www.asu.pl :: Zobacz temat - Biały Dodge Intrepid `97 zna ktoś?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Biały Dodge Intrepid `97 zna ktoś?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 18:23    Temat postu: Biały Dodge Intrepid `97 zna ktoś? Odpowiedz z cytatem

Cześć!

http://otomoto.pl/dodge-intrepid-C27523372.html

Zna ktoś ten samochód? Z moich dzisiejszych oględzin wynika: ogólnie brud w środku i mocne zużycia elementów wyposażenia np. klamki, kierownica jakaś poharatana, włącznik wycieraczek pościerany itd. (przebieg tylko 70 000 mil niby), lewy tylny narożnik był naprawiany obecnie rdza wymieszana ze szpachlą. Auto skręca w lewo, przekrzywiony ster - rzekomo tylko końcówka drążka jedna do wymiany. Na zderzaku z przodu jakby pęknięcia szpachli małe. Zarwana dykta nad zapasem, lekko wygięta zaślepka poduszki pasażera (może tylko od słońca). Tyle tak na pierwszy raz.
Auto mimo wszystko ciekawe, choć to jest raczej taki amerykański polonez jeśli chodzi o "kultowość" prawda? Co myślicie o nim? Zna ktoś szerzej ten egzemplarz? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach?

Serdecznie pozdrawiam!
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)


Ostatnio zmieniony przez Zientas dnia Pią Sty 11, 2013 22:17, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Było daaawno temu robione u mojego mechanika i było ok.
Silnik sprawdź czy nie stuka po w nich lecą panewki. jak będzie cokolwiek stukać to odpuść temat. Czujnik temperatury i termostat też potrafią nawalać. Sypie się mechanizm włączania światel i wycieraczek. Przekręcając 3 razy kluczykiem możesz sobie sprawdźić ewentualne błędy. Przednie zawieszenie jest dość kiepskiej jakości. Wahacze przednie szły mi bardzo często choć miałem auto bezwypadkowe. Co się tyczy osłony poduszki to one nie pękały na slońcu ja miałem mocno zużyte auto a jednak było wszystko ok. Jak był szpachlowany to chyba szkoda kasy i zachodu. Ja w 2008 kupiłem za mniej visiona bezwypadkowego tyle że 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info. Czy te auta miały ocynkowane nadwozie? Bo reszta trzyma się nad spodziewanie dobrze w tym aucie.

Z tyłu coś puka jeszcze jak się jedzie..

Ile za niego można dać Waszym zdaniem?
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

One miały bardzo dobry ocynk. 1995 rok jak korodował to znaczyło, że był bity. Tył to wahacz lub gumy.
Dopłacając tysiaka masz visiona 3.3 w dobrym stanie więc ja bym celował w visiona. A to to max 2-2.5k nie więcej bo to już śmieć. Za 4-5k można kupić już sedana z USA na chodzie bez rdzy i szpachli
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Za 4-5k można kupić już sedana z USA na chodzie bez rdzy i szpachli


Tak, ale plus transport, cło, VAT, akcyza, rejestracja itd.

OK, będę się rozglądał dalej. Jak za 2500 odda tego białego to go wezmę najwyżej Wink Szczerze mówiąc Vision mi się mniej podoba, no chyba że cena będzie dobra Smile albo jakiś LHS.

W tym białym tapicerka jest nieładna w sumie... przydała by się skóra Wink
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie znam auta, ale po opisie można objerzeć

http://otomoto.pl/chrysler-vision-3-3-v6-stan-jak-nowy-C27377140.html

no i 3.3 więc dużo problemów odpada
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3.3 to ten co mam w Voyagerze? Faktycznie 0 problemów w sumie.

