www.asu.pl :: Zobacz temat - manualna skrzynia biegów Voyager 2.5TD 98r!! help!!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

manualna skrzynia biegów Voyager 2.5TD 98r!! help!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
stropek
*
*


Dołączył: Jan 21, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 23:04    Temat postu: manualna skrzynia biegów Voyager 2.5TD 98r!! help!! Odpowiedz z cytatem

serdecznie witam wszyskich forumowiczów
niedawno nabyłem Voyagera 2,5TD z 98r
mam w nim problem ze skrzynią biegów a konkretnie nie można redukować z 3 na 2 i z 2 na 1
mechanik stwierdził, że należy wymienić synchronizatory 1 i 2
kupiłem obydwa nowe w serwisie /1000 pln/ mechanik je wymienił i nadal sytuacja jest bez zmian!!!!!!
jeżeli ruszamy to zmiany biegów w górę są bez problemu, redukcja z5 na 4 i z 4 na 3 też bez problemu
2 wchodzi dopiero po zwolnieniu do szybkości 20 km/h a 1 tylko jak się zatrzyma samochód
bardzo proszę was o pomoc, może ktoś miał podobny problem?
pozdrawiam janusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć

To ci chłopie na koszta naciągnęli. Z tego co ja wiem to podstawowa zasada jazdy z określoną prędkością na danym biegu się kłania. A do rzeczy to poczytaj sobie instrukcję obsługi samochodu (jest w dziale do ściągnięcia). A tego mechanika to na drzewo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulig
*
*


Dołączył: Jan 29, 2007
Posty: 9

PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli były by naprawde uszkodzone synchronizatory to nie tylko bys nie redukował ale i nie wrzucał tych biegów poprawnie!!!sprawdz poduszki pod skrzynią i mechanizm zmiany biegów!! a tego mechanika to najpierw na drzewo a pózniej kamień i do fosy!!! Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 7:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a to podobno tylko automaty sie psuja i sa drogie w serwisowaniu... Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
romekf
*
*


Dołączył: Nov 26, 2006
Posty: 55
Skąd: Warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez zagłądnięcia do skrzynki trudno jest określić przyczynę usterki. Częstą przyczyną takiego zachowania się skrzyni jest brak luzu /lub niedostateczny luz/ między zębatkami. Brak luzu powoduje, że podczas pracy wałka głównego, tryb zamiast "stać w miejscu" obraca się, co przy redukcji biegu uniemożliwia jego załączenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
TReneR
*
*


Dołączył: Jan 21, 2007
Posty: 20
Skąd: Zurich

PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy to nie powodowaloby rowniez problemow ze zmiana biegow w gore?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toldi
*
*


Dołączył: Aug 20, 2006
Posty: 82
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią Lut 23, 2007 12:11    Temat postu: Re: manualna skrzynia biegów Voyager 2.5TD 98r!! help!! Odpowiedz z cytatem

stropek napisał:
serdecznie witam wszyskich forumowiczów
niedawno nabyłem Voyagera 2,5TD z 98r
mam w nim problem ze skrzynią biegów a konkretnie nie można redukować z 3 na 2 i z 2 na 1
mechanik stwierdził, że należy wymienić synchronizatory 1 i 2
kupiłem obydwa nowe w serwisie /1000 pln/ mechanik je wymienił i nadal sytuacja jest bez zmian!!!!!!
jeżeli ruszamy to zmiany biegów w górę są bez problemu, redukcja z5 na 4 i z 4 na 3 też bez problemu
2 wchodzi dopiero po zwolnieniu do szybkości 20 km/h a 1 tylko jak się zatrzyma samochód
bardzo proszę was o pomoc, może ktoś miał podobny problem?
pozdrawiam janusz


ja mam dokladnie tak samo jak opisujesz z 2 do 1 mozna zredukowac jak sie zatrzymam, a 3 do 2 to tak okolo 20-30km/h, juz sie do tego przyzwyczailem. A co mechanikow to niektoryz potrafila naprawiac metoda prob i bledow, tzn kaza po kolei kupowac czesc a na koniec wyjdzie ze masz prawie nowa skrzynie a problem pozostal.
_________________
Chrysler Voyager 2,5 TD, 99r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lut 23, 2007 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze to nie jest problem tylko zabezpieczenie przed glupimi amerykancami,zeby przy 80km/h redukcji na 2 nie robili,tam nawet auta z manualem nie odpalisz jesli wczesniej nie wcisniesz sprzegla.
Swojego escorta mam wlasnie z manualem,zaraz po zakupie pojechalem na stacje zatankowac,wchodze do auta daje na luz i auto nie pali,myslalem ze mnie cos trafi,no ladnie,ledwo od goscia wyjechalem juz zonk,za telefon i opierdalem faceta za darmo,wystarczylo wcisnac sprzeglo Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...a ja nie przezuce z P na R lub D bez hamulca Wink Wink Wink


