www.asu.pl :: Zobacz temat - Jak jest z tym RECALL w seriwsach DODGA
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak jest z tym RECALL w seriwsach DODGA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2013 17:46    Temat postu: Jak jest z tym RECALL w seriwsach DODGA Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj bylem z wizytą w najbliższym serwisie Dodga w celu wymiany taśmy pod kierownicą w ramach tzw. recall-u . Wszystko ładnie pięknie tylko wyszło na to że oni sami nie wiedzą czy to można jeszcze wymieniać czy też nie. Gość pokazał mi wytyczne odnośnie wymiany tejże części - wszystko po anglicku - i tam była wzmianka coś o 70 tyś mil i oni sami nie umieją przetłumaczyć tego pisma , czy wymienić do tego przebiegu czy po tym przebiegu i czy to jeszcze w ogóle jest aktualne. Mam prośbę do osób którzy byli w serwisie na tym całym recall-u jak to u nich wyglądało, czy też mieli jakieś problemy i jaki stan licznika był u nich kiedy to wymieniali. Na razie stanęło na tym iż gościu który ,mnie przyjmował powiedział że 10 .04 jedzie do Poznania na jakieś szkolenie to wtedy się dowie czegoś więcej . Jak macie jakieś informacje to dajcie znać
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2013 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

temat stary jak świat - mówisz, że świeci się kontrolka poduszki i są problemy z działaniem kierunkowskazu i robią bez łaski (przynajmniej we Wrocku), ja do nich pojechałem ze swoim pismem Smile w nim stoi, że jeżeli objawy o których piszę powyżej występują to serwis wymienia "at any time in the future" czyli dopóki mają taśmy w ofercie to mają PSI obowiązek zmienić. 70 tysi mil to graniczny przebieg, w którym musieli to wymienić, po tym przebiegu - patrz wyżej

Po raz kolejny obsługa klienta po polsku w pełnej krasie Evil or Very Mad

jak będą się opierać to daj znać jaki to serwis, z chęcią do nich przedzwonię Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2013 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serwis w którym byłem mieści się w Ostrowie Wielkopolskim. Tak w ogóle jadąc tam miałem mieszane uczucia. Najbardziej rozbawiło mnie kiedy gościowi powiedziałem o takiej akcji. Mnie sprawdzenie tej wiadomości zajęło 5 minut , a u nich w serwisie który zajmuje się tymi autami zajęło to pół godziny i to we dwie osoby gdyż jeden nie wie jak wejść na tą stronę i jak to w ogóle sprawdzić. I stwierdzenie " bo wie pan my tych aut bardzo mało mieliśmy na serwisie i bardzo rzadko się zdarzają" Ogólnie to nie wiem jak w autoryzowanym serwisie pracownicy nie potrafią przetłumaczyć kilku zdań napisanych w innym języku ( i ie jest to język chiński)
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2013 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzwoń do Poznania Oni tam nie mają problemu.....
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2013 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak powiedział gość że 10.04 jedzie do Poznania i po tym terminie będzie wiedział więcej to ostatecznie mogę poczekać te perę dni i podjadę z powrotem do niego i zobaczymy co mi powie.Do Poznania musiał bym się specjalnie wybrać a to by wyszło 250 km więc za tą kasę to na All.... kupię bez proszenia się i marnowania czasu na wykłócenia z serwisem. Ostatecznie zostaje jeszcze telefon lub mail do centrali . Zobaczymy jak sprawa się rozwinie. Bardzo ciekawie pracownicy "serwisowi" podchodzą do tematu - co serwis to pracownik może mieć inne zdanie na temat wymiany.Polska rzeczywistość??
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Kwi 06, 2013 1:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Poznaniu załatwiasz wszystko na telefon i jedziesz dopiero jak ściągną daną część.
Zupełnie inną kultura, nawet kawą poczęstują Smile

