www.asu.pl :: Zobacz temat - silnik stracił moc :(
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik stracił moc :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 17:06    Temat postu: silnik stracił moc :( Odpowiedz z cytatem

Podczas jazdy nagle silnik stracił moc. Nie ma przyspieszenia, głośniej chodzi (troche jak traktor)... Oczywiście auto jedzie i nawet 60-70 km/h osiągnie. Zapaliła się kontrolka awarii silnika, która podczas jazdy, jak nie dodaje gazu, gaśnie. A jak wcisnę pedał to od razu się zapala. Objawy identyczne na gazie jak i na benzynie. I raczej nie jest to "lewe powietrze". Coś wam przychodzi do głowy?
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak chodzi nierowno to moze jakas swieca? Cewka? Listwa paliwowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze łancuch /pasek przeskoczył?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho1978 napisał:
a moze łancuch /pasek przeskoczył?

... no nie przesadzaj i nie strasz kolegi na dzień dobry.
W tym silniku jest łańcuch a w tym układzie przeskok jest niemożliwy.

s1wy sprawdź czujnik położenia przepustnicy na początek, bo piszesz o checku przy naciśnięciu gazu.(co prawda check wg Twojego opisu dziwnie reaguje..., bo reakcja powinna następować zawsze z opóźnieniem, ale...)

Miałem podobny objaw do twojego w Pontiacu GP 3.1 i powodem jakby terkotania były zużyte 2 popychacze hydrauliczne zaworów.
Wtedy zawór zaczyna otwierać się w nieodpowiednim momencie (zbyt krótki skok) i może też stąd świeci check informując o nieodpowiednim składzie mieszanki paliwowej.
Albo może masz już nieszczelny zawór/y wydechowe i nieprzepalona mieszanka paliwowa ucieka do kolektora wydechowego dopalając się tam zamiast w komorze spalania.
Tak czy inaczej raczej szukałbym w tym kierunku - oczywiście jeżeli po podpięciu pod skaner wyjdzie problem ze składem mieszanki.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 3:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lumina 3.1 -nie podajesz czy Minivan,czy Sedan.Tak czy siak tam jest zaplon z rozdzielaczem na kopulce-czy aby aparat zaplonowy sie nie poluzowal i przestawil?Albo cos w srodku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 5:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siwy ma lumine APV
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 6:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

APV tym bardziej,bo w sedanie tez jest obrotowy aparat ,ale nie ma kopulki tylko 3 cewki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gruchol
*
*


Dołączył: Dec 23, 2009
Posty: 41

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja obstawiam(trzeba było by posłuchać silnika) na liftersy, polamaly sie luski i powpadały laski do popychacza... Wtedy nie bedzie mocy, bedzie klepał i może to się stać nagle,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym szukal przyczyny w aparacie zaplonowym! Mogl sie przestawic badz wypracowal juz swoje i ma juz luzy ktore nie pozwalaja mu na prawidlowa prace!
Mialem tak w audi! Zadna regulacja mu nie pomagala tylko wymiana aparatu na inny przyniosla efekt!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kopułka wymieniona, palec także, nowe świece i kable. Odpalam auto jest OK; przyspieszenie w porządku. Przejechałem 5 km i znowu to samo. Zapala się kontrolka silnika, auto traci moc, głośniej chodzi. Przy dodawaniu gazu dławi się Sad Ponownie jutro na warsztat, ech... a urlop od soboty...wwwwrrrr
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem w vojku podobny problem okazalo sie ze zwalila sie listwa paliwowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Cze 25, 2010 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MAP sensor padł i stąd te wszelkie objawy:) już jest po wymianie...
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group