www.asu.pl :: Zobacz temat - silnik grand voyager 2,5td
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik grand voyager 2,5td

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Wto Mar 12, 2013 0:21    Temat postu: silnik grand voyager 2,5td Odpowiedz z cytatem

witam serdecznie od 6 lat jezdziłem voyagerem bez większych problemów aż do wczoraj auto nie miało swiateł stop elektryk stwierdził że wyłącznik stopu naprawiłem auto odpalało kolkakrotnie bez problemu za 1 razem wyjechałem na drogę i po jakiś 1,5 km nagle zgasło i nie mogę go uruchomić rozrusznik tak jakoś dziwnie cięzko kręci ,nie dostaje napięcia na elektrozawór paliwa przy pompie ,nie mogę go przepchnąc jak go holowałem sąsiad twierdził że jakoś ciężko idzie ale był snieg na drodze a auto swoje waży niewiem czy zablokowało skrzynię biegów ,czy co
wszystkie bezpieczniki sprawdziłem są ok nie ma napięcia na elektrozaworze pompy i słabo kręci nawet przy pomocy prostownika z rozruchem
jak auto zgasło podczas jazdy nie było żadnego niepokojącego odgłosu poprostu tak jakby ktoś odciął paliwo
czy ktoś może orientuje się gdzie szukac napięcia na idącego na elektrozawór pompy może jakiś przekażnik
czy ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 12, 2013 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podlacz mu na krotko +12v na cewke elektrozaworu i musi odpalic!! no chyba ze cos sie pokaszanilo z rozrzadem (na co wskazuje "dziwne krecenie").
jesli by nawet zablokowalo skrzynie to przy nacisnietym sprzegle i tak skrzynie masz rozlaczona wiec nie ma to nic do palenia silnika
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Wto Mar 12, 2013 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie nic nie wskazuje na to że rozrząd nawalił nie było zadnego dzwięku jak zgasł poprostu tak jakby ktos mu odciął paliwo
wszystkie kontrolki palą się prawidłowo nic nie miga
ale rozrusznik słabo kręci nawet przy pomocy dodatkowego prostownika rozruchowego a był robiony jakies 2 lata temu i przez ten czsas auto zrobiło jakieś 15000 km
masa na silnik z karoserii nie jest uszkodzona sprawdziłem
teraz pada snieg a nie mam kanału jak się ociepli wymontuję rozrusznik
czy ktoś się oriętuje który przekaznik odpowiada za podanie napięcia na elektrozawór paliwa
generalnie po załączeniu kluczyka słychać odgłos przekazników grzanie swiec żarowych działa ,jakieś odgłosy sa tez z okolicy pompy wtryskowej była regenerowana w całości w 2009 roku rozrząd był robiony całkowicie jakieś 13000km temu ,przed awarią nie było żadnych niepokojących dzwięków z silnika przy rozruchu po dłuższym postoju nieraz zapiszczał pasek alternatora ale po chwili było ok
czy silnik 2,5td VM model z 1996 rp ma jakiś komputer sterujący pompą wtryskową czy po podaniu napięcia bezpośrednio na elektrozawór i sprawnym rozruszniku musi odpalić
stare diesle tak miały sprawna pompa swiece i rozrusznik i nie ma cudów
musi odpalić
dziś zrobiłem pierwsze przymiarki do uruchomienia napięcie na elektrozawór bezposrednio z akumulatora
auto słabo kręci tak jakoś dziwnie ma cięzko ,odkręciłem rurkę z wtryskiwacza pompa nie podaje paliwa ,po nocy przy pierwszym przekręceniu kluczyka słychać tak jakby głośne stuki w pompie wtryskowej
podejrzewam zatarcie pompy dlatego nie podaje paliwa i rozrusznik ma cięzko kręcić ale dlaczego nie ma napięcia na elektrozawór
czy ta elektronika co jest w pompie jakoś blokuje ten zawór
czy ktoś miał taki przypadek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Sob Mar 16, 2013 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś już wiem co się stało zacząłem od rozebrania pompy wryskowej jednak wina leży gdzie indziej
pękł łańcuszek rozrządu wymieniany 2,5 roku temu na którym przejechałem jakieś 14000km pękł dziwnie bo żadnego dzwięku nie było słychać .łancuch i dolny slizg do wymiany
jedno mnie jeszcze niepokoi dlaczego po przekręceniu kluczyka napięcie na elektrozawór paliwa przy pompie podawane jest przez chwile a potem ginie czy tak ma być chyba nie bo jak odpalić
jesli podaję napięcie bezpośrednio na elektrozawór miga kontrolka swiecy zarowej 2 razy szybko i przerwa i znów 2 razy
ktoś ma jakiś pomysł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Mar 17, 2013 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem ciekawy czy uzyles orginalnego lancuszka polecanego przez Chryslera,czy jakis zamiennik.
Swego czasu bolesnie o takich oszczednosciach przekonali sie niektorzy uzytkownicy PTS 2.3.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz mam zamiar kupić taki łańcuch
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-chrysler-voyager-2-5-td-2-5-95-97-i3052181844.html
wydaje mi się że ostatnio tez miałem takiego
a może coś zaproponujecie co kupić
poprzednią wymianę robiłem bo pękł slizg wymieniłem wtedy komplet teraz zastanawiam się czy nie założyć tego starego łańcucha ale to chyba nie ma sensu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ja dobrze widze ze tam w lewym gornym rogu jest spinka lancucha?? a wczesniej tez mieles taki ze spinka?? moze spinke zle zapieles i stad klopoty?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patrzac na cene smierdzi mi to chinszczyzna.
Kompletny orginalny rozrzad do PTS 2.3 potrafil kosztawac 2k a tu cena jak za lancuch do roweru.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za 129 nie kupisz lancucha do roweru(dobrego).
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łancuch nie ma spinki w 3 miejscach ma jaśniejsze ogniwa bo według nich ustawia się tryby
bezsensem jest kupienie rozrządu za 2k skoro całe auto jest niewiele więcej wartne
jutro zadzwonię do chryslera i zapytam o cenę w salonie zobaczymy ile wołają a serwisie za łancuch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Mar 18, 2013 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

