www.asu.pl :: Zobacz temat - Sterownik centralnego zamka na pilota
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sterownik centralnego zamka na pilota

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lis 28, 2010 10:48    Temat postu: Sterownik centralnego zamka na pilota Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.

Zakupiłem do Caravana sterownik centralnego zamka na pilota i tu mam pytanie. Jak się do tego zabrać, czy wpinać się do przekaźników (wyjście 30), czy kombinować przy przełączniku w drzwiach? W którym miejscu podpiąć się pod kierunkowskazy?




Pozdrawiam, Szluva.
_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lis 28, 2010 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli kupiles centralke za 30zl to jest to jakas "chinska" centralka, czyli zapewne ma sterowanie "-" - czyli tak na chlopski rozum z centralki wychodza ci 2 przewody - na jednym z nich podczas zamykania pojawia sie "-", a drugi to "-" przy otwieraniu. teraz wystarczy te dwa przewody podpiac pod BCM zamka (to ta wtyczka z drugiego schematu zaznaczona przerywana linia z pinami 6 i Cool
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lis 28, 2010 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam takie coś...


_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lis 28, 2010 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no czyli musisz najpier sprawdzic czym masz sterowany zamek (na 99,9% jest to minus)- ale dla 100% pewnosci sprawdz!!!) wiec brazowy podpinasz do (-) , bialy z nowego sterownika wpiinasz w przewod otwierania oryginalnego zamka (ale nic nie tnij! poprostu podlacz do oryginalnego przeowdu jeszcze ten bialy), to samo robisz z niebieskim - wpinasz w pina 8 (czyli zamykanie oryginalnego zamka)..zólty i rozowy zostaw w spokoju i nie podpinaj
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Lis 29, 2010 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym dokupił pilota do oryginalnej centralki, mozna łątwo zaprogramować
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply
podrzuć jak zaprogramować oryginalnego pilota z dwoma przyciskami do oryginalnej centralki ?
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Gru 01, 2010 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm, z dwoma przyciskami ? sory nie wiedziałem że takie są ale można spróbować to

1. Wciśnij klawisz LOCK - 5 razy w odstępach 2-sekundowych żeby zsynchronizować pilota.

2. Otwórz drzwi od kierowcy wsadź klucz i przekręć w pozycję RUN, poczekaj na sygnał dźwiękowy.

3. Wciśnij klawisz UNLOCK na 4 sekundy w tym samym czasie wciśnij klawisz PANIC na 1s i zwolnij oba przyciski. Sygnał dźwiękowy poinformuje Cię, że wszedłeś w tryb programowania (po jakichś 3s)

4. Wciśnij LOCK i UNLOCK jednocześnie na 1s i zwolnij je, usłyszysz dźwięk o zaprogramowaniu.

5. Przekręć kluczyk do pozycji OFF. Sprawdź pilota.

Musisz się zmieścić w 30 s.

Podobne programowania można znaleźć i zastosować do większości aut z USA, również japońskich (sprawdzone)
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Gru 01, 2010 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pogrzebię jak trochę zima odpuści...
_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 03, 2010 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie czyli w Caravan po 2001 centralny nie jest sterowany ani (-) ani (+) tylko jest na nim cały czas napięcie i otwieranie/amykanie jest sterowane zmianą napięcia - w guziku na drzwiach jest opornik który zmniejsza stałe napięcie +5V (jeśli dobrze pamiętam) na około 3V więc kombinowanie z (-) nic nie da. Tez przerabiałem temat z takim sterownikiem i dałem sobie spokój ale gdzieś mam rozpiskę wiązki kabli i który kabelek decyduje o zamykaniu i otwieraniu.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Gru 03, 2010 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda te chinskie sterowaniki maja to do siebie ze sa tak proste ze az glupie! i jesli u ciebie CZ jest sterowany spadkiem napiecia to trza bylo do takiej chinskiej centralki dokupic za 5 gr 2 rezystory i zrobic dzielnik napiecia na wyjsciu lub dolozyc 2 przekazniki i juz by o wszystko szlo pożenic ze soba...i to jest wlasnie zaleta tych centralek ze mozna pod nie podpiac praktycznie wszystko Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 1:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak spadkiem napięcia poprzez opór
Ujemny impuls przez 1500 ohm blokuje drzwi a ujemny impuls poprzez 250 Ohm odblokowuje drzwi. Co widać na pierwszym schemacie który przysłał Szluva
Tu schemat podlączenia :
http://s1152.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1348227&t=634270325583170829&id=396716335&vid=396716335

