www.asu.pl :: Zobacz temat - pontiac trans sport 3.8 lpg brak mocy pomiędzy 2-3 tyś.obrot
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pontiac trans sport 3.8 lpg brak mocy pomiędzy 2-3 tyś.obrot
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 21:47    Temat postu: pontiac trans sport 3.8 lpg brak mocy pomiędzy 2-3 tyś.obrot Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich? Problem jak w tytule. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i lpg. Świece i kable zmienione,nowe wtryski gazu,nowe filtry,wgrana nowa mapa wtrysku. Co jakis czas check wyskakuje ale gaśnie. Testu spinaczowego nie zrobię bo to 95 r. i ma gniazdo OBD1 i tylko trzy piny. Reset kompa przez zdjęcie klemy nic nie daje. Trochę to uciążliwe bo muszę go wyżej kręcić jak przyspieszam lub jadę pod górę. Czy to wina jakiegoś czujnika? Spalanie w normie chociaż ostatnio łyknął mi dużo za dużo. Ale go deptałem może dla tego. Macie jakieś sugestie? Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto Lip 16, 2013 6:30    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Na pierwszy ogień,czujnik położenia wału,sonda i przepływka
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Wto Lip 16, 2013 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest do dostania np. na allegro jakis interfejs co by sie podpiac pod pontona z 95r. ?
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lip 16, 2013 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zczytaj bledy zeby nie trza bylo wrozyc z kart. jak pisza koledzy. moze byc sonda, moze egr, moze wiele innych rzeczy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Sro Lip 17, 2013 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem w tym,że w mojej okolicy nie ma nikogo,kto by dał rade się podpiąć. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lip 17, 2013 20:59    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Po mojemu to czujnik położenia wału,sprawdź go
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak go sprawdzić? Czy jest on gdzies przy skrzyni jak wieniec?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik polozenia walu masz z lewej strony pod pompa wody,miedzy kolem pasowym walu a korpusem silnika.
I napewno to nie czujnik walu odpowiada za twoje problemu.On albo dziala albo nie i wtedy nie masz iskry(jak dobrze pamietam odpowiada za iskre bo za wtryski czujnik walka,no chyba ze na odwrot ) Smile
Sprawdz cisnienie na listwie czy jest prawidlowe,przepustnice i wszytkie czujniki w okolicy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 12:05    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A czy to nie jest tak że jak on szwankuje to właśnie w dolnej granicy obr.do 3tyś.przesuwazapłon i jest np.przy częściowo zamnkiętych zaworach?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On nie szwankuje Rolling Eyes ,typowy Hall,albo dziala albo nie,to nie lambda,ze moze wywalac jakies stany posrednie.Albo od razu dupnie,albo po rozgrzaniu w trasie zabraknie ci iskry,a po ochlodzeniu znow przejedziesz 2km.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie to jest tak,że jak przyspieszam płynnie to czuje że pomiędzy 2-3 tys.obrotów nierówno wchodzi na obroty jakby go co przydławiało i powyżej 3 tyś.dostaje kopa. Zmienia bieg,obroty spadają na ok. 2 tyś.i historia się powtarza. Jutro jadę do Warszawy,więc sprawdze spalanie,ale się chwile pokręciłem po okolicy i wygląda w normie,więc sonda i przepływka raczej ok,bo by spalanie wzrosło a mi pali w granicach 12 l. Lpg w trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 20:21    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Ok,skoro dżedaj tak mówi to pewnie tak jest
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pią Lip 19, 2013 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobiłem dzis ok.400 km.Check się nie palił ale pod koniec trasy to już nie chciał przyspieszać. Muł niesamowity. Spalanie w normie. To była masakra. Poszukuję kogos z wawy kto może się wpiąć w kompa i w końcu się dowiedzieć co jest grane. Najlepiej praga płd.-grochów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Nie Wrz 15, 2013 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Problem dalej nie rozwiązany. Na podkarpaciu nie ma nikogo,kto by ugryzł OBD 1.5! Chyba że o czymś nie wiem? I jeszcze pytanie-czy listwa wtryskowa jest używana przy zasilaniu sekwencyjnym lpg? Aha,jeszcze jedno. Przy jeździe pod górę ze stałą prędkością czuć jak silnik nierówno pracuje i widać to na obrotomierzu jak lekko się zmieniają i jedzie raz dobrze a za sekundę muł i tak na zmianę. Może ktoś w małopolsce ,w świętokrzyskim lub lubelskim ma namiar na skaner aldl? Lub w ostateczności Warszawa. Do Wrocławia mam trochę daleko...