No ale ten 3.5 taki zły? Vision fajny, zadbany, ale jakoś tak kurcze stylistycznie mi nie leży... Rolling Eyes
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 11, 2013 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>kierownica jaka¶ poharatana

to norma w tym modelu Smile oryginalna skora po latach od potu, roznych Plakow do tapicerki itp robi sie zmurszala, kruszeje i brudzi rece...ale obszycie nowa skorka wedle fantazji to 120zl Smile wiem bo robilem ostatnio Smile

>Auto skrêca w lewo, przekrzywiony ster - rzekomo tylko koñcówka dr±¿ka jedna do wymiany.

to pewnie cza geometrie zrobic...samo wytluczenie koncowki nie bedzie powodowac uciakania auta ciagle w jedna strone

>Zarwana dykta nad zapasem,

oryginalnie nad zapasem jest taka tuleja plastikowa - dystansujace ta dykte..jesli jej nie m to z czasem dykta siada - ale od dykty wazniejsze czy pod zapasem jest sucho!!! jesli jest mokro to na 99% trzeba uszczelnic ponownie zgrzewy blach idace w rynience pod klapa bagaznika - bo fabryczne uszczelnienie po latach peka i puszcza wode

>za¶lepka poduszki pasa¿era (mo¿e tylko od s³oñca)

ten typ tak ma...poprostu uroki gumy Smile

>Na co jeszcze zwróciæ uwagê przy oglêdzinach?

czy klima chodzi? antena wysunieta wiec pewnie automat zwalony, lub radio nie oryginalne, sprawdz kody bledow silnika i klimatronika...generalnie czy wszystko chodzi Smile

>jak bêdzie cokolwiek stukaæ to odpu¶æ temat.

no to nie jest takie oczywiste! stukac moze np. egr - tu jest pneumatyczny i on poprostu musi stukac Smile stukac moze tez - kurcze nie wiem jak to sie nazywa - to taki trojniczek z elektrozaworem przymocowany do prawego kielicha mcphersona ponizej zestawu wtyczek/gniazd do ktorego ida podcisnienia - on tez czasem sobie puka Smile na mrozie dzwiek podobny do stukania moze wydawac tez napinacz hydrauliczny paska rozrzadu - ale to tylko do momentu rozgrzania silnika...w tym modelu naprawde duzo moze stukac bo duzo tam podcisnien i kazda nieszczelnosc lub prawidlowa praca "czegos" moze wydawac dzwiek podobny do stukania Smile

>Czy te auta mia³y ocynkowane nadwozie

ma ocynkowane!! jesli gdzies rdzewieje to bylo cos robione! moj visio od 10 lat nie widzial garazu i rdze ma tylko tam gdzie byl robiony Smile na marginesie jakies 5 lat temu przytarlem slupek i zdarlem kawalek tylnego blotnika do zywej blachy...nie robilem i nie robie z tym nic! po tych 5 latach jedynie w miejscu zywej blachy jest rdzawa "plamka" - i to cala korozja w 18 latku Smile aha dodam ze nigdy tez nie byl konserwowany Smile

>Z ty³u co¶ puka jeszcze jak siê jedzie..

tylne zawieszenie to tez mcphersony...do tego wahacze wleczone, stabilizator...moze pukac doslowie wszystko..nawet klocki hamulcowe...ale najczesciej to albo guma stabilizatora, albo gorne mocowanie mcphersona albo sam amortyzator

>W tym bia³ym tapicerka jest nie³adna w sumie... przyda³a by siê skóra

ja tez chcialem skore ale teraz wolabym welurek Smile skora ma jeden wielki +...trudno ja ubrudzic a do tego latwo wyczyscic i slicznie wyglada...ale w zimie jest zimno w dupe, w lato mozna se jaja sparzyc...
no i mnie osobiscie nie podo sie takie ciemne wnetrze...czarne jak w jakims fiacie Uno....no ale to rzecz gustu Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 1:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tą skórą to fakt, zimą na początku jest średnio fajnie, latem nie ma tragedii. Niezniszczony welur byłby OK. Dzięki za info!

EDIT:

Rozumiem, że np. kanapy, fotele są zamienne między vision/intrepid/NY ?
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 12:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zientas napisał:
Alexander25 napisał:
Za 4-5k można kupić już sedana z USA na chodzie bez rdzy i szpachli


Tak, ale plus transport, cło, VAT, akcyza, rejestracja itd.

