www.asu.pl :: Zobacz temat - Montaż tarczek ASB - za ciasno spasowane
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Montaż tarczek ASB - za ciasno spasowane

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
squid
*
*


Dołączył: May 30, 2013
Posty: 40

PostWysłany: Pon Cze 10, 2013 7:51    Temat postu: Montaż tarczek ASB - za ciasno spasowane Odpowiedz z cytatem

Witam

zabrałem się odważnie Laughing za samodzielną wymianę tarczek w skrzyni biegów, mam tylko jeden problem/pytanie - przy montażu nowych tarczek są one bardzo ciasno spasowane - tj palcem nie mogę ich poruszyć tak jakby było trochę mało miejsca, ktoś wie czy to jest normalne ? Stare, tarczki, nawet te zbytnio nie zużyte chodziły bardzo leciutko stąd moja obawa czy będzie wszystko w porządku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Cze 10, 2013 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak tylko powiedz mi czy na sucho je wkładasz czy wcześniej zmoczyły się w oleju ?
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
squid
*
*


Dołączył: May 30, 2013
Posty: 40

PostWysłany: Pon Cze 10, 2013 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmoczone, ale znalazłem problem - delikatnie krzywe były przekładki i zajmowały więcej miejsca, problem rozwiązany Smile

a wiesz może czemu na niektórych tarczkach jest taki jeden mniejszy ząbek a na innych np brak jednego ząbka - kupiłem nowe na sztuki i w jednych brak ząbka a w innych wszystkie chyba są (w starych jeden mniejszy był.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Cze 15, 2013 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakbys jeszcze napisał w tytule o jaką skrzynię lub auto chodzi to byłoby łatwiej.
zgaduję że to 4-biegowy automat z voyagera.
te bez jednego ząbka to drugi bieg.
te z połową zęba to pierwszy bieg.
Luzy robisz tak 'na pałę' (czyli jak ci wyjdzie) czy może wiesz jaki powinien byc ustawiony luz?
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
squid
*
*


Dołączył: May 30, 2013
Posty: 40

PostWysłany: Nie Cze 16, 2013 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzi o skrzynie z chryslera visiona - 4 biegowa, w srodku sie chyba nie rozni od voyagera.
Z tymi ząbkami to duży problem ? bo dostając komplet na 1 kosz tj 10 szt dostalem 2 bez zabkow i wszystkie inne z pełnym kompletem ząbków ( bez wycięć ). Jeśli chodzi o luz to slyszalem tylko od znajomego mechanika ktory automaty robi ze powinny sie w miare swobodnie obracać i po złożeniu tak właśnie jest. Są jakieś luzy określone w dokumentacji ? Poza tym nie widze możliwości regulacji luzów inaczej niż poprzez zmniejszenie/zwiększenie grubości lub ilości tarczek - jest jakaś inna metoda ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Cze 16, 2013 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

squid napisał:
Chodzi o skrzynie z chryslera visiona - 4 biegowa, w srodku sie chyba nie rozni od voyagera.
Z tymi ząbkami to duży problem ?

a606
z ząbkami o tyle duży problem że musza trafić w odpowiednie miejsce.
squid napisał:
Są jakieś luzy określone w dokumentacji ? Poza tym nie widze możliwości regulacji luzów inaczej niż poprzez zmniejszenie/zwiększenie grubości lub ilości tarczek - jest jakaś inna metoda ?

tak, są luzy określone na każdy bieg.
luzy robi się poprzez grubość tarczek, kombinując z przekładkami i przekładką ciśnieniową a także z pierścieniem zamykającym
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group