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Nie Wrz 15, 2013 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

egr sprawdzałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pon Wrz 16, 2013 7:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wygląda niby ok. A czy można go zaślepić?
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 9:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozna,ale jesli to on generuje blad to dalej bedzie swiecic check.Opisane przez ciebie objawy nie pasuja do EGR-u.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc szukam dalej. Często robię długie trasy po szpitalach z chorą córką i muszę dojść do tego,bo to uciążliwe. Muszę go piłować żeby się rozbujał a to wiadomo generuje większe spalanie. Jeżeli dojdę co to,to dam znać. Wszelkie sugestie dalej mile widziane. Pozdro
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć mam podobny problem, tylko z instalacja 3 gen.. Wymieniony przepływomierz, sonda, czujnik temp. silnika, czujnik zasysanego powietrza. Po wymianie tych czujników po resecie o dziwo na pb smigał dobrze. Problem zaczął się zaraz po tym jak zaczełam jezdzić na gazie. Prawdopodobnie komp. dostaje błędne info i tak się dzieje, na gazie śmiga dobrze. Zrób reseta, śmigaj na pb, a później dobra regulacja u gaziarzy. Nowe mapy itd. U mnie jest gorzej bo to 3 gen. i cholera wie co z tym zrobić. Spróbuj odpiać przeplywomierz i zobacz jak sie zachowuję.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hejka. U mnie czy na gazie sekwencji,czy na benzynie smiga tak samo drętwo. Wymieniłem filtry gazu,wtryski do gazu,przewody,swiece,była ustawiana nowa mapa wtrysku. To nie stało się nagle,tylko stopniowo. Wiele razy resetowałem poprzez odpięcie aku i dalej to samo. Jak zimny jest ok.i czasami przez kilka lub kilkanaście kilometrów. Najgorzej po dłuższej jeździe autostradowej nie może się rozbujać. Zresztą jak się pokręce po mieście i wracam już do domu a mam pod górkę to też jest słaby,ale nie zawsze. Sam już nie wiem co to...
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U Ciebie kasuje się bodajże skanerem . Odepnij przepływkę i zobacz jak się zachowuje bez niej, oczywiście na pb. Co do gazu moja wiedza jest znikoma. Sad
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pon Wrz 23, 2013 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Idąc za waszymi radami przeczyściłem krokowca,przepustnicę,przepływomierz i zaślepiłem EGRa. I o dziwo,odzyskał wigor! Jeszcze ma drobne straty mocy,ale są maleńkie i chwilowe. Zastanawiałem się czy to aby napewno to zaślepienie. Niewiele myśląc wyciągnąłem blaszkę i w drogę. A tu zonk. Muł wrócił. Wogóle się nie zbierał. Od dołu do 3 tyś.obrotów słaby jak malczak. Wróciłem do domu,blaszkę podłożyłem i wigor wrócił. Narazie muszę tak jeździć,bo nie ma kasy na EGR. Leczenie córki pochłania kupę kasy.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Pon Wrz 23, 2013 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli tak jak pisałem przez egr brak mocy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pon Wrz 23, 2013 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakoś tak to wygląda,ale jeszcze przepływkę muszę skołować na podmianę. Tak dla zasady,żeby choć jedno wykluczyć.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Paź 04, 2013 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zebzek79, masz już jakiś trop?
