www.asu.pl :: Zobacz temat - Caravan który silnik lepszy na Polske?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Caravan który silnik lepszy na Polske?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 4:12    Temat postu: Caravan który silnik lepszy na Polske? Odpowiedz z cytatem

Witam

Jednak się zdecyduje na zakup Grand Caravana bo widze że w Polsce mają większą wartość rynkową jak Windstar i teraz który silnik jest najbardziej odpowiedni na Polske? 3.3 czy 3.8? Pewno z ekonomicznego punktu widzenia 3.3 ale jeśli chodzi o żywotność? Jeszcze pod uwage biore minivany GM Venture/Montanna ale te znów w USA są droższe.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 9:22    Temat postu: silniki Odpowiedz z cytatem

3.3 i 3.8 to praktycznie te same silniki wiec zywotnosc ich jest podobna. Moim zdaniem obojetne rktory silniki bedziesz mial. Chyba ze ze wzgledu na spalanie to 3.3 pali minimalnie mniej.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 10:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam jeszcze 3,0 Mitsubischi Smile
Kupiony dokładnie z przypadku bo samochód był w bardzo dobrym stanie ....
jeżdżę, zrobiłem 20 tys. przez 5 miesięcy i jak na razie bez zastrzeżeń.
Dynamika dobra (aż mnie trochę zdziwił) spalanie lpg 18 po mieście 15 po trasie 130-160 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIKI napisał:
Ja mam jeszcze 3,0 Mitsubischi Smile
Kupiony dokładnie z przypadku bo samochód był w bardzo dobrym stanie ....
jeżdżę, zrobiłem 20 tys. przez 5 miesięcy i jak na razie bez zastrzeżeń.
Dynamika dobra (aż mnie trochę zdziwił) spalanie lpg 18 po mieście 15 po trasie 130-160 km/h


No widze że troche pali ten silniczek, ja w swoim GP 3.1 to spalanie mam 10l gazu w trasie i 15l po miescie. Instalacja zwykła z jakimś tam komputerkiem. Noge mam średnio ciężką.

A może inni użytkownicy caravana pochwalą się jakie mają silniki, jakie spalanie i jakie przebiegi już wykręcili.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam 3,3 i pali trchę mniej niż NIKI. No ale może dlatego że jeżdże trochę wolniej 120 no i patrzę na chwilowe spalanie. Na trasie 14, w mieście 15,5l oczywiście gazu. Mam omegę 2,0 i pali niewiele mniej niż Dodge

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz & Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spalanie podaje na dzień dzisiejszy czyli Zima Smile Bo tak jak pisałem mam auto od niedawna i latem nie miałem okazji jeszcze jeździć Wink Co jeszcze mogę dodać auto ma przebieg 109tys. mil Mam drobny wyciek ale nawet nie mam czasu się tym zając co jakiś czas widzę mała plamę pod samochodem. Oleju praktycznie nie bierze na 10 tys. km zaobserwowałem ubytek 0,5l i to pewnie tez spowodowane jest tym wyciekiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 2:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A napiszcie drodzy użytkownicy Caravanów jakie bolączki macie ze swoimi furami?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dbasz to zadnych bolaczek i wazne aby kupic w dobrym stanie bez zadnych kombinacji przy skrzyni czy instalacji elektrycznej ostatnia bolączka u mnie to klocki hamulcowe sie skonczyly Laughing no i oleje musze wywmienic w tym tygodniu wszystkie co do spalania to tak jak poprzednicy napisali w zimie jest wieksze a w lecie 14-17 miasto a trasa nawet 10-12l do 120km bo gdzie tu w polsce szybciej jechac a jak za granica porzadny gaz zatankujesz to lepsza dynamika i podstawa to gdzie sie da uzywac tempomatu a spalanie spada radykalnie Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 11:37    Temat postu: hmmmm Odpowiedz z cytatem

Bolączki.....