Na recall trzeba wybierać byłe serwisy Chryslera , a nie fiatowskie przeszczepieńce......
A i akcje serwisowe są bezterminowe trwają do wyczerpania zapasów czesci, nie ma znaczenia też rocznik auta.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Sob Kwi 06, 2013 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobaczymy co z tego wyniknie. Wczoraj napisałem jeszcze do centrali Fiata w Warszawie który zajmuje się również takimi sprawami o wyjaśnienie mi tej całej sytuacji ,że jedne serwisy robią a inne olewają wszystko i wszystkich. Poczekam na odpowiedź i dam znać jak wyszło
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JVC_PL
*
*


Dołączył: Jul 29, 2012
Posty: 97
Skąd: ONA namysłów

PostWysłany: Sob Kwi 06, 2013 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

każdy się na to łapie ? bo mi też mruga ta kontrolka z dwa lata Wink
_________________
DODGE GRAND CARAVAN SPORT 3.8 AWD + podtlenek gazu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Kwi 07, 2013 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź tu:
http://www.chrysler.com/webselfservice/chrysler/index.jsp

i wyjdzie Ci co masz do zrobienia Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JVC_PL
*
*


Dołączył: Jul 29, 2012
Posty: 97
Skąd: ONA namysłów

PostWysłany: Pon Kwi 08, 2013 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Incomplete Recalls or Customer Satisfaction Notifications Exist

NOTE:
Results returned represent unperformed or incomplete Recalls and Customer Satisfaction Notifications from information available at the time of your inquiry.


mi takie cuś wyskoczyło Shocked
_________________
DODGE GRAND CARAVAN SPORT 3.8 AWD + podtlenek gazu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znaczy, że w teorii nic nie masz do wykonania, natomiast jak pisałem wyżej, jeżeli świeci się airbag i wariują kierunki to dzwoń do najbliższego serwisu i umawiaj się na wymianę Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadzwonił dziś do mnie gość z serwisu Fiata z Poznania. Zadzwonił do mnie ponieważ złożyłem skargę za niewykonaną usługę . Tak w skrócie to powiedział iż:
-moje auto ma powyżej 70000 mil
-zostało sprowadzone z zagranicy!!!! chociaż nie wiem jak mogło by być inaczej
-rocznik 1996 - czyli jest za stare
-prawdopodobnie było uszkodzone - stwierdził to po tym iż nie mają go w swojej bazie cokolwiek to oznacza , na moje dopytywanie zaczął mieszać w tłumaczeniu się
-ogólnie to na tą usługę recall łapią się tylko auta zakupione w Polsce i tylko nowe
Suma sumarum gość kategorycznie odmówił mi wykonania usługi.Proszę więc kolegów o wyjaśnienie mi w końcu jak z tym w końcu jest. Czekam cierpliwie na wasze sugestie
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 13:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie otrzymałem oficjalną odpowiedź z serwisu z Poznania.Oto ona:

Witam

W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie informuję, że nadwozie Pańskiego samochodu ....................... zostało sprawdzone pod względem zasadności wykonania kampanii serwisowych w naszym Serwisie w Ostrowie Wlkp. Pańskie auto ze względu na przebieg pojazdu 380400 km nie podlega kampanii B24, gdyż do tego przebiegu usterka nie ujawniła się. Część podlega wymianie w ramach kampanii tylko do przebiegu 70.000 mil wg instrukcji Daimler Chrysler.

Waldemar Dudziak

Co wy na to??? Wykropkowany VIN auta
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bzdury.
Chłopaki z Voyager Klub Polska jeżdżą na wymiany II, III i IV generacjami. Wymiany się odbywają zwykle bez problemu (ale zależy to od serwisu).

Jeśli jest to część wpływająca na bezpieczeństwo to powinni wymienić bez względu na wiek czy przebieg danego egzemplarza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michal_oca napisał:
Bzdury.
Chłopaki z Voyager Klub Polska jeżdżą na wymiany II, III i IV generacjami. Wymiany się odbywają zwykle bez problemu (ale zależy to od serwisu).

