www.asu.pl :: Zobacz temat - 2004 Sebring 2.7L bład P0505 oraz problem z ciśnieniem oleju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2004 Sebring 2.7L bład P0505 oraz problem z ciśnieniem oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Nie Sty 12, 2014 19:27    Temat postu: 2004 Sebring 2.7L bład P0505 oraz problem z ciśnieniem oleju Odpowiedz z cytatem

Witam,

Jestem nowy na tym forum więc na początku dzień dobry.

W grudniu 2013 zakupiłem Sebringa 2004 2.7L z przebiegiem 91 000 mil oraz błędem P0505. Wydawało mi się, że problem będzie błachy do usunięcia. Na starym silnku krokowym obroty mam na poziomie 750 zimny / 1100 ciepły. Zakupiłem nowy silnik krokowy i jest jeszcze gorzej. Na zimnym mam 750 ale na rozgrzanym 3000 !!. Nawet nie próbuję jeździć na nowym krokowcu. Dodatkowo po przebiegu ok 300 km od zakupu pojawił się problem z ciśnieniem oleju. Jak jest zimny po nocy to jest ok, ale po rozgrzaniu - 4-5 km zapala się kontrolka ciśnienia. Byłem u 2 mechaników z nowym krokowcem ale nic mi nie pomogli.

Jakieś rady?

pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Sty 12, 2014 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do krokowca to mysle ze musisz przeczyscic przeplywke przepustnice zalozyc stary krokowiec i zobaczyc czy to pomoze.
Co do cisnienia oleju to poki co wymien olej na gestszy i zobacz czy cos sie zmieni. Niestety przy tych motorach jest duzy problem z pompa oleju ktora jest za slaba i nie wydaje. Z tego co piszesz to zeby zlikwidowac problem musisz wymienic pompe oleju i to szybko bo dluzsza eksploatacja bez cisnienia wykonczy Ci 5 i 6 cylinder. Do wymiany musisz rozebrac caly rozrzad a przy okazji wymien pompe wody bo jest napedzana lancuchem i bedziesz mial juz ja na wierzchu. Lepiej ja wymienic bo jak padnie to lancuch Ci przeskoczy i silnik do remontu.
Sorka ze tak strasze ale taka jest prawda o tym motorze.
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 9:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do silnika to dodam jeszcze, ze poziom oleju musi być zawsze na max i tylko 10w30 (mopar, petro canada itp.). Niech Ci mechanik zmierzy też ciśnienie oleju manometrem dla pewności...

Jeśli chodzi o krokowiec to sprawdź tez wiązkę, która do niego idzie czy nie jest uszkodzona.
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 9:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dolot przeczyszczony, stary krokowiec na pewno był dłubany bo jest skręcony na teflon. Co do oleju to się zastanawiałem nad MOPARem 5W30 lub nawet 5W20.

pozdr4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozesz sprobowac wymienic olej aczkolwiek pomoze to raczej doraznie na chwile. Teraz jest zimno wiec problem zaleczysz ale nie wyleczysz. Raczej czeka Cie wymiana pompy. Jak tylko zacznie swiecic sie kontrolka od oleju na gestszym to nie radze za duzo juz jezdzic tylko naprawic. Kontrolka moze sie nie swiecic ale 5 i 6 cylinder beda juz dostawac w dupe. Robilem przy tym motorze i widzialem skutki slabego cisnienia oleju.
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jadę do mechanika w tygodniu który już remontował tę jednostkę (włącznie z panewkami), zobaczymy, po cichu liczę na czujnik Laughing ale pewnie tak dobrze nie będzie.

Generalnie mam już jeden namiar na mechanika ale szukam jakby co kogoś z kujawsko-pomorskiego co zna się na tych motorach i najlepiej żeby miał DRBIII do podłączenia z komputerem.

pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Sty 18, 2014 10:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś mocno analizowałem problemy tej serii silników korespondując z użytkownikami/serwisami z USA itp. Jednym z poważniejszych problemów w tych silnikach (szczególnie właśnie 2.7) są wycieki płynu chłodzącego przez pompę wody do oleju silnikowego. Robi się w efekcie breja, która nie daje rady smarować panewek i w efekcie panewki padają. Panewki są wyjątkowo słabe w tej serii silników. Jest sporo ogłoszeń za Zachodzie aut z tym silnikiem z opisem "silnik stuka", "problem z silnikiem", "silnik uszkodzony". Można więc te auta kupić w dobrej cenie.
W Polsce z kolei często cwaniaczki opisują problem jako "zawory wymagają regulacji", "stuka jeden zawór" - cena dobra i naiwnych nie brakuje.

Życzę Ci żebyś szybko i tanio uporał się z problemem. Ja nie odważyłem się kupić auta z tym silnikiem (2.7, 3.2 i 3.5). Kontroluj często olej i i jego jakość.