OK, będę się rozglądał dalej. Jak za 2500 odda tego białego to go wezmę najwyżej Wink Szczerze mówiąc Vision mi się mniej podoba, no chyba że cena będzie dobra Smile albo jakiś LHS.

W tym białym tapicerka jest nieładna w sumie... przydała by się skóra Wink


NIe 4-5.2 po opłatach stoją dwa visiony na naszych blachach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja miałem śliwkowego intrepida i visiona. Stuka zazwyczaj silnik. Jakiś czas temu nie wiem czy pamiętacie był wysyp tych aut tzn visiona itrepida i concorde z rozwalonymi silnikami. Na allegro masz na Śląsku visiona 3.3 za rozsądną kasę. Warto zobaczyć. Koło mnie w komisie też dwa stoją. Tego białego bym odpuścił ale to nie moja kasa:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też uważam, że vision 3.3, którego wyżej zapodałem jest warty oględzin. jeżeli opis pokrywa się z prawdą to bierz (sam wziąłbym go dla siebie ale 3 auta żona już nie zniesie Laughing )
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy a po ile teraz sekwencja do V6? Bo tak czy owak auto musi mieć LPG.
Egzemplarz, o którym piszecie jest pewnie fajny, ale Vision mi się ogólnie nie podoba z przodu Rolling Eyes Mr. Green
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapytaj Luky'ego ale pewnie z 3 tysie trzeba dać Question

zawsze możesz mu jakiś tjuning zapodać Laughing zresztą jak jedziesz to przodu nie widać Laughing
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację Smile

Powiem szczerze, że ważnym argumentem za zakupem któregoś z tych aut jest fakt, że są ocynkowane! Nie sądziłem, że jeszcze w latach 90. jakiś producent to robi. Owszem, wiedziałem, że np. mitsubishi sigma (który też bardzo mi się podoba) jest ocynkowany, ale sądziłem że na tym koniec, przynajmniej patrząc np. na jaguara, czy mercedesa, które jak wiadomo gniją na potęgę. Gnijące nadwozie jest strasznie wk..wiające. To są ważne argumenty koledzy.
Mojego Voyagera bym pewnie odświeżył i zostawił, gdyby nie to, że gnije Crying or Very sad (standard: progi, klapa tył, gniazda amorów przód, nadkola itp.), więc nie ma sensu już ładować - myślę więc o nowszym, albo PTSie jakimś - ale to zupełnie inny temat.

no...ale ocynk, to ocynk.

Szukam więc póki co czegoś z rodziny intrepid/vison/LHS - oczywiście, że wolałbym 300M/C, caprice, itp., ale na razie budżet jest ograniczony Rolling Eyes Auto ma służyć do codziennej jazdy, do tańca i różańca Wink

Jakie jeszcze limuzyny do 8000 zł polecilibyście szanowni koledzy z grona aut amerykańskich? (cirrusa/stratusa miałem), oprócz wspomnianych intrepid/vision/lhs?

Co powiecie o cadillacu sts/eldorado?

Serdecznie pozdrawiam!

Zientas
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Sty 12, 2013 23:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak Ci sie trafi grand-prix albo impala to polecam.
Pare lat temu mialem Grand-prixa i bylem bardzo zadowolony.
Aktualnie posiadam Chryslera Concorda i musze przyznac ze grand prix byl duzo duzo lepszy.Lepszej jakosci skora, plastiki przyjemniejsze w dotyku,bardziej przystepne ceny czesci zamiennych.

Troche sie dziwie ze jeszcze Aleksander tego nienapisal wiec ja napisze.
Jak masz kupic cos do 8 tys to kup taurusa a bedziesz zadowolony Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taurus niebardzo, ale thunderbird jest ciekawy Very Happy
http://otomoto.pl/ford-thunderbird-C27560377.html
Smile
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
...


