www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik prycha i strzela - Voyager 3,3 98r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik prycha i strzela - Voyager 3,3 98r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Sro Maj 15, 2013 20:43    Temat postu: Silnik prycha i strzela - Voyager 3,3 98r. Odpowiedz z cytatem

Dzieje się tak gdy ruszam sprzed świateł lub gdy np jadę przez chwilę z górki nie dodając gazu. Gdy tylko wciskam gaz jest parę szarpnięć, strzałów (chyba w kolektor) i jak przekroczę 2tys obr to już jest ok. Gdy ruszam ze świateł, podobnie choć wtedy przez moment mam wrażenie, że nie pali na wszystkie cylindry, gdy już wskoczy na wyższe obroty jest ok.
Zgodnie z zaleceniami Rafała zrobiłem:

wymianę święc (2krotnie)
wymianę przewodów (2krotnie)
wymianę filtra powietrza i dokładne sprawdzenie czy nie ma gdzieś dziur w układzie dolotowym powietrza.

Pomysły mi się skończyły, bo nic nie pomogło.

myślałem o silniku krokowym (ale całość pracuje równo a na wolnych obrotach nie faluje)
myślałem o cewkach (ale powyżej 2tys obr wszystko jest ok)

a to prychanie, strzelanie i szarpanie przy wchodzeniu na obroty jest wkurzające
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sro Maj 15, 2013 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak tam kody błędów sprawdziłeś???

Może być też któryś z czujników lub coś że stykami
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Sro Maj 15, 2013 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kody sprawdzał mi Rafał i nic z silnikiem nie wykazywało.
A może to być problem styków za zegarem prędkościomierza?
W innym temacie pisałem o tym jak mi to kiedyś z tego powodu (najprawdopodobniej), silnik na drodze zgasł.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Maj 16, 2013 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprawdzeles egr? moze wez go zaslep - bo u ciebie chyba jest jeszcze pneumatyczny wiec jak masz uszkodzona membrane to komp ci bledu nie wywali ale chocic bedzie nierowno.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Maj 17, 2013 11:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wjedź do ciemnego miejsca i dodaj mu gazu do 4000 rpm i zerknij czy katalizator się zagrzeje do czerwoności.
Jeśli tak to ma wypadanie zapłonu i wydala nie spalone paliwo.

Może cewka ma słabą wydajność. minimum 18tys.volt iskra długa na wolnym powietrzu 25mm
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group