Jeśli jest to część wpływająca na bezpieczeństwo to powinni wymienić bez względu na wiek czy przebieg danego egzemplarza.


Znasz może kogoś kto był na wymianie ?? i ewentualnie gdzie był ???
Mi już nawet nie chodzi o samą wymianę (chociaż by się przydało) ale głównie o to jak jest w rzeczywistości. Przecież nie od dziś wiadomo że serwisy ciągną w swoją stronę jak tylko mogą bo przecież oni to mogą zrobić ale za pieniądze a nie w ramach jakiejś ogólnej wymiany serwisowej . Jak to Pan z serwisu z Ostrowa powiedział " narobiliśmy się , a nic nie zarobiliśmy" . Ich "narobienie się " ograniczyło się tylko do sprawdzenia punktów z recall-a . Ja też chcę taką robotę
_________________
Dodge Caravan 1996 , 3,0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatni przypadek jaki znam to Town&Country 99 rok. Serwis w Szczecinie.
Wymieniał taśmę pod kierownicą i listwe paliwową.

Zadzwonił, powiedzieli, że ściągną graty i dzadzą mu znać.
Za pare dni umówili się na termin wymiany, pojechał - wymienili bez szemrania i po robocie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Kwi 10, 2013 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja znam taką osobę - mnie Very Happy wymianiałem taśmę i zwijak linki ręcznego

zrobić Ci skan zlecenia serwisowego i wymiany maili?

mam auto sprowadzone z Rzeszy i na recallu byłem na niemieckich blachach, napisz maila do Stanów, jak masz problemy z angielskim daj cynka na PW,
niech się .uje uczą, sku..ysyny nieroby Evil or Very Mad

miałem dziś ciężki dzień masz poniżej opis kampanii D17 ze strony chryslera, wyślij to temu tłukowi:

Dear: (Name)
This notice is sent to you in accordance with the requirements of the National Traffic and Motor Vehicle Safety Act.
DaimlerChrysler has determined that a defect, which relates to motor vehicle safety, exists in some late-1998-2000 model
year Dodge Caravan/Grand Caravan, Plymouth Voyager/Grand Voyager and Chrysler Town & Country
minivans.
The clockspring assembly that connects steering wheel mounted electrical components to the electrical system on
your minivan (VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx) may lose the electrical connection to those components. This could cause
the driver’s airbag, horn, speed control system and/or steering wheel mounted radio controls (if equipped) to be
inoperative. An inoperative driver’s airbag will not deploy and can result in increased injury to the driver in a
frontal crash.
You can detect a failed airbag clockspring by checking the AIRBAG warning light on your minivan’s instrument panel.
The AIRBAG warning light normally illuminates for a few seconds after you start your minivan, and then goes out if the
airbag system is functioning properly.
 A failed clockspring will cause the AIRBAG warning light to either remain on (beyond the normal few seconds
after you start your minivan), or illuminate intermittently while you are driving. If this occurs, contact your
dealer immediately to have the airbag system inspected. If your dealer determines that the clockspring has failed,
it will be replaced without charge to you (diagnosis, parts and labor).
 If your minivan currently has 70,000 miles or LESS, contact your dealer to have the clockspring assembly
replaced without charge to you (diagnosis, parts and labor), even if it appears to be functioning properly.
When contacting your dealer, ask to have a clockspring held for your minivan or to order one before your appointment.
Remember to bring this letter with you to your dealer. The work will take less than one hour to complete. However,
additional time may be necessary, depending on how dealer appointments are scheduled and processed.
 If your minivan currently has MORE than 70,000 miles and the AIRBAG light operates normally (illuminates
for a few seconds after you start your minivan, and then goes out), the clockspring in your vehicle is functioning
properly and no further action is necessary at this time. If the clockspring assembly fails at any time in the
future, regardless of mileage, your dealer will replace it without charge to you (diagnosis, parts and labor).
Remember to check the AIRBAG warning light to be sure that the airbag system is functioning properly.
Keep this letter with your minivan’s other owner information for future reference.
This recall does NOT include replacement of other airbag system components. If other components cause illumination of
the AIRBAG warning light, the associated repair costs are the owner’s responsibility.
Please help us update our records, by filling out the enclosed prepaid postcard, if any of the conditions listed on the card
apply to you or your vehicle. Be sure to print the last eight (Cool characters of the VIN (VVVVVVVV) and notification
code D17 on the postcard.
If you have already experienced a clockspring failure and have paid to have it repaired, you may send your original
receipts and/or other adequate proof of payment to the following address for reimbursement: DaimlerChrysler, P.O. Box
610207, Port Huron, MI 48061-0207, Attention: Reimbursement.
If your dealer fails or is unable to remedy this defect without charge and within a reasonable time, you may submit a
written complaint to the Administrator, National Highway Traffic Safety Administration, 400 Seventh Street, S.W.,
Washington, DC 20590, or call the toll-free Auto Safety Hotline at 1-888-327-4236.
We're sorry for any inconvenience, but we are sincerely concerned about your safety. Thank you for your attention to this
important matter.
Customer Services Field Operations
DaimlerChrysler Corporation