Czyli co? Very Happy No widzę, że kolega ma takiego w podpisie, a ten z ogłoszenia wymaga sporo serca by go dopieścić... był ocynk w thunderbirdzie ? Rolling Eyes
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam podobnego tyle ze starszy i z 5.0.
... -oznacza ze nie wypowiadam sie na temat aut moich znajomych Smile

tak wyglada moj:
http://www.youtube.com/watch?v=ThJl5kuUmWA

Zabezpieczone sa bardzo dobrze ale jakbys kiedych chcial sobie takiego kupic to zwracaj uwage na podloge zaraz za drzwiami az do bagaznika.
Sprawdz tez kielichy
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info, idzie tym jeździć na co dzień?

koledzy a jak cadillac eldorado/sts itp z lat 90?
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to RWD wiec nie kazdy umie i lubi jezdzic takim autem.
Auto jest bardzo wygodne i jak na amerykanca niezle radzi sobie z zakretami.
Z silnikiem 3.8 w trasie da rade zejsc ponizej 10l lpg na 100 natomiast po warszawie trzeba liczyc 14l
Z silnikiem 4.6 w trasie 10 PB w miescie 15+. Podobno ten silnik dobrze sobie radzi nawet z 2-generacji LPG.
Po 94 wiekszosc bedzie miala kontrole trakcji i hamulce tarczowe na tyle(przed 94 z tylu byly bebny).
Duzo czesci pasuje od mustanga (np:prawie cale zawieszenie)i sa w niezlych cenach.
Pod maska masz sporo miejsca czyli np wymiana swiec nie stanowi wiekszego problemu.Wsumie to jest bardzo przyjazny dla mechanikow.
Podobno w silnikach 3.8 padaja uszczelki pod glowica.
Mialem 2 mustangi z takim motorem i jednego tbirda w zadnym nie mialem problemu z silnikim.

O Cadiego pytaj Harego on sie na tym lepiej zna.
Powodzonka
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taurusa można kupić dobrego bardzo tanio:)
1gen do 2tyś kupisz na chodzie
2gen do 4k kupisz już w dobrym stanie
3gen to tak 5-6k za stan gdzie nie trzeba nic robić
4gen zaczyna się na chodzie z małymi problemami za 8-10k
ja kupiłem za 6.5 ale w sumie mnie wyjdzie 25 ale ja chciałem bezwypadkowy i z małym przebiegiem poniżej 100tyś więc musiałem celować w auto uszkodzone mechanicznie i takie kupiłem.
Za 4-5k co chwila pojawia się 3gen wagon z gazem w dobrym stanie ten z Wyszkowa za 2900też może być ok tyle że jak nie działa klima to kompresor do wymiany a nowy 240usd.
Za 8k kupisz też 3,8 mustanga albo tbirda ale to odradzam bo będzie robota uszczelek pod głowicą na 90%
Ja bym nie celował w Cadiego bo jak szukałem eldorado dla siebie to poniżej 18k wszystko to śmiecie były. STS może taniej by się znalazł ale nie szukałem więc nie wiem.

Wszystkie auta z lat 90tych FoMoCo mają ocynk ale lakier jest nakładany z roztworów wodnych przez które przepuszcza się prąd taki wynalazek pro eco i jak zwykle musieli coś sp...yć. progi tylne nadkola spody drzwi uszczelki to trzeba sprawdzać. Do tego pojawiająca się tajemnicza
zółta kontrolka check engine.... Wystarczy EGR sonda lambda problemy z akumulatorem lub stara uszczelka dookoła zbiornika z paliwem i się tego cholerstwa nie pozbędziesz. Po paru miesiącach komputer dostaje świra i Ci będzie mrygać żeby pokazać początek i koniec autotestu:)
Podsumowując jak FoMoCo to:
1.Bez rdzy
2. Nie 3.8
3. Bez check engine
4 Nie ze skrzynią AXOD/AXODE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zientas napisał:


koledzy a jak cadillac eldorado/sts itp z lat 90?


tylko bardzo zadbane (silnik, osprzet, elektronika) z pewnego zrodla. inaczej bedziesz mial predzej czy pozniej kwietnik z grillem w kratke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję Wam bardzo za informacje!