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pią Paź 04, 2013 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qrde,nie wiem. Dalej kiepsko z mocą i spalanie rośnie. Po odpieciu przeplywki nic się nie dzieje. Ją podejrzewałem. Bez kompa nic nie poradzę. Egr zaslepiony. Co zauważyłem to rano muszę go dłużej kręcić zanim odpali a tego wcześniej nie było.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Gru 15, 2013 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem rozwiązany. Wymiana czujnika położenia przepustnicy pomogła. Od wczoraj bardzo ładnie śmiga na PB i LPG. Laughing
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i klops. Objawy na PB wróciły Sad . Ale walczyć trzeba dalej Very Happy
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dudette napisał:
No i klops. Objawy na PB wróciły Sad . Ale walczyć trzeba dalej Very Happy


Witaj nie poddawaj się mnie z tymi objawami zdiagnozowano przepływomierz.Za cenną radą Marcysia podpiąłem auto pod kompa i wyszedł błąd przepływki.Jeszcze nie wymieniłem, czekam na cześć i zobaczymy jak będzie pozdro Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Sro Gru 25, 2013 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakby było mało, to jeszcze wylatują zapłony. Strzela i w kolektor i w wydech. Nie chce przyspieszać,bo strzela ale nie jakoś mocno. Po odjęciu gazu uspokaja się. Najgorzej pod obciążeniem pod górę i przy wyprzedzaniu. Na szczęście 7. stycznia jestem umówiony na kompa niedaleko Lublina,więc mam nadzieję,że moje problemy się skończą. Dam znać co i jak. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Gru 27, 2013 12:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Panowie sprawa wygląda tak, pewnego dnia chcąc przełączyć na gazik dostał strzała, i od tej pory ponton normalnie chodzi Shocked . Patrząc dzisiaj pod maskę widzę że jeden wężyk spadł z tego ustrojstwa. Czy to mogło tak dawać w dupę Question
PS. Po włożeniu wężyka ponton warjuje Confused
Przepraszam za wielkość obrazka nie wiem jak zmniejszyć Embarassed


Uploaded with ImageShack.us
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pią Sty 03, 2014 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze dwa słowa. Na benzynie na wolnych obrotach jest ok. Przy normalnej jeździe jest ok.,ale gdy chcę gwałtownie przyspieszyć to czuć że któryś cylinder nie wyrabia. Na gazie są oczywiście strzały w analogicznej sytuacji. Świece nowe NGK. Po podpięciu do kompa zmienię jeszcze przewody,choć mają 10 tyś,tak profilaktycznie,chyba że jeszcze cuś innego wypełznie, tfu...tfu...
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Nie Sty 05, 2014 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie ostatnio pow 2.5 tys obrotow zaczal sie dlawic i zero mocy. Po podlaczeniu do kompa wywalil mi blad, ze zbyt bogata mieszanka, wypadanie zaplonu bla bla bla. Odpalilem auto po zmroku a tu iskierka na przewodzie sobie skakala. Przewody zakladalem jakies 3-4 tys temu, "standardy", a mialo byc tak kolorowo Smile Bede szukal oryginalow, jak na razie nie znalazlem. Odpal auto po ciemaku i popatrz czy zagubiona iskierka nie ucieka sobie gdzies.
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Nie Sty 05, 2014 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Któryś przewód kopie jak cholera,więc raczej na stówe ma przebicie. Dziwne to było,bo wracałem z Lublina do domu,zatrzymalem się na stacji gaz zatankować i jak ruszyłem to już strzały były jak nie wiem co. Podejrzewałem kiepski gaz, choć to Orlen i nie pierwszy raz tam tankowałem. No ale zatankowałem jeszcze 2 x na innych stacjach i nic nie jest lepiej. Po wymianie świec na nowe NGK było przez jakiś czas dobrze i znowu wszystko wróciło. W środę kupię nowe kable Prospark, bo Janmor mnie nie interesuje a innych w okolicy nie ma. Zobaczymy po kompie co jeszcze wyjdzie.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Nie Sty 05, 2014 18:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, tak z autopsji, oprocz oryginalow to jeszcze jakiej firmy polecacie przewody ?
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sty 05, 2014 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w swoim PTS mialem SENTECHy i sobie chwalilem Smile w visionie SENTECHy wytrzymaly mi jakies 3-4 lata, pozniej kupilem TheLeader i byly dobre jakis miesiac i zaczely sie problemy...w Vojku mialem tez sentechy, ale przy wymianie lambdy uszkodzilem 2 - a jako, iz potrzebowalem auto na juz, to podjechalem do malego sklepu gdzie za doslownie 20zl kupilem 2 zestawy francuskich kabli Bougicord (czy jakos tak:) dedykowanych do chyba fiata UNO, ktore przelezaly w sklepie od lat 90 Smile zalozylem takie lezakowane kable i po ich roku uzytkowania stwierdzam ze sa idealne Smile
tak ze z kablami to wszystko zalezy jak sie trafi - czasem dziadostwo wytrzyma lata, a markowe padna po miesiacu ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sob Sty 11, 2014 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wez mu jeszcze sprawdz moze sonde i kata czy nie masz zapchanego!Te objawy pasuja do tego co pisze!Ja mialem kable STANDART i nie mialem z nimi zadnego problemu. Mozesz je kupic w necie i po ok 2 dniach masz je w domu. EGR zostaw zaslepiony juz na stale. Auto napewno lepiej bedzie bez niego chodzic. Wiekszosc z Nas ma tak zrobione. Jak to nie pomoze to ewentualnie podmien cewki zaplonowe i modul sterujacy pod nimi.
