www.asu.pl :: Zobacz temat - Pomocy-silnik sie na mnie obrazil
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy-silnik sie na mnie obrazil

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cygan1981
*
*


Dołączył: Nov 20, 2010
Posty: 10

PostWysłany: Wto Gru 21, 2010 17:52    Temat postu: Pomocy-silnik sie na mnie obrazil Odpowiedz z cytatem

Problem wyglada tak-przyjechalem samochodem tak okolo 17, postawilem gada na parkingu-zachowywal sie normalnie do samego konca.Na drugi dzien rano nie odpalil-tzn kreci normalnie, ale nawet nie zlapie na chwile, nie czuc tez w ogole benzyny(czasami jak siue zaleje to smierdzi), po przelaczeniu na gaz i probe awaryjnego odpalenia na gazie tak samo.
Zamarzlo mu cos czy jaka inna cholera?
Grand Voyager 3.3 97rok, benzyna+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta Twoja cholera zachowuje się tak jak moja. Sprawdź czy masz zasilanie na cewce. U mnie problem wyglądał tak samo z tym że przy próbie odpalania na LPG przytopiłem kable od gazu, ale koniec końców ani na LPG ani na gazie nie odpala bo nie może - brak zasilania cewki, a więc i nie ma iskry na świecach - wyrok - komputer silnik PADALEC.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprawdziłeś kody ? Może czujnik położenia wałka rozrządu padł? ale najpewniej zrób kluczykowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jaski4
*
*


Dołączył: Jun 05, 2010
Posty: 27
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Też miałem podobny problem. Rano odpaliłem i przejechałem ok. 17 km po warszawie. Następnie samochód stał ok. 8 godzin. temperatura na zewnątrz
- 7. Nie odpalił i rozładowałem akumulator. Pojechałem do domu SKM i wróciłem z kablami rozruchowymi ale następnego dnia. W miedzy czasie zaopatrzyłem się w środek do paliwa STP. Wiąże wodę, ułatwia rozruch itp.
Po przyjeździe na miejsce postoju EXPo na Prądzyńskiego poprosiłem parkingowego o traktorek. Po podłaczeniu kabli rozpocząłem próby (temperatura nastepnego dnia ok. 0-1 na plusie. Zaczął powoli łapać, ale nie chciał zaskoczyć. Po przełaczeniu na odpalanie na gazie zaskoczył. Przełączyłem na pb i pali, ale szarpie. Powoli powoli i coraz lepiej.
Wnioski: Zima, niepełny zbiornik paliwa, a co za tym idzie skrapla się woda, zamarza na pompie, lub na filtrze i jest problem.
Na stacji benzynowej, gdy już tankowałem, facet powiedział mi mądrą rzecz: nie w paliwie jest woda tylko w zbiorniku, jeśli się nie tankuje do pełna. I musze przyznać, że od tej pory jeżdzę po korek i tankuję po 10-15 litrów aby uzupełnić stan. STP też użyłem i od 2 tygodni autko pali cacy nawet przy 15 na minusie.

Dodge Grand Caravan Sport 3,3 2001 r. pb/lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobrze ale kolega napisał że ani zipnie tak na PB jak i podczas próby rozruchu na LPG co znaczy że nie na iskry i tyle, a to czy padł jakiś czujnik daje efekt właśnie w braku zasilania cewki.

ParysArab
Oczywiście kody po pierwsze ale najlepiej sprawdzić czy jest iskra na świecach podpinając zapasową świecę do kabla zapłonowego, jeśli jest iskra to znaczy że sprawa jest po stronie zasilania w paliwo, jeśli jej nie ma to problem z czujnikami albo z komputerkiem.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Probe z podpinaniem swiecy trzeba zrobic ostroznie, z daleka od wtryskiwaczy.Bo jak swieca nie bedzie miala dobrej masy to iskra (40kV)poszuka najkrotszej drogi do masy i czesto wybiera kabelki od wtryskow - a wtedy juz po komputerze Shocked Takie proby najbezpieczniej robic za pomoca malego testera iskry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group