www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager II 98r_problem elektryki
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager II 98r_problem elektryki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
stefann
*
*


Dołączył: Aug 23, 2013
Posty: 33

PostWysłany: Pią Lis 08, 2013 20:47    Temat postu: Voyager II 98r_problem elektryki Odpowiedz z cytatem

Dwa tygodnie temu zauważyłem, że pomimo wyłączenia (fizycznie) świateł mijania (po opuszczeniu pojazdu) one wciąż świeciły. Powtórne przekręcenie pokrętła (włącz/wyłącz) – światła wyłączyły się. Pomyślałem, że może coś klei. Tydzień temu po uruchomieniu silnika nie zadziałał obrotomierz, a podczas jazdy nie działał szybkościomierz – zauważyłem, że lampki kontrolne kokpitu nie gasły w dotychczasowej kolejności. Po zatrzymaniu silnika i ponownemu uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Doczytałem, że w Vojku jest problem zimnych lutów konektora licznika, że uszkadza się taśma poduszki/ manetki tempomatu w kierownicy. Czy są jeszcze jakieś inne bolączki na które trzeba zwrócić uwagę-które trzeba poprawić/przelutować? Od kilku dni przestał działać jedyny pilot(oryg) central zamka. Przelutowanie płytki za wyjątkiem bloku radiowego nic nie zmieniło. Czy jest na to jakas rada?
stef
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buszmen
*
*


Dołączył: Nov 29, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po pierwsze - światłą tak mają jest ot tzw odprowadzenie zgasną same
po drugie przelutuj wsztystkie styki na liczniku - nie uszkadza taśmy
taśma ma tendencję do pękania sprawdz czy nie podlega wymianie
pilot - hm - bateria, ew się rozprogramował - jak lutowałeś - trzeba go zaprogramować -musisz poszukać jak bo to było - dla przypadku braku pilota działającego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po pierwsze to jest III gen Voyagera...


Po drugie do tego co pisze Buszmen dodałbym sprawdzenia wtyków na kompie komfortu czy nie gubią styku....
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
stefann
*
*


Dołączył: Aug 23, 2013
Posty: 33

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za podpowiedzi. Jest to model 2,5TD VM 98r. Poprzednio miałem z 96r. tam nie było tych problemów. W tych staruszkach chyba nie ma świateł odprowadzających, albo czegoś nie wiem. Moduł komfortu - gdzie on jest, jeśli jest to jak wygląda? Czy może jest z body w jednej obudowie?
Mój pilot jest dwuguzikowy(prostokątny). Mam tylko jeden. Próbowałem tłumaczyć procedury wkodowania , ale wychodzą "krzaki". Nie chciałbym czegoś spier...ć. Gdzie jest antena odbiorcza pitota? Może tam jest coś nie tak. Zdarzało się, że musiałem chodzic w koło samochodu i klikać by central zamek załapał.
stef
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przed wyłączeniem silnika wyłącz światła - to nie będą świecić Very Happy
po wyłączeniu silnika wyłącz światła- to biedą świecić Very Happy -funkcja odprowadzania
a cyrki z licznikiem i obrotomierzem zwiastują padający akumulator- podjedź gdzieś na test obciążający akumulator
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r


Ostatnio zmieniony przez waldek44 dnia Nie Lis 10, 2013 6:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stefann
*
*


Dołączył: Aug 23, 2013
Posty: 33

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Numer z accu chyba bingo. Trochę słabiej kręci, podładuję i zobaczymy. Jest nowy, więc problem pewnie ustąpi. Jego parametry to; 44Ah i 360A(EN) -wydoli?
Temat pilota ciągle aktualny.
Funkcję "odprowadzania" sprawdzałem na wszystkie sposoby wg Twojej instrukcji- u mnie nie działa - może niema, może popsuta,a może ją też się programuje jak np. automatyczne blokowanie drzwi w czasie jazdy.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do diselka to raczej mały ten akumulatorek
ps.
uzupełnij profil
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Lis 09, 2013 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wpakuj Chlopie 74Ah i ciesz sie spokojem
44 Ah to do kosiarki zalóź...
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
stefann
*
*


Dołączył: Aug 23, 2013
Posty: 33

PostWysłany: Wto Lis 12, 2013 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak zrobię.
pozdr Stef
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group