"apply breake to shift from park"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może zbyt słabo wusprzęgla, Im niższe biegi tym większe różnice w obrotach mi ędzy zembatkami. Jak ktoś dobrze czuje silnik to bez problemu potrafi zniecniać biegi pomiędzy 3/4-4/3 bez wysprzęglania.
Przy słabym wysprzęglaniu gorzej redukuje w "dól" niż w "góre"
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wojtekmenago
*
*


Dołączył: Dec 14, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 23:36    Temat postu: skrzynia voyager Odpowiedz z cytatem

ma ktos może patent na poradzenie sobie z tym problemem czyli zmianą w manualu biegow z 2 na 3

i moze ktos wie ile kosztują synchronizatory do niego

aaaaaa ma ktos patent na linke sprzegła do 2001 2,4 16v dramatycznie jak na linke droga 550pln szok jak dlamnie jak za linke Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 7:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do laguny z przed paru lat tez takie ceny za linke.
spróboj po wcisnięciu sprzęgła a przed redukcją zrobić malą przegazówke i wtedy redukuj.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak się nie mylę, to powinna pomóc regulacja cięgieł zmiany biegów zamontowanych pod autem.
Nie mam pewności czy w Twoim aucie tak się robi, ale jak dobrze pamiętam, to mój dobry kolega właśnie w takim aucie jak Twoje w ten sposób naprawił amerykańca.
Generalnie szkoda, że kupiłeś hamer-ykańca w manualu bo chyba szybko się do tych super wozidełek zrazisz.
W wyżej opisanym modelu, gość miał problem ze skrzynią, silnikiem /właśnie dizlem/ i już tego auta nie ma i w/g niego wszystkie amerykańce są do d...
Przede wszystkim spróbuj z tą regulacją cięgieł.
Jeśli się mylę z "moim" pomysłem to koniecznie to skoryguj, żebym innych użytkowników forum, nie wprowadzał w błąd.
Powodzenia.
Przypomniało mi się, że ta regulacja jest dość trudna do przeprowadzenia /nie wiem tylko z jakiego powodu/, ale z pewnością możliwa.
Jeszcze raz życzę powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem podobne objawy w lagunie i okazalo sie byla bita w bok z przodu w skrzynie i mocowanie od linki bylo uwalone i nie chcialo mi zmieniac biegow (linka sie zacinala) przespawali otwor na nowo(obudowa aluminiowa) i poprawili linki i chodzi do dzis

jesli masz problemy z redukcja jedna z przyczyn (jesli z linka jest wszystko ok) moze byc poducha
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wojtekmenago
*
*


Dołączył: Dec 14, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
mialem podobne objawy w lagunie i okazalo sie byla bita w bok z przodu w skrzynie i mocowanie od linki bylo uwalone i nie chcialo mi zmieniac biegow (linka sie zacinala) przespawali otwor na nowo(obudowa aluminiowa) i poprawili linki i chodzi do dzis

jesli masz problemy z redukcja jedna z przyczyn (jesli z linka jest wszystko ok) moze byc poducha


auto jest całe nie bite a co do regulacji linek to ?????????? może a umawiam się do servisu szczecin holda skasują mnie ale może cos poradza dzieki koledzy zapodpowiedzi Cool Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no moje bylo tez cale nie bite, grubosc lakieru taka sama, zero silikonow itd

no okazalo sie przy wykladaniu skrzyni ze jednak byla bita
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wojtekmenago
*
*


Dołączył: Dec 14, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
no moje bylo tez cale nie bite, grubosc lakieru taka sama, zero silikonow itd

no okazalo sie przy wykladaniu skrzyni ze jednak byla bita




spoko unie grubość jest różnaalenie byłbity porodzinie auto ciotka spoko alebiegów ja niewiem i nie umiem zmieniac?????????????sprzedaje go bo ktoś jak go kupiido tego czasu nie zrobie tej zmiany biegow to poprostu bedzie muszał sobie z tym poradzic a jak nie zrobie to ktos sobie już zrobi moje auto to jak salon wypasiony w gadżety elektoniki którą montuje już19 lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale o co chodzi? ktos przetlumaczy powyzszy tekst?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wojtek pisze szyfrem trzeba się wczytać Laughing Laughing Laughing
esdarek dasz radę Wink
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

probowalem odkodowac i mi wyszlo:
spko w unii,grubosc jest rozzaleniem,trylobity,prorodzinna auto-ciotka,olaboga ja nie wiem, sprzedaje go bo kupido(co ma do tego bozek milosci?) i na koniec ,ze niby czlowiek juz 19 lat probuje w salonie zamontowac jakas elektronike i gadzety....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
probowalem odkodowac i mi wyszlo:
spko w unii,grubosc jest rozzaleniem,trylobity,prorodzinna auto-ciotka,olaboga ja nie wiem, sprzedaje go bo kupido(co ma do tego bozek milosci?) i na koniec ,ze niby czlowiek juz 19 lat probuje w salonie zamontowac jakas elektronike i gadzety....


