www.asu.pl :: Zobacz temat - Reduktor KME Silver puszcza podcisnieniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reduktor KME Silver puszcza podcisnieniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2012 19:46    Temat postu: Reduktor KME Silver puszcza podcisnieniem Odpowiedz z cytatem

Witam,
Zauwazylem ze ze reduktor puszcza gaz podcisnieniem,jak zanurze wezyk w wodzie idzie jeden babelek za drugim. Mialem tez problemy z odbaleniem, auto odpalalo za drugim razem Myslalem ze to wina nowego softu stag 300 isa2. Zmniejszylem cisnienie na reduktorze z 1.2 bar do 1.15 bar. Teraz wg mnie odpala troche lepiej choc i tak mu sie zdarza odpalic za drugim razem. Szukalem przyczyny wiekszego spalania, czy puszczanie gazu podcisnieniem powoduje u mnie wieksze spalanie o 4-5 litry LPG?Wtryski ostatnion wymienilem na Hana czarne wiec je wykulczam. Rowniez rano po przelaczeniu czuje przez moment gaz w kabinie. Pozniej juz go nie czuc.Sprawdzalem reduktor woda z mydlem, ale nic nie zuwazylem nadzywczajnego zeby gdzies babelkowalo. Opaski poskrecalem na przwdoach i tez posprawdzalem.Teraz nie wiem czy wymieniac reduktor na nowy? jesli tak to jaki Moze AC RO1 do 150km lub inny?, a moze taki sam ? tak zeby bylo jak najmniej pracy, najlepiej miedz 6mm, przylacze wody 16mm chyba , i gazu 12mm. Lub \ czy regenorwac np wymieniajac oringi gumy i membrany, oraz zmieniajac jego system skrecania, ze srub przelotowych na 4 wkrecane M8 i zrobienie gwintu, ponoc wtedy sie nie rozszczelnia.Prosze o podpowiedzi, no i czy przez te podcisnienie mogl mi wiecej palic?
Pozdrawiam
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2012 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli puszcza gaz podcisnieniem tzn ze membrane szlag trafil Smile innej opcji nie ma Smile
pozatym w sekwencji podcisnienie steruje praca membrany, a wiec i cisnieniem gazu => skoro membrana jest walnieta to jest mniejsze podcisnienie=> wieksza dawka paliwa idzie=>wieksze spalanie ;/
tak ze z tym musisz zrobic! musisz tez znalezc ta niszczelnosc z ktorej ci smierdzi w kabinie!!! bo tu tez masz straty gazu!!!

czy regenerowac czy kupic nowy ..hmm..zregenerowanie to w sumie dosc prosty zabieg, ale z drugiej strony czasem te zestawy regeneracyjne wystarcza na pol roku,rok...no niestety musisz wybrac ;/
PS>AC R01 jest tez w wersji 250KM(chyba kolor czerwony) to moze lepiej taki? bedziesz mial stabilniejsze cisnienie
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2012 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki wielkie za podpwiedzi. Wyczytalem gdzies ze ponoc KME silver puchnie, i wlasnie podczas przelaczania czuc gaz, dla tego zalecaja przerbionie jego systemu skrecania. Kiedys o ile dobrze pamietam to dokrecalem wlasnie jego nakretki, pozniej mi to z glowy wylecialo. Kupie chyba nowy reduktor, a do silvera tego kupie zestaw regenracyjny i pewnego zimowego wieczoru sobie go zregenruje tak zeby lezal i nabieral mocy operacyjnej Smile na"jak by co" Myslalem o drugim nowym KME silverze zeby kupic, lub wlasnie AC R01 do 150KM bo ponoc ma wydatek duzo wiekszy niz te 150KM. Model AC R01 ten do 250 KM juz chyba ma inne przylacza fi 8 a u mnie napewno jest fi 6 co generuje juz nastepna przerobke ktorej wolal bym uniknac.
Mam nadzieje ze po wymianie na jakis inny reduktor spalanie mi spadnie, no i juz gazu nie bede czol. Obecny trzymal cisnienie dobrze nie moge na niego narzekac, przy pedale w podlodze od 0 do 160 spadki byly naprawde male najpierw spadalo a pozniej roslo wiec chyba reakcja prawidlowa, tylko przy okolo 5 tys obrotow wtryski sie zapetlaly ale na sondzie bylo bogato wiec nic z tym nie robilem.tak ze bylem zadowolony:) ale zawsze moze byc cos lepszego:)
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 6:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silver mimo pseudo wydajności do 204KM nie daje rady już przy 180KM jego max to ok 130KM.
Gold jest na styk przy 180-200KM.
Drugi problem tych reduktorów to nie wydolność termiczna i czujnik temp w złym miejscu, przez co zbyt szybko przełącza się na gaz.

Załóż czerwonego ACR01, przeróbka na przewód 8mm nie jest konieczny, bo można kupić redukcję z 6 i po kłopocie.

Wszystkie KME rozszczelniają się.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odgrzeje trochę Smile
Pomogła wymiana reduktora?
Chodzi mi o puszczanie gazu i większe spalanie...
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group