www.asu.pl :: Zobacz temat - Zgrzyty w zawieszeniu T&C 1998
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgrzyty w zawieszeniu T&C 1998

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 8:58    Temat postu: Zgrzyty w zawieszeniu T&C 1998 Odpowiedz z cytatem

Panowie mam problem z lokalizacja zgrzytów w swoim aucie. Przy badaniu na płytach nie wynajdują żadnych luzów. Nowe amorki i łączniki stabilizatora oraz tuleje na stabilizatorze. Na nadkolu nie widać śladów otarć od koła. Na dużych dołach słychać jakby coś "obcierało" lub się przesuwało. W asu też nic nie znaleźli. Może ktoś miał już tak. Sprawa dotyczy przedniego lewego koła.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie zgrzytaly tuleje stabilizatora Smile kupilem jakies wypasione niebieskie z chyba Crowna i zgrzytalo jak na babcinej kanapie Smile wymienilem na najtansze czarne gumowe i po problemie Smile
popsikaj te twoje obficie jakims wd40 i zobacz czy problem nadal wystepuje
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie zmienili mi to w ASU w pierwszej kolejności miałem jakieś niebieskie utwardzane a teraz mam zwykłą gumę ale to nie ten dźwięk. Odgłos jest podobny do śruby gwintowanej przesuwającej się po krawędzi blachy.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tak zgrzytało to wymieniłem łącznik stabilizatora i cisza. Sprawdź czy Ci łącznik dokładnie przykręcili i może śruby na amortyzatorze. Jak nie to jeszcze tuleje wahacza może do sprawdzenia. Czy zaczęło się tak dziać po wymianie amorów i łączników czy przed?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wszystko przed. Dlatego po kolei wymieniałem tuleje, amorki, łączniki itp.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 20:37    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A może nie ma to związku z kołem,tylko na dużych nierównościach skręca się buda a któryś z elementów jest nieznacznie poluzowany Confused Confused
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 23, 2014 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sanki sprawdzone, dokręcone. Chyba sprawdzę jeszcze poduszki silnika.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group