www.asu.pl :: Zobacz temat - G.Caravan-hamulce i tuleje przód
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

G.Caravan-hamulce i tuleje przód

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
RICO
*
*


Dołączył: Feb 24, 2011
Posty: 5

PostWysłany: Sro Paź 09, 2013 10:59    Temat postu: G.Caravan-hamulce i tuleje przód Odpowiedz z cytatem

Witam po długiej nie obecności,ale wynikała z bezproblemowej jazdy Very Happy dodzusiem(tak mówi synek hihi).Do tej pory wszystkie wymiany miały na celu przyjemne poruszanie sie amerykańcem,ale przyszedł czas na wymianę "przodu",a mianowicie hamulce,a przy okazji zmienię piasty(bo cymbał w wulkanizacji ukręcił szpilke no i tuleje na wachaczu,ponoć na przeglądzie wyszło że trzeba wymienic.Do tej pory z przodu wymienione drążki,sworznie,amorki.mam zakupione tarcze,zaciski,klocki piasty i tuleje,z hamulcami i piastami nie bedę miał problemu,ale zastanawiam się odnośnie tulei i ich wymianą,czy dam radę wymienić je bez jakiś udziwnień typu demontaż całego zawieszenia.Jak wymienić je najprościej Smile
A przy okazji,aby nie rozpoczynać nowego tematu,to mam taki objaw,ucieka mi zasilanie radia,sterowanie szybami i centralny,ale tylko w czasie jazdy, również po przekręceniu kluczyka do tyłu to radio nie działa,i central działa tylko na odpalonym aucie,wcześniej objaw miałem że przy odpaleniu i nie raz w czasie jazdy ożywiały się wycieraczki,ale ten objaw ustał
Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sro Paź 09, 2013 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego z piast mozesz wybic stare szpilki i zalozyc nowe wiec obedzie sie bez wymiany piast
jak wymienialem w jajku tuleje i sworznie to musialem wyciagac wahacz bez problemu samemu mozna to zrobic
na poczatku odkrecasz sworzen wachacza i go wybijasz z pomoca przyjdzie sciagacz jesli go nie masz to dluga rurka 2 mlotki jeden duzy 2 maly . tego mniejszego przykladasz do zwrotnicy a duzym uderzasz jednoczesnie druga osoba sciaga rurka wahacz na dol (wklada rurke pomiedzy wahacz a polos i zapiera gdzies o auto i naciska na rurke)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RICO
*
*


Dołączył: Feb 24, 2011
Posty: 5

PostWysłany: Sro Paź 09, 2013 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z piastami nie bylo by problemu gdyby nie to,ze gosc byl tak glupi,ze probowal za wszelka cene odkrecic,efektem bylo ze gniazdo szpilki,zostalo wygladzone.... w lewej 2,a w prawej 1,gdy odbieralem auto,stwierdzil ze byly nakretki uszkodzone.skonczylo sie na ostrej wymianie zdan,i pokrycie szkod,czyli zwrot za piasty.Dzekuje za pomoc.pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Czw Paź 10, 2013 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego,jeżeli chodzi o szpilkę to wkładasz nową ile się da, potem bzykasz spawareczką i już się nie przekręci, w jeepie większość szpilek tak miałem.... polecam
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Czw Paź 10, 2013 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a pozatym nowe szpilki maja bybrzuszenia tek wiec jak sie je wbije to tez bedzie trzymac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RICO
*
*


Dołączył: Feb 24, 2011
Posty: 5

PostWysłany: Pią Paź 18, 2013 7:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawa rada,ale i tak bym z niej nie skorzystał,nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań,wolę wymienić niż spawać,szczególnie gdy chodzi o bezpieczeństwo.A chyba nie jest miło gdy taka przyspawana szpilka puści zimą a trzeba wymienic koło.Co do samych szpilek,oczywiście że zakupiłem najpierw nowe celem ich wymiany,ale nowe się utopiły w gniazdach i było jeszcze lużno.... gdy kupiłem ciut grubsze to równiez wpadły w dziury,więc decyzja była podjęta o wymianie piast.Nawet przypadło mi to do gustu bo i tak miał być robiony przód,wiec wszystko za jednym razem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group