No jaja "se" pan robi????????? Wink Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre wyszło jak ze słownika on-line. Laughing Laughing Laughing
Nie no poddaję się
Laughing Laughing Laughing
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

omg ale o co como'n ??? Laughing

nic z tego nie kamam
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wojtekmenago
*
*


Dołączył: Dec 14, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
omg ale o co como'n ??? Laughing

nic z tego nie kamam


ok już widze co wyszło spoko panowie !!!!!! sorki


a ma ktos jakis pomysł na te zmiane biegów w mojim aucie i zostawcie te moje wypociny zdenerwowany byłem i się wstydzę Embarassed Embarassed

JUŻ JEST OK!!!!! HOLDA SZCZECIN !!!!!!! ZROBILI CZYLI !!!! CIĘŻAREK !!!! DO LINEK !!!! NOWY MOPAR ATF+4 CZERWONY A NIE JAK NIE KTÓRZY MTWIERDZILI ŻE 10 W 40 TAKI JAK DO SILNIKA W VOYAGERACH Z 2001 05 TO JUŻ JEST INNA SKRZYNIA KTÓRA BYŁA PRODUKOWANA DO 2005 I TYLKO ATF+4 !!!!!!!!!!!!! CAŁOŚĆ KOSZTOWAŁA MNIE 237PLN+ PALIWO NA 230KILOMETRÓW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brunoc
*
*


Dołączył: May 09, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Nie Maj 09, 2010 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

watek juz dosc stary ale sie wczytalem i dorzuce swoje 3 grosze dla innych uzytkownikow bo tez mam doswiadczenie z manualna skrzynia.

w moim 2,5 CRD z manualem z 2002 zaraz po kupnie biegi wchodzily jak w nysce - na sile i z duzym wyczuciem a po wymianie oleju w skrzyni na Mopar ATF +4 dolegliwosc przeszla jak reka odjal! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Maj 10, 2010 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brunoc napisał:

w moim 2,5 CRD z manualem z 2002 zaraz po kupnie biegi wchodzily jak w nysce - na sile i z duzym wyczuciem a po wymianie oleju w skrzyni na Mopar ATF +4 dolegliwosc przeszla jak reka odjal! Very Happy


To ATF +4 leje się też do manuala Shocked
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Wto Maj 11, 2010 6:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No też się mocno zdziwiłem Shocked

oto fragment FSM:

A-598 MANUAL TRANSAXLE
The A-598
manual transaxle uses SAE 5W-30 engine oil, meeting
SG and/or SG-CD qualifications, as the factory
fill lubricant. SAE G5 10W-40 engine oil is a suitable
service fill alternative.


więc?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Brunoc
*
*


Dołączył: May 09, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Wto Maj 11, 2010 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak napisałem powyżej - jak był zalany olej zalecany przez fabrykę to biegi wchodziły bardzo ciężko Sad poszperałem w necie, znalazłem w kilku miejscach info, że najlepiej zalać Mopar ATF +4, zrobiłem wielkie oczy ale jak moja żonka zrezygnowała z jazdy voykiem bo nie mogła wrzucać biegów to niewiele się zastanawiając kupiłem ATF +4 i zalałem do skrzyni - dolegliwości ustąpiły od ręki! Info od żony, że ma uczucie jakbym zmienił skrzynię biegów na nową - no i z powrotem zaczęła jeździć Voykiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Maj 11, 2010 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to pomysle sobie jakbys tam mial automata-wcale by nie chciala wysiadac.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Brunoc
*
*


Dołączył: May 09, 2010
Posty: 3

PostWysłany: Wto Maj 11, 2010 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
to pomysle sobie jakbys tam mial automata-wcale by nie chciala wysiadac.


to samo mi powiedziała Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mateusz93
*
*


Dołączył: Oct 14, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Czw Paź 14, 2010 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ile mieści oleju manualna skrzynia do voyagera 2.5td
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 15, 2010 0:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.9 do 2.2 Litra. Istotnie,ATF+4 pomaga , bo jego lepkosc kinematyczna jest na poziomie 0W20.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mateusz93
*
*


Dołączył: Oct 14, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Sob Paź 23, 2010 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ile pomieści w ogóle oleju skrzynia biegów jeśli mam 2.5 td i najlepiej jaki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group