Podejrzewam, że ostatecznie kupię jakiś "dupowóz dookoła kominowy" ze stajni Chryslera (intrepid/LHS/NY/vision), albo Chevy TS, albo... cholera wie co jeszcze wpadnie do głowy Smile
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
dbialek
*
*


Dołączył: Jul 19, 2011
Posty: 138
Skąd: WROCLAW

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zientas, a dlaczego nie szukasz SUV'a ? Toż tam w Komornikach masz dojazd przez błotko, zaspy i różne pagórki...
_________________
Dodge Durango 2003; MAGNUM; V8; 4,7 l. ciągam nim domki handlowe z www.ekojarmarki.pl ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Voyagera będę zmieniał na nowszy model ale właśnie z 4x4 i to jest zupełnie inny temat. Teraz potrzebuję drugie auto i dlatego szukam jakiejś taniej ale fajnej limuzyny/coupe z USA Wink Durango też gdzieś w planach jest... Wink
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Sty 13, 2013 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do uszczelek w 3.8 to szamani twierdza ze przyczyna moze tkwic w gownianym plynie lub niedokonca sprawnym ukladzie chlodzenia.
Natomiast Gazomonterzy twierdza ze uszczelki moga sie sypac od odpalania aut na gazie.
Tak jak pisalem wczesniej, ja takich problemow nie mialem.

Co do check engina to w moim przypadku komputer wskazywal na zbyt bogata mieszanke.Nie mialo to wplywu na urzytkowanie auta.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Co do uszczelek w 3.8 to szamani twierdza ze przyczyna moze tkwic w gownianym plynie lub niedokonca sprawnym ukladzie chlodzenia.
Natomiast Gazomonterzy twierdza ze uszczelki moga sie sypac od odpalania aut na gazie.
Tak jak pisalem wczesniej, ja takich problemow nie mialem.

Co do check engina to w moim przypadku komputer wskazywal na zbyt bogata mieszanke.Nie mialo to wplywu na urzytkowanie auta.


Po pierwsze szpilki mocujące głowicę puszczają. Druga sprawa to kiepski materiał uszczelek(wystarczy wymienić na zestaw APEXa i koniec problemów). Silnik 3.8 forda nie jest zbyt udany i niestety GM tu ma przewagę. Z małych silników forda najlepszy jest 3.0 vulcan. Dobry mało pali i ma niską moc przez to pracuje długie lata bez usterek. Miałem taurusy z przebiegiem ponad 400tyś mil wszystko było ok z silnikiem.
Co do LPG to nie interesowałem się tematem bo LPG nie lubię i nie będę się w to bawił chyba że kupie jakiegoś taurusa z lpg to zakatowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
bo LPG nie lubię i nie będę się w to bawił


Tak na marginesie tego wątku: Gratuluję wysokich dochodów (albo niskich przebiegów), które pozwalają na taki komfort jak płacenie za benzynę. Ja kocham LPG bo dzięki niemu, zostaje mi sporo pieniędzy w kieszeni na wyjazdy, dla moich dzieci czy po prostu na inne wydatki. Instalacja zwróciła mi się b. szybko, zrobiłem już dokładnie 100 000 km przez 4,5 roku bezproblemowo (raz jakiś czujnik wymieniałem a raz wężyk, oraz tylko dwa przeglądy bo zapominałem o nich).
Serdecznie pozdrawiam!
Szczęśliwy-zagazowany Very Happy


BTW: Nie sądziłem, że na tablicy jest więcej ogłoszeń z autami (przynajmniej tymi, których szukam) niż na alledrogo.
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każdy ma swoje wydatki swoje przychody i swoje priorytety. Ja nie zaglądam nikomu do kieszeni jak to potrafią robić inny forumowicze pewnego forum. Niech sobie każdy śmiga na czym chce. Ja nikogo nie będę namawiać do jazdy na benzynie czy etanolu i mam gdzieś LPG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jest!
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
stingu
*
*


Dołączył: Dec 12, 2012
Posty: 12
Skąd: Wro

PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Z silnikiem 4.6 w trasie 10 PB w miescie 15+. Podobno ten silnik dobrze sobie radzi nawet z 2-generacji LPG.