Pozdrawiam,

Zientas
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

dzięki za info, do mechanika nie dojechałem gdyż musiałem służbowo wyjechać z kraju. Jak wrócę do Polski to zajmę się tematem. Ja zrobiłem kilkaset kilometrów, nic się nie działo aż tu nagle... Sad

aczkolwiek olej mam moim zdaniem całkiem klarowny i poziom też jest na połowie na bagnecie.

zobaczymy pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ja mam podobny problem z ciśnieniem oleju w sebringu 2,7 2004r mianowicie na rozgrzanym silniku trochę falują mi wolne obroty tak około 600-650 zapala się kontrolka ciśnienia ale tylko na wolnych obrotach czy to pompa oleju?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli obroty są niższe (a są?) od nominalnych na biegu jałowym to kontrolka oleju może się zapalić. Więc niekoniecznie są to problemy z ciśnieniem a raczej z za niskimi obrotami, które po prostu są powodem zbyt małego ciśnienia. Tak czy owak w tym aucie trzeba dmuchać na zimne. Regularnie sprawdzać olej (jakość, ilość), płyn chodzący (czy gdzieś nie ucieka - a ucieka najczęściej przez pompę wody do oleju). Radzę podjechać do jakiegoś speca mimo wszystko.
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tym czasie jak się zapali słychać takie ciche piszczenie jakby zacierające się łożysko może mieć to związek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trudno powiedzieć (zgadywać) co tak piszczy.

Tu podobny problem, facet myśli, że to problem kolejnego (piątego) czujnika oleju, a (drugi już) silnik prawdopodobnie niebawem padnie.

http://www.youtube.com/watch?v=jCPWqUAX4KQ


Tu facety twierdzi, że wie jak zapobiegać awarii. Może ma rację, nie wiem.

http://www.youtube.com/watch?v=7fKYDl5vMI0
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wielkie dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sro Lut 19, 2014 8:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Generalnie nie możesz doprowadzić do powstania szlamu w silniku.
Regularna wymiana oleju na 5w30 lub 10w30 - Petro Canada, Mopar itp - co 5-6 tyś KM MAX. Do tego regularny przegląd odm i zawora PCV. Po 2004 dopiero poprawili kanały olejowe w tym silniku.

.... ja śmigam 2 lata i narazie zero problemów (odpukać Wink )
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Sro Lut 19, 2014 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam czyli te z 2004 r były jeszcze wadliwe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Sro Lut 19, 2014 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

A 660 rpm to nie są prawidłowe obroty? Z tego co kojarzę takie byćv powinny.

Generalnie ja z obrotami jeszcze się nie uporałem. Nie można się połączyć do diagnostyki z komputerem. Zobaczymy. Jakby co czekam na polecanych mechaników z kujawsko-pomorskiego najlpiej z DRB III.

U mnie teraz kontrolka oleju pali się cały czas. Miałem wykręcony czujnik i był od strony złącza elektrycznego w oleju. Po wytarciu oleju przez jakiś czas było OK. Więc się łudzę że mam zepsuty czujnik. Niestety nie mogłem zmierzyć ciśnienia manometrem. Swoją drogąjakie są prawdłowe wartości ciśnienia?

Zobaczymy co dalej.
pozdro4all[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Sro Lut 19, 2014 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wymieniałem czujnik ciśnienia bo ciekł mi przez niego olej jutro wybieram się do znajomego mechanika remontuje amerykańskie automaty i silniki zobaczymy co powie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Lut 22, 2014 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i co powiedział znajomy mechanik?
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Nie Lut 23, 2014 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam zaprowadziłem dzisiaj auto bo miał kolejkę jutro będę coś wiedział jak sprawdzi ciśnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Pon Lut 24, 2014 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam po wstępnej weryfikacji pompa olejowa i profilaktycznie wodna więcej będzie wiadomo jutro jak rozbierze silnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pon Lut 24, 2014 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie ciśnienie pokazał manometr podłączony w miejsce czujnika?

Pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Pon Lut 24, 2014 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mówił jakie było ale w miare nagrzewania spadało
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto Lut 25, 2014 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To normalne, że w miarę nagrzewania spadało. Pytanie do jakich wartości??
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Wto Lut 25, 2014 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam na zimnym 3 bary a na ciepłym0,5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto Lut 25, 2014 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to rzeczywiście niskie. Ja mam 3 na ciepłym.

Ciśnienie chyba też może "uciekać" przez zużyte panewki. Jak zdejmiecie miskę to zobaczcie kontrolnie panewki na korbowodach
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pią Kwi 04, 2014 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

W końcu się wziąłem za auto. Trochę się bałem, że jeżdżąc zatrę panewki.

Pozyczyłem manometr. Jak wykręcałem czujnik to zauważyłem że leci z niego jak....
Na zimnym miałem 5 bar ciepły jakieś 2,5-2,7 bara. Ucieszyłem się Very Happy
wymieniłem olej na petro 5w30 + filtr powietrza. Jakby lżej, ciszej silnik chodzi. Zmierzyłem na ciepłym ciśnienie - 2,5 bara. Czyli jest ok. Wkręciłem nowy czujnik i mogę się spokojnie położyć spać. Została walka z krokowcem. Przez te kilka miesïęcy było w sumie 5 krokowców podpiętych i 2 razy wiązka sprawdzana. Wygląda na to że komp walnięty. Ale np w DRBIII obroty 1000 mozna wymusic, innych nie.
Jak to jest z komputerami, muszą mieć takie same numery cz dowolny od takiego samego silnika można przypisać?

Pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2014 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chris1796 napisał:
Jak to jest z komputerami, muszą mieć takie same numery cz dowolny od takiego samego silnika można przypisać?

możesz założyć zamiennik oryginału
byle jaki możesz założyć po przeprogramowaniu
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2014 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

A gdzie taką podmiankę komputera w kujawsko-pomorskim mogę zrobić?

Pozdr4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2014 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chris1796 napisał:
A gdzie taką podmiankę komputera w kujawsko-pomorskim mogę zrobić?l

sam możesz to zrobić.
podaj numer komputera to poszukam jakie są zamienniki
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Wto Kwi 08, 2014 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj

Nr mojego komputera:
04896810AB

A co z immobilizerem?

Pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chris1796 napisał:
Nr mojego komputera:
04896810AB

Nie znalazłem twojego numeru w spisie.
jutro dryndnę do ASO i podpytam o co chodzi.
O immo nie musisz się martwić: jak założysz zamiennik wszystko powinno hulać.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Czw Kwi 10, 2014 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok czekam na info

nie mogę znaleźdź nikogo w okolico co by się znał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2014 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu zamieściłem odpowiedź
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14008
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chris1796
*
*


Dołączył: Jan 11, 2014
Posty: 20

PostWysłany: Pią Sie 08, 2014 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam,

napiszę co zdziałałem. Ogólnie u mnie duży brak czasu więc wszystko trwało.. niestety.

A więc u mnie specjalistów mało, więc łatwo nie jest, generalnie z Bydgoszczy mało kogo mogę polecić, a już na pewno nie warsztat specjalizujący się w amcarach czyli Autospeed. Dlaczego? podjechałem, przedstawiłem problem, że mam taki błąd (P0505) oraz brak wolnych obrotów - diagnoza remont góry silnika wraz z uszczelnieniami.... Very Happy

na szczęście ani złotówki u nich nie wydałem, nie mniej na różnorakie diagnozy + silnik krokowy co nieco poszło. Ostatecznie sam się przekonałem gdzie problem - brak sygnału z komputera do silnika krokowego. Wówczas rozpocząłem poszukiwania komputera silnika w Polsce oraz kogoś kto się podejmie podmiany. myślę że różnych telefonów wykonałem koło setki, nie było jednoznacznych odpowiedzi, większość stwierdzała, że dokładnie taki komputer muszę znaleźć jak mam. Jeden ze sprzedawców na A..o napisał, że ma dokładnie taki komputer. Zadzwoniłem i miły Pan stwierdził że jak go kupię to jest mój i on w razie nieprawidłowości w funkcjonowaniu komputera z powrotem go nie przyjmie i w razie co to mój problem. Koszt 500 pln ale stwierdziłem, że skoro sprzedawca taki "miły" Evil or Very Mad to odpuszczam.

Ostatecznie kupiłem komputer z florydy (USA) przez Aliexpress za...... 30$ !! (czyli mniej niż 100 pln Very Happy ), niestety dostawa + cło kosztowały nieco ponad 40 $ ale ostatecznie kupiłem dokładnie taki komp jak miałem taniej niż w Polsce

Wniosek: szukajcie za granicą nasi Polscy handlarze mają zbyt wysokie ego na części z USA (nie wszystkie - ale ten konkretny przypadek właśnie o tym mówi). po zakupie i jakimś czasie spędziłem w warsztacie Wojtka spod Ciechocinka 15 minut i było po problemie z błędem P0505.

Co do silnika, pięknie trzyma obroty, brak błędów i w zasadzie Very Happy

Niestety po pól godziny max 45 minut zaczyna na wolnych palić się kontrolka ciśnienia. Czujnik ciśnienia nowy bo ze starego lał się olej i już świecił na czerwono prawie na stałe.


Kupiłem manometr, dorobiłem końcówkę, wykręciłem czujnik i wkręciłem przewód z manometrem.

No i jak się łudziłem, to teraz się zesra.. Crying or Very sad

Na gorąca mam ciśnienie jakieś 0,8-0,9 bara przy obrotach biegu jałowego (ok 660rpm), przy 3000 rpm mam 4 bary ale to mniej istotne.

Olej i filtry świeże, nie słyszę niczego złego ale już wiem, że albo problem z pompą albo z panewkami...

nie chcę się rozstawać z amcarami (pomimo moich przygód), więc proszę o radę co może być?

Nie chcę robić remontu silnika, zrobiłem autem w tym stanie jakieś 2000-2500 km. Nie słyszę żadnych problemów.

Jeździć i się nie martwić?

Ja wymyśliłem, że zaleję gęstszym olejem (mam 5W30 Petrocanada) i sprzedaję. Wołabym nie sprzedawać ale remont motoru mi się nie uśmiecha.

Poradźcie

pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group