link: http://www.chrysler.com/universal/webselfservice/pdf/D17.pdf

na tą kampanię jechałem ja, jeżeli powołują się na B24 to masz linka do opisu, sens jest taki sam:

http://www.chrysler.com/universal/webselfservice/pdf/B24.pdf
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gorgo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2013
Posty: 26
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Czw Kwi 11, 2013 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 - wysłałem ci maila na pw

Ogólnie ciekawie się zrobiło.
Najlepsze jest to:
If your dealer fails or is unable to remedy this defect without charge and within a reasonable time, you may submit a
written complaint to the Administrator, National Highway Traffic Safety Administration, 400 Seventh Street, S.W.,
Washington, DC 20590, or call the toll-free Auto Safety Hotline at 1-888-327-4236

Idąc tropem postanowiłem chociaż sprawdzić czy numer telefonu chociaż odpowie i powiem wam że nawet się dodzwoniłem ale co z tego jak nie mogę się z nikim dogadać. Wszystko robi się coraz śmieszniejsze[/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maximus
*
*


Dołączył: Jun 22, 2011
Posty: 14
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Maj 15, 2013 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja sprawa z Recall trwa już prawie miesiąc w Bytomiu w serwisie Fiat, Lancia,Jeep,Chrysler... Na Strzelców Bytomskich. Długo tłumaczyli papiery ale się odezwali i powiedzieli że części już zamówione mam się zgłosić w poniedziałek jak sami nie zadzwonią. Mam do wymiany przednie czujniki poduszek. Dam znać co i jak
_________________
był PTS. 3.8 V6 1995r Wersja US
był Dodge Grand Caravan 3.3 2005 LPG by Luky
jest Chevrolet Venture 2000 3,4 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maximus
*
*


Dołączył: Jun 22, 2011
Posty: 14
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 25, 2013 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i jestem po wymianie czujników airbag wszystko przebiegło bezproblemowo tylko trwało miesiąc... Smile
_________________
był PTS. 3.8 V6 1995r Wersja US
był Dodge Grand Caravan 3.3 2005 LPG by Luky
jest Chevrolet Venture 2000 3,4 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maximus
*
*


Dołączył: Jun 22, 2011
Posty: 14
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 25, 2013 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i jestem po wymianie czujników airbag wszystko przebiegło bezproblemowo tylko trwało miesiąc... Smile
_________________
był PTS. 3.8 V6 1995r Wersja US
był Dodge Grand Caravan 3.3 2005 LPG by Luky
jest Chevrolet Venture 2000 3,4 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group