www.asu.pl :: Zobacz temat - Buczy wspomaganie kierownicy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Buczy wspomaganie kierownicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Sro Lut 05, 2014 18:48    Temat postu: Buczy wspomaganie kierownicy Odpowiedz z cytatem

Czolem,

Dzisiaj przy kreceniu kieratem uslyszalem nowy odglos - ciche, ale wyrazne buczenie spod maski. Nie jest to odglos slizgania sie paska.

Poziom plynu w ukladzie wspomagania jest dobry.

Co sie moze dziac i czego sie spodziewac?
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
okrzycho
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 56

PostWysłany: Sro Lut 05, 2014 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku wystarczyło wymienić w układzie wspomagania na nowy olej ATF +4. Taki sam jaki jest w skrzyni biegów.
_________________
Chrysler Town&Country 3.8 2005r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku tak samo. Dodatkowo wyczyściłem zbiorniczek płynu wspomagania. Pomogło. Dodge Grand Caravan 3800 L z 2004r
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 20:00    Temat postu: Re: Buczy wspomaganie kierownicy Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Czolem,

Dzisiaj przy kreceniu kieratem uslyszalem nowy odglos - ciche, ale wyrazne buczenie spod maski. Nie jest to odglos slizgania sie paska.

Poziom plynu w ukladzie wspomagania jest dobry.

Co sie moze dziac i czego sie spodziewac?

W najgorszym przypadku regeneracja pompy wspomagania,koszt jakies 200 zl.Ale mozesz z tym buczeniem jezdzic jeszcze dlugo,to tak szybko sie nie psuje do zera.Najwazniejsze,zebys nie odczuwal na rozgrzanym spadku sily wspomagania -przy dodawaniu gazu lżej krecic kierownica,na jalowych trudniej.To jest oznaka konca pompy.Dopóki tylko buczy-nic wielkiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale jak wyje głośniej od silnika to już się kończy
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wyje glosniej, ledwie slychac Wink
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Pią Lut 07, 2014 0:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Nie wyje glosniej, ledwie slychac Wink

Wspomaganie dziala lepiej jak dodasz gazu czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Sob Lut 08, 2014 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIe wydaje mi sie.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sob Lut 08, 2014 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
NIe wydaje mi sie.

To na razie nie przejmuj sie.Pompa bedzie buczec,a jak zacznie byc odczuwalny wiekszy opor na kierownicy na jalowym niz podczas jazdy (wieksze obroty silnika),zacznij sie rozgladac za nowa pompa albo zregeneruj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 09, 2014 8:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymien wpierw plyn na atf+4, ja poprzedni t&c kupiłem niby z uszkodzoną pompą, tzn. działała ale wyła jak cholera. Wiec bez zastanowienia kupilem na allegro uźywke, omordowałem się żeby ją wymienić. Po zamontowaniu dolałem do układu tylko tyle oleju ile ściekło podczas wymiany. Odpalam silnik a druga pompa też wyje, troszkę ciszej jak oryginalna, ale na tyle głośno że ją słychać podczas jazdy. Wkurzony tym faktem troche późno zacząłem czytać fora, wyczytałem wątek że na dnie zbiorniczka jest taka siateczka filtrująca i że ona może blokować swobodny przeplyw plynu. Wysłałem cały plyn ze zbiorniczka i go zdemontowałem, okazało się że siateczka przez jakiegoś mechaniora została już podziurawiona śrubowkrętem, wiec zamontowałem zbiorniczek, wlałem świźego płynu do zbiorniczka, odpalam silnik i pompa wyje po czym coraz ciszej i cziszej aż przestała zupełnie wyć. Całkiem możliwe że moja oryginalna pompa była ok, tylko kwestia wymiany płynu, a ja nadgorliwy pompę wymieniłem.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Nie Lut 09, 2014 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Wymien wpierw plyn na atf+4,

Do samochodow produkcji USA stosuje sie TYLKO I WYLACZNIE PLYN POWER STEERING FLUID!!!!!! kolor jasnozolty (podobny do koloru moczu-przezroczysty slomkowy).Producent: np. firma Prestone.

Atf jest do europejskich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 09, 2014 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Radnecki czy ty masz Voyka? Jeśli masz to popatrz co pisze na korku zbiorniczka, a tutaj masz to co pisze serwisówka:
CAUTION: Use only MoparT Automatic Transmission
Fluid (MS-9602) in power steering system. Use
of other MoparT power steering fluids (MS5931 and
MS9933) should be avoided to ensure peak performance
of the power steering system under all operating
conditions. Do not overfill.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 09, 2014 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ano, PSF w voykach to do 2000 roku, później ATF+4
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group