www.asu.pl :: Zobacz temat - nie odpala na pb
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie odpala na pb

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 0:36    Temat postu: nie odpala na pb Odpowiedz z cytatem

witam
mam z nowym rokiem nowy problem, auto nie odpala na pb ale na gazie tak

pompa podaje paliwo (zdjolem kapturek i przy przekreceniu zaplonu idzie paliwo) swiec nie zalewa, iska jest juz sam nie wiem dzie szukac przyczyny

pomysly , z chceci poslucham
pozdr
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tandemmaster
*
*


Dołączył: Mar 15, 2008
Posty: 40

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 10:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czy działają wtryski, jeśli tak to chyba tylko pompa (za małe ciśnienie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

walczylem z czyms takim jakies 3-4 lata temu dokladnie po nowym roku:) wszytko bylo-iskra,paliwo,sprezanie itp. nie palil z wlasnego aku ani z innego ,nie palil z 2 aku podlaczonychj jednoczesnie i na kable:) cale forum sie glowilo. okazlo sie,ze rozrusznik krecil tylko minimalnie za wolno.to byla tak mala roznica,ze nie dalo sie tego wychwycic sluchowo. zawiniela tuleja w rozruszniku ktora sie byla rozpadla ze starosci ,mrozu ,a moze ze zlosci:) po jej wymianie wszytko wrocilo do normy,a ja bym juz wymienil prawie pol auta:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak ale u mnie moge odpalic na gazie , i on jezdzi, a jak chce przejsc spowrotem na pb np podczas jazdy lub sobie stane wrzuce na p i z przelacznika wrzucam na pb to gasnie

wiec to nie wina rozrusznika (tak mi sie wydaje)
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdecydowanie nie rozrusznika:)
pompa paliwa,filtr,listwa,wtryski.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak pisalem pompa podaje bopo zdjeciu kapturka wywala paliwo (filtr automatycznie odpada) na wtryskach jest tez napiecie bo sprawdzalem wiec albo sterowanie zkomputera albo sam nie wiem co

podkreslam ze na gazie odpala, a na pb nie chce przejsc nie mowiac juz o odpaleniu

czy sterowanie paliwem odbywa sie z kompa czy z jakiegos przekanika??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprawdzales cisnienie na listwie? bo leciec to sobie moze , ale tam ma byc cisnienie ok.3Bar (wiec dosc duze!) - mogl ci pasc regulator cisnienia i paliwo tryskac ci bedzie po nacisnieciu zaworka ale cisnienia nie bedzie na listwie odpowiedniego ;/

co do sterowania wtryskow to jest ono za pomoca komputera, wiec jesli by cos bylo nie tak to na 10000% wywali ci Checka! no a dodatkowo jesli masz sekwencje to sekwencja jest sterowana posrednio poprzez wtryski benzynowe=> jesli na lpg ci dziala to obwod wtryskow jest OK.

pozatym jesli na wtrsyki dochodza ci impulsy to nawet jesli by byl przestawiony "kat wtrysku" nawet o 180st to i tak chodzic bedzie! nie bedzie idealnie ale chodzic bedzie...wszystko to wskazuje raczej na uklad paliwowy i to sprawdz przedewszystkiem Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze na listwie jest paliwo nie znaczy,ze jest pod odpowiednim cisnieniem. nie mowie tu o padniecu pompy calkowitym(bo to nie czesto sie dzieje) a o zuzyciu. wtedy spada cisnienie i z wtryskow kapie zamiast rozpylac.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o juz mnei ktos wyzej wprzedzil Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
o juz mnei ktos wyzej wprzedzil Wink


grrrrrr Razz
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Sty 02, 2010 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hahaha, jak zwykle !!! Polscy Mechanicy to najwieksze dziadostwo
wczoraj siedzialem 4 godziny dzis juz 3 i co sie okazuje ze mechanik ktory robil kiedys to auto (nie moja kadencja bo zazwyczaj wszystko robie sam) robil tak 2 kable na skretke i izolacja, zauwazylem to jak musialem sie dostac glebiej i rozcialem 1 wiazke , na 2 wiazkach byl brak styku, auto teraz pali i chodzi cacy

ale co lepsze wszystkie nie orginalne wiazki rozciolem i wszedzie skretka, zero lutowania , dawania w opaski termokurczlliwe itp

co za debile pracuja w polsce pod szyldami mechanik samochodowy !!!!, kurw.. czlowieka bierze jak zaczyna patrzec co za popraprance roba auta, poprostu rzeźba, autoplastyka -> rzezbienie w gownie, zero pojecia o niczym

sorki za klopot i dzieki za szybkie odpowiedzi, jeszcze raz szczesliwego nowgo roku
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group