www.asu.pl :: Zobacz temat - Cadillac sevill 98rrosnaca temperatura
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cadillac sevill 98rrosnaca temperatura

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Czw Maj 23, 2013 7:44    Temat postu: Cadillac sevill 98rrosnaca temperatura Odpowiedz z cytatem

Czy moze mi ktos poradzic co moze byc . odpalam auto jest wszystko ok jak sie zagrzeje do 90 c to zaczyna sie gotowac , termostat wyjety a dolalem do wyrownawczego troche inny plyn i widze ze sie nie zmieszal, u gory zbiorniczka jest cienki przewod jak zdejme to nic nie leci chyba ze go opuszcze nisko to delikatnie plynie.Plyn czysty i olej tez silnik dobrze pracuje a temperatura rosnie i co jakis czas opada to sa skoki nawet o cala kreske wentylatory sie wlaczaja jak sie zaczyna gotowac wspomne ze teraz jest 80% woda czy to moze byc pompa czy uszczelka jak tak to jakie to koszty i gdzie moge to zrobic ja jestem z kielc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak_kn
*
*


Dołączył: Dec 06, 2012
Posty: 98
Skąd: Konin Wielkopolska

PostWysłany: Czw Maj 23, 2013 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może być pompa i może być uszczelka z tym że jak by była uszczelka to miałbyś non stop bąbelki w układzie chłodzenia Sad,
albo może być zapowietrzony i masz poduszkę powietrza gdzieś w silniku albo przewodach i się przelewa Smile
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD LE 93r

statek z jasną skórzaną kajutąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Sob Maj 25, 2013 18:36    Temat postu: Cadillac sevill 98rosnaca temperatura Odpowiedz z cytatem

Dzieki za odpowiec i jeszcze jedno gdzie jest odpowietrznik i jak zdobyc klucz do odkrecenia pompy czy moze jest inny sposob pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ci mamy pomoc,jak nie podales jaki silnik masz,3.0,4.5 lub 4.9 a moze 4.6 ?
http://www.autozone.com/autozone/repairinfo/repairguide/repairGuideContent.jsp?pageId=0900c1528025eb9a
na powyzszej stronce masz wszystkie typy silnikow wraz z umiejscowieniem pomp,opisem demontazu,momentow itp.
A co do odpowietrznika to mozesz takowego nie miec,bo to nie dacia z lat 80,ewentualnie moze byc na obudowie termostatu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za wiadomosc u mnie jest silnik 4.6 , tylko jak odkrecic pompe niewiem gdzie zdobyc taki klucz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co tam masz jakies kosmiczne sruby?
Na zdjeciach masz wszystko podane.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie sa kosmiczne ale niewiem czy widziales , klucz w ksztalcie polowy szklanki z szescioma wypostami wchodzi to na pompe i dopiero ja mozna przekrecic zeb mozna bylo ja zdjac z obudowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na nakretki koronkowe.Sproboj wypozyczyc z jakiegos znajomego warsztatu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki tylko niewiem czy pospolity mechanik bedzie mial , jak mi sie uda to sie odezwe jak mi poszlo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukaj u siebie kluczy do roweru,niektore z nich przeciez byly przystosowane do odkrecania taki nakretek przy lozyskowaniu pedalow czy tez mocowaniu kierownicy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 11:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprobuje zdobyc taki klucz ale on jest troche inny jak muglbys zobaczyc ten filmik to widac ten klucz.

http://www.youtube.com/watch?v=g2EUzzFCLog
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filmik zobaczylem i powiem ci,ze w twoim wypadku pompe stawialbym na ostatnim miejscu jesli chodzi o problemy z przegrzewaniem sie silnika.Wirnik jest metalowy wiec nic mu sie nie stanie,to nie windstar z plastikowym wirnikiem,ktorego z czasem i wiekiem ubywalo.Jesli pompa nie cieknie to jest ok.
Moze masz walniety termostat.Jesli olej jest ok,plyn rowniez,weze nie twardnieja i nie ubywa plynu to wykluczylbym rowniez uszczelki pod glowica.
Przeplukalbym solidnie caly uklad chlodzenia a nastepnie napelnial ale z uniesionym przodem(stan pod gorke)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 16:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy mozesz mi powiedziec jak przeplukac i czym , termostat jest wyjety i jest zalany w wiekszosci woda a woda ma mniejsza temperature gotowania.
Tak jak wczesniej wspomnialem do 90st. jest ok potem woda zaczyna rosnac w zbiorniczku i sie gotowac a przewody nie sa twarde moze takie pol na pol, a na wskazniku jest jedna kreska ponad 90 st czasem rosnie dalej i opada nieraz o cala kreske, nie czekam dluzej tylko gasze silnik a olej i woda jest czysta i bez zapachu spalin i zadnych pechezy powietrza w zbiorniczku niema.Gorny waz co idzie do chlodnicy jest prawie pusty dopiero po nagrzaniu pierwsza czesc weza od pompy jest goraca a dalej coraz chlodniejszy. Niewiem jakie powinno byc cisnienie czy caly waz powinien byc cieply czy nie, do zbiorniczka wlalem troche plynu kolor jaskrawy i nie wymieszal sie z woda jest to ok czy powinna caly czas woda krazyc przez caly uklad wraz ze zbiorniczkiem pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 17:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gorny waz rowniez powinien byc zalany.Mowisz,ze dolales kolorowego plynu do zbiorniczka wyrownawczego,jesli uklad nie bylby napelniony w 100% to stygnac pobiera ciecz wlasnie ze zbiorniczka.Sprawdz droznosc weza od zbiorniczka do ukladu.
Masz zbiorniczek cisnieniowy z calym ukladem czy korek jest przy chodnicy?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korek jest tylko przy zbiorniczku , jutro sprawdze droznosc i odpisze jeszcze jedno jak wdmuchalem powietrze ustami do zbiorniczka to w tym gornym przewodzie bylo troche wody bo czulem pod palcami jak ugniatalem i troche dluzej wytrzymal przy 90 st. to bylo pare dni temu. Jesli gniote ten gorny przewod to w zbiorniczku powinno widac ruch wody i slychac prawda a tak nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miro366164
*
*


Dołączył: Apr 20, 2013
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korek jest tylko przy zbiorniczku , jutro sprawdze droznosc i odpisze jeszcze jedno jak wdmuchalem powietrze ustami do zbiorniczka to w tym gornym przewodzie bylo troche wody bo czulem pod palcami jak ugniatalem i troche dluzej wytrzymal przy 90 st. to bylo pare dni temu. Jesli gniote ten gorny przewod to w zbiorniczku powinno widac ruch wody i slychac prawda a tak nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 26, 2013 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokladnie plyn powienien pulsowac.
Na stronce consumerguide.com znalazlem cos takiego odnosnie wlasnie przegrzewania sie tych silnikow:
Engine temperature: Overheating and coolant loss may be due to rough surface on radiator filler neck. Neck should be sanded smooth and cap replaced. (1999-2000)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group