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakby sonda była padnięta,to by żłopał,a tak robię na 52 l. LPG ok.400-420 km. Zdaje mi się,że mniej pali niż przedtem,choć i tak nie palił dużo.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Wto Sty 14, 2014 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To na poczatek wypnij kostke z sondy i zobacz czy cos sie zmieni. Wtedy komp ustawi sonde w polozenie fabryczne i moze cos to pomoze. A pozniej zrob inne rzeczy.
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Daniel0
*
*


Dołączył: Jul 01, 2011
Posty: 48
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto Sty 28, 2014 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Tez mi to wyglada na zapchany katalizator.
Cewka i przewody, to inna sprawa.
_________________
Jest: Ford Taurus Wagon

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Wto Sty 28, 2014 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam na razie jak tego ogarnąć,bo kursujemy między szpitalami a w dodatku pogoda nie nastraja. W tym tyg. może uda mi się dojechać do gościa,to zmierzymy spreżanie,sprawdze kata i może uda się zmierzyć sondę.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lut 13, 2014 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tyle co zdołałem w międzyczasie sprawdzić,to to,że to nie katalizator,bo go po prostu nie ma. Wymieniłem kable na sentechy. Było tragicznie. Strzelał w kolektor,brak mocy. Kupiłem inne nowe kable FEDERAL. Chwilę było dobrze. Przeczyściłem jeszcze moduł na powierzchni styku i cewki. Też chwilę było dobrze. Wszystko to zrobiłem wczoraj. Dziś rano z córką jechałem do Lublina do szpitala i masakra. O ile wcześniej nie chodził dobrze pod obciążeniem,to dziś całą drogę nie działał jeden cylinder. Nawet na luzie telepało. Chwilami zdawało mi się,że tylko na 4 garach robi chwilami. Jutro spróbuje podmienić kompletny moduł z cewkami i zobaczę,co się będzie działo. Mam jeszcze jedno pytanie. Gość w Rzeszowie,co ma sklep z częściami do amerykańców mówił mi,że świece NGK nie nadają się do autek z USA,ponieważ jest inna ciepłota świecy i choćby nie wiem co,to nie będzie to dobrze chodziło. Tylko AUTOLITE. Fakt,że majątku nie kosztują i je zmienię,choć NGK mają ze 2 tyś. i dobierane były wg. katalogu. Co Wy o tym sądzicie?
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 13, 2014 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze gadal.Cala moja flota jezdzi na autolite i niema problemow,zakladajac,ze reszta ukladu zaplonowego jest ok.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Pią Lut 14, 2014 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat z zapłonem ogarnięty. Wymieniłem moduł z cewkami i teraz śmiga. Nawet przez chwilę check mi nie świecił. Ale tylko przez chwilę no i troszkę jeszcze zmulony jest. Zmienię świece na AUTOLITE i zobaczę czy odzyska trochę wigoru.Jak nie,to dalej będę szukał. Nie poddam się tak łatwo. Zostawiam temat dalej otwarty,choć już bliżej rozwiązania ( tak myślę ).
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Byłem dziś podpiąć pod kompa i okazało się,że check generuje mi EGR. Fakt,że jest zaślepiony ,więc sprawa błędu rozwiązana. Wgrana też została nowa mapa wtryskowa. Będę dziś wracał z Lublina do domu, to zobaczę, czy jest poprawa.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety ale dalej kiepsko jedzie poniżej 3 tyś. Już nie mam pomysłu. Albo sprężanie siada, albo ... skrzynia takie dziwy wyprawia? Już sam nie wiem.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeczytaj mój post powyżej, po odpięciu tego wężyka wszystko wróciło do normy Very Happy . Nie wiem co jest na końcu tego wężyka ale jak go podepnę to jest dupa Embarassed .Może ta puszka coś przytkana? naprawdę nie wiem. Tak jakby mu powietrza brakowało.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wróciło do normy na gazie i benzynie? Muszę popatrzeć,czy i u mnie jest coś takiego. Zaślepiłaś wężyk albo gruszkę,czy luźno wszystko bylo. Pozdrowienia.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zostaoło tak jak na zdjęciu.[/list]
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zostało tak jak jest na zdjęciu.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group