www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager'96 - "Błąd 54" co robić?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager'96 - "Błąd 54" co robić?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
karasiu
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 4

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 9:15    Temat postu: Voyager'96 - "Błąd 54" co robić? Odpowiedz z cytatem

Sytuacja wygląda tak: w trakcie jazdy auto zgasło. Pobocze. Odpalenie, które umożliwiło dojazd na stacje benz., pomogło tylko chwilowo. Po przejechaniu 500m sytuacja sie powtarza:(. Rozrusznik kręci, ale nie chce zapalić. Po zczytaniu wyskakuje błąd 54. Co może być tego przyczyną? Help.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 7:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co znaczy bład 54. Ale jakiś czas temu miałem podobne objawy - i okazało sie, że nie łaczyła dobrze jedna kostka - taka duż z prawej strony silnika przez którą przechodzi zasilanie do wtryskiwaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
karasiu
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 4

PostWysłany: Sro Sty 23, 2008 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...poprzednim razem postał kilka godzin i uległ "samonaprawie"Smile Po sprawdzeniu pokazywał "12-55". Dzisiaj jednak sytuacja sie powtórzyła. Stanął i pokazuje "12-54-55".

HT co to za kostka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Sty 23, 2008 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz wszystkie wtyczki i popsikaj je jakimś kontaktem i odłącz napięcie do resetu i przed czyszczeniem też odłącz Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Maj 16, 2008 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy udało sie rozwiązać problem kodu 54 ? Teraz to jest u mnie
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Błąd 54 to to samo co P0340
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0340 "Czujnik polożenia wału rozrządu - usterka"
W silnikach 3.3 i 3.8 jest z przodu silnika obok obudowy termostatu,odchodzi od niego kabelek w peszlu długości 10 cm zakończony wtyczką,sprawdz tą wtyczkę ewentualnie podmień czujnik może on niedomaga Wink w każdym razie jest problem z dotarciem sygnału z czujnika do kompa auta (czujnik,wtyczki ,przewody)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedź.
Na razie sprawdę przeód i wtyczkę. Wymiana czujnika w ostatecznosci.
A czy mażesz napisać mi co oznacza kod 51
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Maj 22, 2008 6:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Pojawił mi się teraz kod 34 - o co chodzi ?
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 11:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod 34-- Speed Control Solenoid Circuit
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wynika z tego, że to chodzi o wskazanie prędkości. Ale u mnie jest to chyba ok. ale sprawdze jutro.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Wynika z tego, że to chodzi o wskazanie prędkości. Ale u mnie jest to chyba ok. ale sprawdze jutro.

Nie o wskazania prędkości Wink chodzi o nieszczelność w podciśnieniu do TEMPOMATU Wink Sprawdż wężyk od kolektora ssącego do tempomatu.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za sprostowanie Smile
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No problem Very Happy Napisałbym odrazu ale oderwano mnie od kompa i zdążyłem tylko tyle Razz Napisz czy rzeczywiście był problem z nieszczelnością wężyka i czy tempomat działał Question
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak dokładnie to nie wiem. Po postu zdjołem i założyłme ponownie. I na razie jest ok.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Lut 25, 2013 8:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakiś czas temu u mnie też pojawił się problem z gaśnięciem auta w czasie jazdy.
Wymieniłem czujnik położenia wału i chwilę było ok.
Następnie pojawił się bład 54, czyli czujnik położenia wałka rozrządu, zmieniłem na nowy i auto zaczęło ciężko zapalać. Trzeba wyjąć kluczyk odblokować immo, często 2-3 razy, żeby zapalił.
Zapala od ręki.

Skaner nie pokazuje żadnego błędu, kluczykowanie pokazało błąd 54.

Teraz odłączyłem aku i robię reset, może to coś poprawi.

Pytanie, czy czujnik położenia wałka trzeba jakoś ustawić?
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 25, 2013 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miedzy czyjka a kolem musisz ustawic szczeline...wartosci nie pamietam wiec musisz znalezc w jakiejs serwisowce.

PS. jak u mnie w visio walnal czujnik walka to musialem zresetowac kompa (2h bez aku) bo bez tego dalej wywalal blad czujki i nie chcial palic!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Lut 25, 2013 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem reset i nadal jest problem, głównie z zapaleniem auta po nocnym postoju, ale nie tylko.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto rano bardzo ciężko zapala, trzeba kilka lub kilkanaście razy próbować, wyciągac kluczyk, zamykać drzwi i otwierać, żeby zapalił.
Jak już jest ciepły, to zapala normalnie.

Problem pojawił się po zmianie czujnika wałka, wcześniej nigdy nie było takiego problemu, a mam auto 2 rok.

Zadam głupie pytanie- jak ustawić szczelinę, skoro czujnik wchodzi w blok i nie ma jak zmierzyć szczeliny.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Zadam g³upie pytanie- jak ustawiæ szczelinê, skoro czujnik wchodzi w blok i nie ma jak zmierzyæ szczeliny.

ustaw kolo tak by pod czujnikiem byl zabek (nie szczelina), dosun czujnik na maxa i odsun i zadana wartosc. dla pewnosci przed odpaleniem zrob recznie 1 obrot walu co by sie upewnic ze wieniec zebaty nie haczy o czujke
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyklej na smarze kawałek papierka do 1mm wyciętego w kółko na czujnik i włóż delikatnie aż oprze się na kole.
Papierek spadnie sam.
Sprawdzone.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group