IREK napisał:

bezsensem jest kupienie rozrządu za 2k skoro całe auto jest niewiele więcej wartne


Myślisz że nowy silnik mniej będzie kosztował???


Łańcuchy potrafią nie wytrzymać nawet 5kkm i to przez takie właśnie "oszczędne" wymiany.
Wymienia się cały komplet i to wtedy rzeczywiście sięga kwoty 2tyś.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Mar 19, 2013 2:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

IREK napisał:
teraz mam zamiar kupić taki łańcuch
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-chrysler-voyager-2-5-td-2-5-95-97-i3052181844.html
wydaje mi się że ostatnio tez miałem takiego
a może coś zaproponujecie co kupić
poprzednią wymianę robiłem bo pękł slizg wymieniłem wtedy komplet teraz zastanawiam się czy nie założyć tego starego łańcucha ale to chyba nie ma sensu
Rzeczywiscie,u nas kosztuje $20 : http://www.rustysoffroad.com/timing-chain-2.html >>><<<< http://www.trailswestonline.com/crown-4863795-timing-chain-p-15375.html wiadomo ze robiony w chinach ,jak wiele czesci zreszta,- ale dla firmy Crown,na amerykanski rynek wiec moze nie bedzie taki najgorszy. A oto strona firmy Crown http://www.crownautomotive.net/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=CA&Product_Code=4863795&Category_Code= W europie niestety od razu jest drozszy: http://salistre.4wdtec.eu/en_US/m/1997/chrysler/97/gs-minivan-wagon/300/2-5-diesel-vm-engine/4863795/ ale nie wszedzie : http://lipa.4wdtec.eu/en_US/m/1997/chrysler/116/ns-mini-van/300/2-5-diesel-vm-engine/4863795/ Mysle,ze warto zaryzykowac raz jeszcze,bo z tego co wiem to czesci tej firmy do benzyniakow nie sa takie najgorsze. A takie pojedyncze lancuszki roznych aftermarket firm na RockAuto tez kosztuja okolo $20.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group