www.asu.pl :: Zobacz temat - Oldsmobile brak prądu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oldsmobile brak prądu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 08, 2004 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmmm Confused . Jutro przegladne schemat, moze uda mi sie cos wymyslec (jaka jest przyczyna) i napewno odpisze.

Pozrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2004 11:36    Temat postu: Re instalacja. Odpowiedz z cytatem

Witam.

1. Co do wskaznika paliwa to jest dobrze. Prawie we wszystkich starszych amerykanskich autach wskazuje poziom paliwa nawet na wylaczanym silniku i wyciagnietych kluczykach.

2. Prad przy alternatorze takze ma byc nawet na wylaczonynym silniku , wiec tu tez jest dobrze Smile

3. To ze rozladowuje Panu akumulator to moze byc wiele przyczyn :
- przebicie na diodach w alternatorze
- radio ktore jest nieorginalne i caly czas jest wlaczone ( np. swieci zegarek )
- jakies male zwarcie w instalacji itp. ale zaczol bym od sprawdzenia radia i alternatora .

4. Co do odpalania samochodu to sprawdzil bym zlacza prodowe rozrusznika i zlacza przy alternatorze ( przeczycic, dobrze skrecic). Prosze sprawdzic mase pomiedzy nadwoziem a silnikiem - powinna byc plecionka . Prosze takze ja przeczyscic gdyz jest bardzo wazna.

5. Co do pompy wspomagania to prawdopodobnie sie zaciera. Pod duzym obciazeniem ( max. skret ) przyciera sie i zatrzymuje poprzez pasek silnik. Proponowalbym zmienic olej i dodac uszlachetniacza ( napewno wycicszy prace pompy ).

Jesli to Pan sprawdzi to prosze napisac czy pomoglo. Jesli nie to bedziemy myslec dalej Wink

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2004 20:07    Temat postu: Oldsmobile ciąg dalszy Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za tamtą odpowiedz . Wpierw zacząłem od alternatora i okazało się że alternator jest troszke przypalony i trzeba go wymienić (nie nadaje się do użytku przewody które się tam znajdują są przepalone i przegrzane Sad ) potem zabrałem się za rozrusznik(był ubrudzony w olejem z silnika) kabel główny który idzie od akumulatora do rozrusznika był dość poluzowany.
Powstał nowy problem opuściłem sobie szybe i teraz nie moge jej podnieść,( elekt. szyby ) tak też dzieje się z resztą szyb tylko że je po chwili da się je podnieść a tu nic. Radio jest oryginalne i jest cały czas wyłączone (nic się nie świeci ).
Masy od silnika coś nie mogę znaleźć . Jak wymienię alternator to napisze czy pomogło (może za miesiąc lub dwa ale na pewno napisze i też tak samo z pompą wspomagania). Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące alternatora ile amper musi mieć alternator do silnika 3litra.
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2004 20:18    Temat postu: Re instalacja Odpowiedz z cytatem

Co do alternatora to okolo okolo 75 amper. Masa od silnika musi byc !!! Jak jej nie mam to nalezy ja koniecznie zrobic. Kupuic plecionke w piereszym lepszym sklepie i podpiac silnik z karoseria ( silnik musi miec dobra mase !!! ). Z szybami radzilbym odpiac przelacznik szyb. Sprubowac go przeczyscic ( styki ). Jesli to nie pomoze to na krotko zamknac szyby. Jesli sie da to wymienic lub naprawic przelacznik i gotowe. Jesli nie to trzeba szukac dalej. Ale w 90 % jak jest problem z zamykaniem i otwieraniem wszystkich szyb to jest to wina przelacznika.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Pią Kwi 30, 2004 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!!!! Wymieniłem Alternator Very Happy , lecz teraz nie mogę odpalić auta Mad nie wiem, co jest tego przyczyną prąd nie dochodzi do świec(niema iskry) aparat zapłonowy przeczyściłem w środku i nadal nic Exclamation cewka, która się znajduje nad aparatem zapłonowym wydaje się w porządku prąd do rozrusznika dochodzi, akumulator jest w pełni naładowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 03, 2004 20:30    Temat postu: Re Oldsmobil Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Prawdopodobnie siedzi modul ( znajduje sie on w aparacie zaplonowym). Prosze sprawdzic czy dochodzi do niego prad (+12). Innego wyjscia nie widze, wiec jesli prad dochodzi to bedzie prawdopodobnie konieczna wymiana Confused .

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Sob Maj 08, 2004 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak to jest ten moduł on siadł Mad , czy posiada pan taki moduł i czy można go u was dostać i jaka jest jego cena. Jeszcze mam jedno pytanie ma pan piaste lewą przednia bez ABS może być używana (nr nadwozia 1G3AJ19EXDD345539, oldsmobile ciera cutlass 83 r.)i tez prosił bym o podanie ceny z góry dziękuje i Pozdrawiam Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 11, 2004 22:24    Temat postu: Re Oldsmobil Odpowiedz z cytatem

Szkoda ze wczesniej "to" sie nie stalo ( byl do spprzedania taki na czesci - poszedl za 2000 w calosci, mial uszkodzone glowice ). Co do modulu to chyba mamy( musze jutro sprawdzic ) . Cena uzywanego to okolo 400 zl. brutto. Co do piasty to niestty juz nie mamy. Jutro postaram sie dowiedziec czy sa uzywane i ile kosztuja ( moze modul uda mi sie taniej zalatwic ). Jutro odpisze.

PS. Przepraszamy ze dlugo nie odpisujemy ale mamy wymieniane slupy energetyczne i prawie caly czas nie mamy pradu. Od poniedzialku powinno wszystko wrocic do normy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Maj 13, 2004 18:21    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Cena takiego modulu uzywanego to 400 zl. Mamy go na stanie.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group