www.asu.pl :: Zobacz temat - Instalacja Vialle-opinie, sugestie, porady
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instalacja Vialle-opinie, sugestie, porady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 10:34    Temat postu: Instalacja Vialle-opinie, sugestie, porady Odpowiedz z cytatem

Panowie stałem się posiadaczem '02 Voyka z instalacją Vialle montowaną zdaje się we Francji.
Czy ktoś na forum jest kto ma taką instalacje i mógł by się podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie tej instalacji?
n
Na teraz mam kilka pytań czy jest możliwość w jakiś sposób sprawdzenia ustawień zapisanych w ecu tej instalacji?
przy jakich warunkach następuje przełączenie na lpg na zimnym silniku? U mnie następuje to dość szybko, bo jakieś 3-4 minuty po odpaleniu
Jaka są objawy kończącego się gazu? U mnie coś jest źle skalibrowany wskaźnik poziomu lpg w butli, bo pełne zatankowanie zapala 2 a czasami 3 z 4 zielonych kontrolek. Jadąc gasną po koleji zielone kontrolki, pozniej świeci się tylko kontrolka pracy lpg i kiedy zaczyna brakować gazu w butli silnik zaczyna przerywać, nie ma automatycznego przełączenia na pb. Trzeba kliknąć ten przycisk żeby się przyłączyło na pb.
W 2011r w PL została wymieniona butla i zapewnie pompa i czy tutaj nie zostało coś skopane?
I ostatnie pytanie na teraz jakie spalanie na tej instalacji? Mnie przy jeździe na autostradzie 110-120 km/h spalanie wyszło 18-19l lpg, ale mała poprawkę muszę wziąść na zanizajacy licznik kilometrów, to powiedzmy ze spalanie wyszlo 16-17l lpg, co wydaje mi się lekko za duże.

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Tak to u mnie wygląda pod maską

[/url]
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 09, 2014 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli co, ja jestem jedynym użytkownikiem instalacji 5gen na tym forum?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czesc lutek:)
napisze ci ile wiem o viale z doswiadczenia.
sa to b.dobre instalacje i mega drogie. niezaleznie od temperatury zalaczaja sie czy to lato czy zima po kilku minutach-podyktowane to jest tym ze gdyby ciekly gaz zostal do zimnego silnika wtrysniety to by zamarzł. szybkie przelaczanie w zimie jest plusem. drugi plus to brak ingerencji w uklad chlodzenia. najdelikatniejsza rzecza w tej instalce jest pompka indukcyjna w zbiorniku. ale na owy czas to koszt ok 1200 zl z wymiana, gryby cos, wiec jest to do przejscia, bo inne instalacje tego typu mialy slabsze pompki i kosztowaly ponad 3 tys. jestem u nich w sieci w sumie, ale to bardziej z uwagi na silniki z bezposrednim wtryskiem benzyny i glownie rynek niemiecki (instalki docelowo kosztuja ok 7-12 tys). a jedynie co przewinelo mi sie przez serwis to wymiana tej pompki. objawy sa takie ze szarpie, na zimnym jeszcze w miare chodzi. a poza tym tradycyjnie swiece i kable tylko i w droge!Smile
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 24, 2014 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Luky za info Wink
Jak narazie wszystko OK, jedynie przy przechodzeniu za Pb na LPG czy zimny czy ciepły jest delikatne szarpnięcie, tak że wiem kiedy właśnie się przełączył. W tej instalce nie jest tak jak w narmalnej instalacji że jak ciepły silnik odpalasz to przygazujesz i się przełączy na LPG, tutaj min 20 sekund potrzebuje żeby się przełączyć na LPG. Z tego co gdzieś wyczytałem to instalka odczytuje temperaturę katalizatora i na tej podstawie się przełącza.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group