www.asu.pl :: Zobacz temat - Sonda Lambda i EGR i Tempomat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sonda Lambda i EGR i Tempomat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Sro Maj 19, 2010 11:41    Temat postu: Sonda Lambda i EGR i Tempomat Odpowiedz z cytatem

Witam, mam zapytanie ile sond lambda jest w Chrysler Cirrus/Stratus z silnikiem 2,5 V6.
Drugie zapytanie , na diagnostyce wyskoczył błąd EGR, tylko który to jest do wymiany, czy ten metalowy czy ten plastikowy ze złączem elektrycznym, a i czasem zapala się check na desce.
I trzecie wywaliło błąd tempomatu - gdzie szukać przyczyny lub usterki. Z góry wielkie dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Maj 19, 2010 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR-zdemontuj i wymyj w srodku do mycia silnikow,nagarow,byc moze solenoid jest caly zasyfiony i jego czujnik to wychwytuje,jesli to nie pomoze to do wymiany.
TEMPOMAT-posprawdzaj podcisnienie idace z silownika tempomatu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sro Maj 19, 2010 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam dwie sondy Lambda zaraz przy kolektorach wydechowych, pierwsza jest z przodu widać ją od spodu koło rozrusznika, a druga jest mniej widoczna bo od ściany grodziowej i bez wyciągania kolektora ssącego nie da rady się dostać, przynajmniej tak jest w `95. EGR jest metalowy wchodzący do bloku silnika i od niego metalowa rurka do kolektora ssącego, tak jak kolega sugeruje posprawdzaj przewody podciśnieniowe lubią się uszkadzać, a EGR można wymyć, też tak zrobiłem i działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam, z tempomatem już jest porządek, okazało się ze ktoś wypiął wtyczkę a powodem była uszkodzona linka od serwa do przepustnicy która muszę wymienić bo się zacina, a egr się uspokoił po wymianie świec i przewodów zapłonowych. Parę rzeczy zrobię związanych z elektryka i będzie lala. Dzieki za podpowiedzi od kolegów z forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group