Do schematu:
- na LOCK trzeba zastosować opornik 4k Ohm
- na Unlock 665 Ohm
podłączyc to według schematu do kabla BIAŁO/Czerwonego lub
Biało/jasno zielonego z pod kierownicy
NIC NIE CIĄĆ

_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km


Ostatnio zmieniony przez ply dnia Nie Gru 12, 2010 11:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twój link nie działa, a jestem ciekaw jak to podłączyć - jak byś mógł sprawdź w czym problem.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozwolę sobie wkleić.


_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O dzieki Smile

a tu ciekawostka pilot w komórce http://www.viper.com/SmartStart/BlackBerry/Demo.aspx

i jeszcze tu, nawet można z autem pogadać Wink http://www.youtube.com/watch?v=FgCslrgRBUw&feature=player_embedded#!
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwszy link to program na iphone'a a nie blackberry,a drugi na androidzie jak dziala tak jak sam sytem to dziekuje.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez oporników nic się nie dzieje. Może spróbuję podłączyć się bezpośrednio do siłownika w drzwiach.

Pozdrawiam, Szluva.
_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale dlaczego sie chcesz wpinac bezposrednio pod silowniki w dzwiach? po co tak kombinowac? jesli u ciebie sterowanie zamkiem jest poprzez rezystory (choc ze wczesnieszych schamatow wcale tak nie wynika) to poprostu tak zrob! wkleiles ladny schemacik na dwoch przekaznikach i rezystorach i wg niego zrob Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Gru 04, 2010 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szluva napisał:
Może spróbuję podłączyć się bezpośrednio do siłownika w drzwiach.


A co za różnica? przecież kable idą pod kierownice Wink

znalazłem jeszcze jeden sposób ze sterowaniem dodatnim ale nie sprawdzałem:
Połączenie wykonać do przewodu Pomarańczowo/Białego -zamykanie
i różowo /filetowego - otwieranie wychodzących ze słupka drzwi kierowcy,
wpinać bez przekaźników i oporników
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Gru 05, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>szluva wrote:
>Mo¿e spróbujê pod³±czyæ siê bezpo¶rednio do si³ownika w drzwiach.
>A co za ró¿nica? przecie¿ kable id± pod kierownice

a nie no to spox! bo ja juz widziles chyba w astrze jak jakis magik dodatkowo pociagnal nowe wiazki do samych silownikow przy zamku Smile oczywiscie musial poprzecinac przy tym oryginalne mieszki gumowe pomiedzy slupkiem/dziwami bo sie kable juz nie miescily Smile a wystarczylo odkrecic lewa listwe nad progiem Wink a kolega szluva wyraznie napisal "bezposrednio" i to wzbudzilo we mnie "czujnosc" Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak Udało się ?

to musi działac
Do schematu:
- na LOCK trzeba zastosować opornik 4k Ohm
- na Unlock 665 Ohm
podłączyc to według schematu do kabla BIAŁO/Czerwonego lub
Biało/jasno zielonego z pod kierownicy
NIC NIE CIĄĆ
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szluva
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Sty 29, 2011 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i po paru miesiącach kombinowania udało się. Podpiąłem się bezpośrednio do przekaźników pod kierownicą. Podałem masę ze sterownika centralnego pod pin 86 i działa. Teraz jeszcze zostało podpiąć kierunkowskazy. I tu pytanie gdzie najłatwiej się podpiąć?

Pozdrawiam, Szluva.
_________________
Dodge Caravan 1996 3.0 V6 LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 29, 2011 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do kierunkow to najlatwiej sie wpiac gdzies w wiazce idacej do tylnych swiatel. zlokalizuj wiazke (najczesciej jest ona ulozona wewnatrz auta wzdloz progu), kolory przewodow znajdziesz na schematach lub "recznie" - wykrec lampy itd..no i jak juz bedziesz mial 100% pewnosc ktore to przewody to sie w nie wpinasz pamietajac o zastosowaniu 5A diod
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group