Tak dokladnie jest takie spalanie. 2 generacji LPG pakowac do auta z OBD2 to nienajlepszy pomysl

JaBolek napisał:
Po 94 wiekszosc bedzie miala kontrole trakcji i hamulce tarczowe na tyle(przed 94 z tylu byly bebny).


I przez ta kontrole trakcji baardzo nieliczne maja szpere. I tarcze przod i tyl wentylowane

JaBolek napisał:
Duzo czesci pasuje od mustanga (np:prawie cale zawieszenie)i sa w niezlych cenach.


chyba jednak nie... Zaczynajac od tego, ze w TB jest IRS a w stangach nie...

JaBolek napisał:
Wsumie to jest bardzo przyjazny dla mechanikow.


Wyjmij skrzynie i powiedz mi to samo potem, bardzo milo bedziesz wspominal dzien, w ktorym sie dowiesz, ze brakuje doslownie centymetra, zeby nie trzeba bylo wydechu wywalac Wink

Od siebie dodam: wnetrze jest bardzo solidnie zrobione, plastiki porzadnej jakosci, wiele gadzetow rzadkich jak na tamte lata: czujnik zmierzchu, swiatla follow-me-home, swiatla ledowe, klima automatyczna, pseudo-kontrola trakcji... Dodatkowo modele 94-95 maja keypad, czyli otwieranie dzwi kodem

Z wad - skrzynia - wczesne 4r70w niestety jest dosc wymagajace, po 96 poprawili pare rzeczy, ale dalej to nie bylo to. I rdza, auto wcale nie jest dobrze zabezpieczone, wystarczy poczytac na tccoa.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="stingu"

Wyjmij skrzynie i powiedz mi to samo potem, bardzo milo bedziesz wspominal dzien, w ktorym sie dowiesz, ze brakuje doslownie centymetra, zeby nie trzeba bylo wydechu wywalac Wink[/quote]

Jestes w trakcie wyciagania skrzyni z Concorda i powiem Ci ze 10 razy bardziej wolalbym to robic w tbirdzie niz Chryslerze.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stingu
*
*


Dołączył: Dec 12, 2012
Posty: 12
Skąd: Wro

PostWysłany: Sro Sty 16, 2013 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to moze przy 5.0 i AOD jest latwiej, u mnie mialem wrazenie, ze wszystko jest zaprojektowane tak, zeby wkur*ic Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Sty 17, 2013 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wyjmowałem w mustangach i jest ok. Łatwy dostęp... Gorzej z silnikiem 5.0:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 0:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy a Sebring Coupe / Avenger z lat 90. Jak oceniacie?
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 14:21    Temat postu: autko Odpowiedz z cytatem

Autko fajne ale jest to japończyk. Całe zawieszenie z tego co pamiętam to Mitsubishi Galant.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie wszystko made in japan . Na rynku wtórnym pojawia się srebrny z LPG i granitowy . Obydwa po kasacji. Jeden parkował pod moim wydziałem i władował mi się w taurusa.Smile
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
(...) granitowy i władował mi się w taurusa.Smile


taki sebring z granitu to musial ci niezle pozamiatac tego twojego gruza Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dbialek
*
*


Dołączył: Jul 19, 2011
Posty: 138
Skąd: WROCLAW

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe, granitowy Cool
_________________
Dodge Durango 2003; MAGNUM; V8; 4,7 l. ciągam nim domki handlowe z www.ekojarmarki.pl ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:
Alexander25 napisał:
(...) granitowy i władował mi się w taurusa.Smile


taki sebring z granitu to musial ci niezle pozamiatac tego twojego gruza Wink



Akurat o materiałach budowlanych gadałem i się zasugerowałem grafitowe:) autko przepraszam:D
Niestety włądował się gostek pogiął auto swoje dość mocno mi poszedł zderzak. No ale bezwypadkowy w LPG to musi kosztować:)
Gruza? o widzę, że znowu kompleksy się odzywają....Smile
Co pontiac nie odpaliłVery Happy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pon Sty 21, 2013 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://otomoto.pl/chrysler-vision-C27258757.html

A to dokładnie mój vision:D nawet moje tablice zostałySmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group