1. Skrzynia nie nalezy do najbardziej wytrzymalych (trzeba dbac)
2. Na tanim gazie rozwala obudowe filtra powietrza (ciezki do dostania)
3. tasmy w kierownicy lubia sie zrywac.

Hmmm. Tak szczerze mowiac to nie ma jakis takich strasznych wad jak np. Windstar.
Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem nim przez 5 miesięcy 20 tys.km wymieniłem raz olej, tarcze i klocki (800zł),wymieniłem pasek rozrządu, świece, to co wcześniej było pisane wymieniłem taśmę od podsuszki (używana 100zł) i jak na razie wszystko. Teraz zamierzam wymienić olej w skrzyni i w silniku .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam już na oku dwie sztuki jeden 98 i 99, ten 98 z przebiegiem niby 80tys a ten 99 100tys mil. ASU napisz jaka jest średnia żywotność tych skrzyń? Acha czy we wszystkich wersjach silnikowych jest użyta ta sama skrzynia?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 20:22    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

3.3 i 3.8 maja ta sama skrzynie A604. W 3 litrowych wystepuja skrzynie A404. Zywotnosc ?? Nie ma zaleznosci. Zalezy jak kto jezdzi itp. W kazdym razie nie spotkalem skrzyni A604 ktora mialaby przejechane powyzej 200000 km bez remontu.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 27, 2006 1:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba wogóle średnia żywotność ASB made in USA to 120 tyś mil.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Pon Lut 27, 2006 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak na razie moja skrzynia ma 109tys. mil i odpukać chodzi bez zarzutu..
A że nie remontowana wiem w 100% Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Lut 27, 2006 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To wpiątek zobaczysz taką co ma 200 tyś km jak dojedzie Smile tfu,tfu,tfu nie ma czasu na remont narazie musi śmigać jak do tej pory Smile
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moja przejechala w starym escorcie 500 tysiecy i to bez wymiany filtra tylko olej,bo mechanik twierdzil ze nie ma w niej filtra,a ja w tym czasie bylem zielony z amerykancow Laughing :lol:Poza tym prawdziwie wytrzymale automaty to typowo hydrokinetyczne skryznie bez zadnej tandetnej amerykanskiej elektroniki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 17:31    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
moja przejechala w starym escorcie 500 tysiecy i to bez wymiany filtra tylko olej,bo mechanik twierdzil ze nie ma w niej filtra,a ja w tym czasie bylem zielony z amerykancow Laughing :lol:Poza tym prawdziwie wytrzymale automaty to typowo hydrokinetyczne skryznie bez zadnej tandetnej amerykanskiej elektroniki


To prawda, niepotrzebnie kobinuja z ta elektnika. Im mniej skomplikowana tym mnie rzeczy ktore sie moga popsuc Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 23:25    Temat postu: Re: skrzynia Odpowiedz z cytatem

[quote="asu"]3.3 i 3.8 maja ta sama skrzynie A604. W 3 litrowych wystepuja skrzynie A404. Zywotnosc ?? Nie ma zaleznosci. Zalezy jak kto jezdzi itp. W kazdym razie nie spotkalem skrzyni A604 ktora mialaby przejechane powyzej 200000 km bez remontu.

Pozdrawiam :wink:[/quote]

Witam wszystkich

To mój pierwszy post. Obserwuje Wasze informacje na temat skrzyni do Dodge Grand Caravan'a i chyba po raz pierwszy dzisiaj sie ucieszyłem. Wierzcie albo nie - moj grand (rocznik 96, 3,8 LE) przejechał przed remontem dokładnie 278 tys km (remont bolał najbardziej). Ale nie wierze abym przejechał drugie tyle na co prawda oryginalnych czesciach...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam w tej chwili 205tys przejechane i poza objawem na zimnej skrzyni (opisany w innym wątku) nie mam problemów. Co do spalania to jechałem ostatnio na narty do Słowacji. Przejechane 1100 km i spalił 14.5l/100. Ale przyznaję, że na autostradzie Wrocław-Katowice to go goniłem 150-160km/h. Więcej nie chciałem bo przerzucał mi na trzeci bieg. Przypuszczam, że jadąc max 120km/h spadło by poniżej 12l/100km. ASU co takiego lubi się psuć w Windstarach że wolisz Caravana?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm .. chyba nie czytales mojego watku ;P ktoregos z kolei ... windstary nie sa naprawione tylko po wyjechaniu z warsztatu po usunieciu wszelkich usterek przyjmuja stan "przedawaryjny" Wink

