glupi jestem juz.


Ostatnio zmieniony przez duzy32 dnia Sro Lut 26, 2014 15:38, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto Lut 25, 2014 23:17    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Nie mam pojęcia jak jest w tym motorze ale jeśli odma wychodzi tylko z góry skrzyni korbowej to typowy objaw zapchania.Zdejmowałeś?czyściłeś?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Sro Lut 26, 2014 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tzn co dokladnie?? silnik byl remontowny caly , zaworek pcv jest drozny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sro Lut 26, 2014 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz przewody od odmy , tam gdzie masz zaworek pcv
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lut 26, 2014 17:22    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A czy przed remontem motoru było wszystko ok?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Sro Lut 26, 2014 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jestem w stanie powiedziec bo nigdy nie rzucilo mi sie to w ucho, kiedys przypadkiem zaczelo mi ssac i przyczailem skad, ukl pcv to tylko przewod z kolektora ssacego przez aworek do klawiatury...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Amon
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 329

PostWysłany: Sro Lut 26, 2014 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To też nie ma nic do ssania ze skrzyni korbowej. Strasznie dziwnie objawy bo kolektor ssący tez by tego nie zrobił do takiego stopnia ale myślę że lepiej jak wciąga bagnet niż go by wywołało
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Czw Lut 27, 2014 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze jakies tanie uszczelki pod glowica byly i ktoras juz puscila ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 27, 2014 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czesto w przewodzie z odmy po dluzszym czasie tworzy sie nagar/smar mogacy ja przytkac czego czestym objawem jest wypychanie oleju do dolotu,tak jest w twoim przypadku jak napisales,wiec zajalbym sie najpierw tym.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Pią Lut 28, 2014 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uszczelki, mh.. no nic z racji ze ktos tu siedzi powolilem sobie cos dodac jeszcze do tego:
Taki mechanikor co chyba to zaslepil EGR w srodku przy wejsciu rury wydechowej(2zdj w linku),a przy wyjsciu czyli jak ida te gorne krocce nie ma w ogole reakcji jak zdejme wezyki podcisnienia.
http://imgur.com/2BPdR50,99A4gpf,cyRu9Nq#0
ale teraz nie wiadomo czy przez to ze nie dziala EGR bo jest zaslepiony , czy faktycznie nie dzialal wczesniej.
Przy obudowie fitra powietrza jest tzw dziura(zdj nr 3)jak zreszta widac,powinien tam isc waz jak w linku ponizej:
http://imgur.com/CvZONCu
tyle ze nie wiem gdzie on ma miec ujscie...

Najlepiej by bylo jakby zrobic spotkanie-dyskusyjne przy aucie a pozniej przy jednym stole jak w sejmie hehe,schemat ciekawy,bog zaplac bedziemy dalej kombinowac, jeszcze jedna przecie ciekawostka , przy pracujacym silniku jak widzieliscie mialem calkowcie zdj zaworek z klawiatury i gora wciagalo palucha wiec czy to aby na pewno opieramy sie dobrze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Sob Mar 08, 2014 23:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem zarejestrowany chyba na 7 forach i nie ma madrego czlowieka??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Pią Lip 11, 2014 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

duzy , napisz jak sie to skonczylo
mam ten sam problem , tyle ze w RAMie 5.2
silnik ssie powioetrze jak odkurzacz
Rolling Eyes
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
duzy32
*
*


Dołączył: Jan 01, 2013
Posty: 52

PostWysłany: Czw Lip 24, 2014 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to istotne,ale pisze: zle bylo podlaczone podcisnienie, przez to nie mialem nawet tempomatu, swoja droga odpowietrzenie tez mialo jakis problem,tyle ze ja mialem silnik wyciagniety,i juz nie potrafili podlaczyc tak jak wyszlo z fabryki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group