www.asu.pl :: Zobacz temat - dym spod machy i wyciek ze skrzyni PTS 3.8 (@ r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dym spod machy i wyciek ze skrzyni PTS 3.8 (@ r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 16:32    Temat postu: dym spod machy i wyciek ze skrzyni PTS 3.8 (@ r. Odpowiedz z cytatem

Odpalam dzis auto a za chwilę dym spod maski...otwieram z gasnicą w ręku i czym dłuzej silnik chodzi tym bardziej sie dymi...wyłączam silnik-dymienie zmniejsza sie i ustaje.Dochodzi z kolektora wydechowego lub głębiej, prawie z przejścia na wydech z prawej strony auta patrząc od przodu-tam gdzie dostep fatalny-spod jakby nóg kierowcy z komory silnika.....Patrzę dalej pod auto-wyciek oleju ze skrzyni biegów-z węzy stalowych idących do przodu auta....rozszczelniła sie skubana w kilku miejscach na raz?????Z przodu kapie a z tyłu sika na wydech i dymi??????Pomocy Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Póki co dymić przestało-wypaliło się chyba co się miało wypalić-ooops-kapie dalej-auto laduje na kanale.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszczelniacz od skrzyni poszedł i kapie na wydech. Ja bym to obstawiał. Rozwiązanie to wymiana uszczelniacza. U mnie trzeba było ściągać skrzynie warto wtedy wymienić olej, filtr i uszczelkę. Czasem tak się dzieje. Nie jest to jakiś specjalnie duży koszt.
Zawsze lepiej pod domem niż na trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O dzięki,mam jeszcze 1 pytanie.Mam stan oleju za niski o wysokość tej miarki na dole bagnetu (o wysokość tego przedziału między strzałkami)-o ile to za mało-bo się lekko przeraziłem Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem ile oleju wchodzi do skrzyni więc Ci nie powiem. Musi się wypowiedzieć chyba ktoś kto ma takie auto:)
Powodzenia w naprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki-póki co jutro jazda poldkiem Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej sprawdzasz na pracującym silniku i rozgrzanej skrzyni. Przedział ma być się mieścić na napisie FULL HOT
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem za bardzo jak sprawdzić ten olej.Sprawdziłem na minimalnie zagrzanym silniku-wskazanie poniżej minimum o grubość 1 cm.Przekopałem forum w celu znalezienia jak to sprawdzić.Ten bagnet ma ful napisów i zagięć że zgłupieć można....jedyne co do mnie dociera w tym bagnecie to klasyczne oznaczenie jak w bagnecie do kontroli oleju w silniku-mam tam przedział zakreskowany i w tym przedziale ma się miescić wskazanie oleju---Więc odpaliłem lekko zagrzany silnik zawajchowałem 2 -krotnie skrzynią i na pracujacym silniku sprawdziłem poziom oleju w skrzyni-było 1 cm poniżej minimum.Wyłączyłem od razu zesrany Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Maj 05, 2013 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro pierdyknę fotkę tego bagnetu ...Bo mam wiecej watpliwości niż jasności.Dodam ze wstydem że przedtem sprawdzałem na zimnym silniku i bez rozruchu-i co mnie dziwiło zawsze w cholere za duzo było Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Maj 06, 2013 5:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamietaj to,ze olej w skrzyni osiaga temperature w granicach 80 st.C dopiero po minimum pol godziny jazdy.Wczesniej liczy sie ze nie jest rozgrzany.Wiem,bo bardzo czesto przy diagnozach jezdzilem z podlaczonym skanerem tak dlugo zeby temperatura osiagnela ta wartosc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Maj 06, 2013 7:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Mark za tę informację.A jak sprawdzic na zimnym i jaki stan powinien byc,bo teraz to wolałbym uniknąć jazdy bo jeszcze skrzynię rozwale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group