niestety moj egzemplarz przyjal to do siebie Neutral ale ja mu tam dam rade Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to muszę się szykować do remontu skrzyni? Rolling Eyes Właśnie dobiegam do 200tyś km.(193tyśkm). Jak na razie nie mam żadnych objawów zawodzenia skrzyni. Czy po przejechaniu tych 200tyś jechać na jakiś mały przegląd czy jeździć dalej do wystąpienia pierwszych oznak awarii?
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 0:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie czekałbym z naprawą skrzyni do końca. Koszt naprawy mojej skrzyni w przyblizeniu wyniosły 4500 PLN. Do dnia dzisiejszego to był nawiększy koszt mojej przygody z Grand Caravanem. Pięknie się tą ameryką jeżdzi ale pewne koszty wyłapać moim zdaniem wcześniej niż później zastanawiać sie co z tym zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ale co proponujesz? Profilaktyczne rozebranie skrzyni przy przebiegu 100tys mil mimo że pracuje poprawnie?
Moim zdaniem jezdzić wymieniac olej i jak coś zaczyna się dziać ze skrzynia wtedy natychmiast reagować. Moją trafiło wciągu 300mil przy przebiegi 125tys mil.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
ja posiadam Grand Voyagera z silnikiem 2,4. długo się zastanawiałem nad wersją silnikową 2,4 czy 3,3. zdecydowałem się na 2,4 z prostego powodu. Tu w razie godziny W mam do naprawy 4 cylindry a nie 6. A jesli chodzi o moc to różnią się te silniki o 7 KM. 3,3 ma większy moment obrotowy. Ale przecież te samochosy to nie wyścigówki. Mój zagazowany zwykłą instalacją pali na trasie do 10lit do 120 km, w mieście od 13 do 15 lit. jak na razie jestem bardzo zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie ja gdy jechałem na uszczelnienie skrzyni też nie miałem ochoty na nic więcej. Ale potrzeba albo strach przed i tak nie malymi kosztami byl silniejszy tym bardziej że firma, w której serwisowałem skrzynie ma dość dobrą opinię fachowców, więc ich opinia była dla mnie autorytatywna. Moja skrzynia poza wyciekami nie wykazywała zmęczenia, szarpania ani żadnych innych objawów wskazujących na potrzebę interwencji mechaników. A wracając do głównego wątku czyli do silnika. Wybierając silnik 3,8 ccm kierowałem się głównie tym, że jest zbudowany z wykorzystaniem łańcucha rozrządu co czyni go niemal bezobsługowym, poza tym jest to silnik podobnie jak 3,3 nie wyżyłowany który jest w stanie poruszać prawie 2 tonową limuzyne ( bo to nie jest samochodzik a prawdziwy salon na kółkach). Dodatkowo moj Grand zarejestrowany jest jako ciezarowy z przewozem do 750 kg lub 7 osób, tak więc nie wyobrazałem sobie aby silnik 2,4 ccm (czy jakoś tak - nie jestem pewien tej wielkości) był w stanie mi to zapewnić, być może się mylę i ktoś z Was mnie poprawi. Ostatni aspekt silnikowy - synonimem samochodu amerykańskiego był od zawsze duży silnik i obszerne wnętrze. Ja chciałem mieć i jedno i drugie jako namiastke Ameryki we własnym garażu - i to zdecydowało o wyborze silnika, automatycznej skrzyni biegów i ponad normatywnych kosztów eksplatacji.


