www.asu.pl :: Zobacz temat - Gaźnikowiec nie odpala
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnikowiec nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon Sie 12, 2013 20:09    Temat postu: Gaźnikowiec nie odpala Odpowiedz z cytatem

Aloha! Wink
Caddy nie chce palić bez zalania go paliwkiem na gaźnik. Od 5 lat jak go mam nawet po kilkumiesięcznym postoju przychodziłem, pompowałem pedałkiem i ciach zaskakiwał, a od powrotu z Sielskiej już nie chce. Jak go zaleje i odpalę, po czym pochodzi kilka minut to później bez problemu - chyba że znów postoi więcej niż 3 godziny. Czas się za to zabrać bo stało się to mocno denerwujące (szczególnie że maska ciężka do otwierania) tylko teraz od której strony?? Pomysły mam w sumie trzy: 1. Paliwo się cofa (założyć zaworek zwrotny); 2. Komora pływakowa w gaźniku nie jest stale wypełniona (czy jest możliwe że odparowuje benzynka??); 3. mechaniczna pompa paliwa nie tłoczy

Czy ktoś juz bawił sie z takim problemem, może poradzi gdzie szukać...

Pzdr i dzięki za *sensowne porady Smile

*sensowne bo już spotkałem się z radami w stylu: "kup inne auto"; "włóż tam TDI i problem z głowy"; "zainstaluj na stałe strzykawkę z paliwem do gaźnika" etc
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Pon Sie 12, 2013 20:39    Temat postu: Re: Gaźnikowiec nie odpala Odpowiedz z cytatem

Doctor napisał:
eraz od której strony?? Pomysły mam w sumie trzy: 1. Paliwo się cofa (założyć zaworek zwrotny); 2. Komora pływakowa w gaźniku nie jest stale wypełniona (czy jest możliwe że odparowuje benzynka??); 3. mechaniczna pompa paliwa nie tłoczy

Czy ktoś juz bawił sie z takim problemem, może poradzi gdzie szukać...

Pzdr i dzięki za *sensowne porady Smile

*sensowne bo już spotkałem się z radami w stylu: "kup inne auto"; "włóż tam TDI i problem z głowy"; "zainstaluj na stałe strzykawkę z paliwem do gaźnika" etc

4.Gaźnik nieszczelny - uszczelnij.Zwykle robi się luz na osi przepustnicy i tamtędy spieprza podciśnienie.
To tylko jedna z możliwości,ale warto sprawdzić.Np.tak:
-zapal silnik,
-na wolnych zatkaj reka wlot powietrza do filtra,
-jak silnik nie zgasnie-masz nieszczelny gaźnik.

Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon Sie 12, 2013 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mialem jeszcze inny przypadek...korek paliwa przestal odpowietrzac...zostawilem na noc z odkreconym, rano odpalil i potem zrobilem w korku mala dziurke(mozna tez wymienic). Nie wiem czy to w czyms pomoze, ale sprobowac nie zaszkodzi.
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon Sie 12, 2013 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robert_Belgia napisał:
Ja mialem jeszcze inny przypadek...korek paliwa przestal odpowietrzac...zostawilem na noc z odkreconym, rano odpalil i potem zrobilem w korku mala dziurke(mozna tez wymienic). Nie wiem czy to w czyms pomoze, ale sprobowac nie zaszkodzi.


korek mam niestety do wymiany gdyz w ogóle nie trzyma i jak zaleje do pełna to gubie spore ilości za sobą więc to na pewno nie to Mad

Co do szczelności przy filtrze sprawdze jutro bo sąsiedzi nie lubią gdy odpalam między 22 a 6 rano Twisted Evil

Swoją drogą ciekawy trop o jakim nie słyszałem. A co jeśli osadzenie miski otaczającej gaźnik jest nie szczelne (tej na którą przychodzi dekiel od filtra)? Nie ruszałem nią gdy się to zaczęło...
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Pon Sie 12, 2013 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja juz wiem od Rafała gdzie się kupuje materiał na uszczelki olejo odporne więc do układu paliwowego się nadają.
Mają 0,5mm 3mm i 5 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Sie 13, 2013 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Doctor napisał:


Co do szczelności przy filtrze sprawdze jutro bo sąsiedzi nie lubią gdy odpalam między 22 a 6 rano Twisted Evil

Swoją drogą ciekawy trop o jakim nie słyszałem. A co jeśli osadzenie miski otaczającej gaźnik jest nie szczelne (tej na którą przychodzi dekiel od filtra)? Nie ruszałem nią gdy się to zaczęło...

Mialem 2 razy nieszczelność na osi przepustnicy,Latwo naprawic-dorabia sie tuleje teflonowe i po sprawie.Mozna przy okazji wymienic uszczelki w gazniku.Jeżeli masz obawy,że obudowa filtra powietrza puszcza,to zdejmij ja calkiem i zatkaj bezposrednio wlot do gaznika na próbę.
Musisz zatkac calkiem doplyw powietrza z zewnatrz.Powinien zgasnac-nie dostanie powietrza.Jesli nie zgasnie,znaczy,ze ciagnie lewe powietrze -moze przez os przepustnicy,moze przez inne miejsca,ale na pewno gaznik do wyjecia i regeneracji.Sa spece,np.w Krakowie ul.Bernardynska (pod samym Wawelem),zapomnialem numeru,ale chyba 3 lub 5,w podwórku.Gość naprawia nawet gazniki od przedwojennej Pragi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw Sie 15, 2013 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za poradą zrobiłem zatkanie wlotu powietrza i silnik nie gaśnie (jedynie zaczyna się delikutaśnie dławić). Ale zauważyłem inną rzecz a mianowicie: Gdy silnik jest ciepły i pompuję pedałem to czuć i widać mgiełkę paliwa, natomiast po nocy, gdy klapa ssania (?) jest zamknięta przy pompowaniu tak na 3/4 głębokości nic nie widać i nie czuć ale gdy deptałem aż po przednie lampy, wielokrotnie, silnik zaskoczył po ok. 6-7 wciśnięciach do końca (mgiełki widać nie było bo klapa zamknięta ale było czuć paliwkiem).
Więc czy w komorze pływakowej nie ma Pb czy cofa sie paliwo na przewodach (i energiczne mocne wciśnięcia napompowują je do przodu) ??
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Doctor napisał:
Za poradą zrobiłem zatkanie wlotu powietrza i silnik nie gaśnie (jedynie zaczyna się delikutaśnie dławić). Ale zauważyłem inną rzecz a mianowicie: Gdy silnik jest ciepły i pompuję pedałem to czuć i widać mgiełkę paliwa, natomiast po nocy, gdy klapa ssania (?) jest zamknięta przy pompowaniu tak na 3/4 głębokości nic nie widać i nie czuć ale gdy deptałem aż po przednie lampy, wielokrotnie, silnik zaskoczył po ok. 6-7 wciśnięciach do końca (mgiełki widać nie było bo klapa zamknięta ale było czuć paliwkiem).
Więc czy w komorze pływakowej nie ma Pb czy cofa sie paliwo na przewodach (i energiczne mocne wciśnięcia napompowują je do przodu) ??

Silnik dostaje za duzo powietrza przez nieszczelnosci w gazniku i musisz dawac wiecej paliwa,zeby dzialal.
Gaznik do regeneracji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group