www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 2,5 TD VM - wypada popychacz zaworu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 2,5 TD VM - wypada popychacz zaworu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gruby77
*
*


Dołączył: Jan 08, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 19:22    Temat postu: Voyager 2,5 TD VM - wypada popychacz zaworu Odpowiedz z cytatem

Witam.
Na wstępie witam serdecznie wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem tego forum.
Mam taki problem. Po raz trzeci wypadł mi już ten sam popychacz. Jest to popychacz od zaworu wydechowego na drugiej głowicy od prawej strony stojąc przodem do silnika. Ostatnio naprawiłem już to sam. Poprzednio mechanik stwierdził, że trzeba robić głowicę. Czytałem na forum, że może pomóc wymiana laski. Poradźcie coś koledzy, albo dajcie namiar na wiarygodnego i uczciwego mechanika od silników w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj
obawiam sie,ze mozesz takiego mechanika nie znalezc. wiekszosc mechanikow omija te silniki szerokim lukiem jako ze nie istnieje skuteczna metoda reanimacji tego motoru. jest to wadliwa konstrukca stosowana w fordach scorpio oraz jeepach i voykach na europe. skorpiony sa juz na zlomie a voyki i jeepy jeszcze sie spotyka.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego nie chce cie martwic, tragiczny wobor zrobiles

zapoznaj sie z tym tematem abys pozniej nie glosil ze auta z usa to syf

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46&sid=97818b362ed0df438ea129cdaaea812e

cala prawda o tym silniku
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmmm vn i wszystko jasne diesel jest moze i dobry ale do traktora Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobry diesel jest wszedzie dobry, ale nie kontrukcje VM ktore byly najwieksza porazka w dziejach motoryzacji, a koszty utrzymywania tego silnika w dobrej kondycji przewyzszaja wartosc niektorych aut i to niejednokrotnie
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
dobry diesel jest wszedzie dobry

...i tu bym sie nie zgodzil. nawet zniemczona prasa samochodowa czasem napisze prawde.moge zeskanowac i wkleic wiele tekstow mowiacych o tym jak nieekonomiczne i wrazliwe na wszystko sa silniki diesla.zwlaszczaa obecne. byly robione porownania(kazdy moze se sam policzyc) po ilu kilometrach zwroci sie silnik diesla do ktorego musimy sporo doplacic przy zakupie auta. najczesciej zwraca sei po 200-300tys czyli drugiemu wlascicielowi Laughing oczywiscie to byly tylko obliczenia ceny zakupu i zuzytego paliwa przy jezdzie na ON lub Pb.jeszcze smieszniej by wyszlo ON vs LPG. dodajmy sobie do tego ceny przegladow. a niech sie tak zepsuje po gwarancji jakis wtryskiwacz. cena okolo 10X wyzsza niz do Pb. a turbina? a pompa wtryskowa...do tego klekot i smrod i najczsciej manual. nie panowie,nie sa to silniki do powaznych samochodow a to,ze niemcy je wybieraja...wywolali 2 wojny swiatowe i co,tez mamy z nich brac przyklad.... Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hahahaha esdarek racja racja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sluchaj esderak, ja nie mowie ze trzeba wkladac diesle wszedzie, ale ja np dobrze wspominam diseselka ojca w xsara piccaso hdi, kupil 2 latka (taka sama cena w benzynie byla tych aut) spalania o 3 litry mniejsze i przez 3 lata nie wlozyl nic potem sprzedal, teraz kupil nowa xsare w PB i jest tez ogromnie zadowolony

kupno diesla ma sens jesli robisz powyzej 40 tys rocznie i masz zamiar go trzymac z 4 lata, a i nie mieszkasz w Polsce gdzie do ropy leja wszystko byle wiecej zarobic

jezdzielm ostatnio fordem monedo 1.8 diesel chyba 130 koni, sluchaj bajka, i do tego spalanie faktyczne bo nie wierzylem , zalany pod korek po 320 km 6,2 Litra w cyklu 70% miasto reszta poza, ale wujek mowi ze jeszcze troche i pusci bo na kompie robia sie bledy od slabej ropy i sie boi ze cos walnie
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esderek zapomniałeś jeszcze dodać że co jakiś czas do nowszych diesli trzeba uzupełniać jakiś specjalny środek który kosztuje dość ciężkie pieniądze co automatycznie podraża eksploatacje.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedna mala uwaga, wiem ze sa opinie ze silnik jest tragiczny, ale mialem scorpio kiedys i zrobilem nim 200tys km, sprzedalem - auto jezdzi do dzis bez robienia silnika. Moze to egzemplarz jeden na 100tys, ale jednak zdarzaja sie wyjatki....
Co do problemu kolegi, tez slyszalem o wymianie laski....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, gruby77 zgłosił konkretny problem, a tu znowu dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiejnocy.
Zawsze to samo, kiedy ktoś wrzuci problem dizla na naszym forum.
My już wiemy, że te dizle są "be", ale nie wszyscy tę wiedzę posiadają, więc proszę od rzeczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dlatego podalem link dokladnie do tego silnika i ludzi ktorzy moga pomoc bo zajmuja sie tymi silnikami
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 10:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i dlatego napisalem ,ze moze miec ciezko znalezc.wszystko ok
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krecik
*
*


Dołączył: Jul 22, 2007
Posty: 7
Skąd: 3miasto

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mialem ten sam problem. jezeli w gniezdzie popychacza zaworowego jest podluzne wglebienie, a na lasce podluzna wypuklosc to nie bedzie dostatecznie zasilany olejem popychacz hydrauliczy i laska wypada. Jedynym rozwiazaniem jest wymiana lasek i klawiatury. Laski nie sa drogie, a klawiature regeneruja w Sopocie. W moim wynalazku pomoglo i po roku i przejechaniu 40000tys km nie ma problemow.

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group