_______________________________________
Dodge Grand Caravan 3,8 V6 LE 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam 3,3, ale żałuje ze nie wziąłem 3,8. Jesli jeżdzisz dużo poza miastem z 5-6 osobami i bagażem, to czasami brakuje mocy-czasami trzeba soś niecoś zgrabnie wyprzedzić. Zresztą czytając różne fora nie jestem pewnien czy 3,8 bedzie więcej palił
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie

No nie moge powiedziec, ładnie się zbiera pomijając wagę, a co do spalania, duży silnik duże spalanie. Raz mi sie udało (okres zimowy) zrobić spalanie na poziomie 25 l/100km w mieście ale normalnie również w okresie zimowym spalanie mam na poziomie 18 l/100km w miescie i ok 14-15 w trasie. W okresie letnim odpowiednio 15l w miescie i ok 12-13 w trasie z obciazeniem 4doroslych osob i wszelkich ogrzewań, klimatyzacji, itp. rzeczy. Mowa oczywiście o spalaniu gazu - przy zwykłej instalacji. Na bezynie odpowiednio litr mniej. Być moze mam źle wyregulowaną instalacje gazową ale to już druga, a na wcześniejszej było podobnie, wiec wydaje mi sie, że wyniki są porównywalne.

_______________________________________
Dodge Grand Caravan 3,8 V6 LE 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj panowie!
Z tego co tutaj piszecie to widzę, że te skrzynie w Grandach nie są wzorem żywotności.
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Garet pokaż mi taki, który przejedzie więcej bez naprawy i jest amerykancem z krwi i kości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam grand caravan z 96r. 3,8. spalanie w nim to w miescie 18l gazu, a co do skrzyni to przejechane jest juz 240 i nie było większego remontu na szczescie. czy w kazdych jest montowana dodatkowa chłodnica do skrzyni??
a tak a propo wujek ma venture 3,4 no i narazie sie nic nie psuło ale tam elektroniki nie ma zawiele:D

a i bym zapomniał ostatnio zepsuł mi sie przekaźnik od kierunkow, ASU ile kosztuje u was nowy??
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam wole raz na 200tys. km wydać 4 tys.zł na remont skrzyni niż jeździć w manualu Razz No i mniej jak 6 cylindrów pod maską to marna przyjemność Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gregorek napisał:
Garet pokaż mi taki, który przejedzie więcej bez naprawy i jest amerykancem z krwi i kości


No na przykład mój Ponton Very Happy
Zrobione ma 260 tyś. i o remoncie nawet nie myślę. Bo się nic nie dzieje.
Może dlatego, że jest zero elektroniki? Nie wiem. Może dlatego, że była (ASB) dobrze traktowana? Odkąd jestem właścicielem zrobiłem 20 tyś. w ciągu 8 miesięcy.
ASU już pisał kiedyś, że Pontony mają trwalsze skrzynie za to słabsze (przyp. moc-mniej wysilone) motory.
Czy dobrze rozumiem ASU? Czy chodzi o trwałość silników?
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Garet, więc sie tylko cieszyć i jeżdzić :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 2:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sa w usa firmy ktore robia dobre skrzynie hydrokinetyczne bez tej calej amerykanskiej badziewiatej elektroniki w srodku,tylko ze to nie sa seryjne wkladane do aut z tasmy,a raczej do tuningowcow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 8:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moja skrzynia tez juz ma prawie 200tys na karku.moze bym sie ostroznie nie zarzekal,ze ani mi w glowie remont ale rzeczywiscie nic zlego sie do tej pory nie dzieje. podczas ostatniej wymiany oleju bylo malo opilkow,troche szlamu i jedynie niepokoj moj wzbudzily kawalki jakiegos materialu ciernego(paski o szerokosci ok 1 cm w sumie moze z 6-8 cm jak sie to zlozylo do kupy).skrzynia nie posiada zadnej elektroniki,jest siermiezna ,hydrauliczna ,3 biegowa i od zawsze pracuje jak w maselku:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group