www.asu.pl :: Zobacz temat - zegar ilości paliwa wskazuje "0" auto nie zapala
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zegar ilości paliwa wskazuje "0" auto nie zapala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 08, 2009 12:43    Temat postu: zegar ilości paliwa wskazuje "0" auto nie zapala Odpowiedz z cytatem

Witam

proszę o pomoc w trakcie jazdy zegar ilości paliwa spada do "0"
i aby zapalić trzeba długo kręcić rozrusznikiem po odłączeniu akumulatora zegar znów sie podnosi i auto zapala normalnie.
wydłubałem płytę zegarów i przelótowałem wszystkie piny niestety bez rezultatów.

voyager 3.3l automat zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Sie 08, 2009 16:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi sie tak dzialo w dniu kiedy pompa paliwa mi padla... zegar wariowal i spadal do zera... Kilka godzin pozniej...szukalem juz nowej pompy
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 08, 2009 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

być może masz rację ale czemu po odłączeniu akumulatora wszystko wraca do normy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 11, 2009 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj wydłubałem filtr paliwa i przedmuchałem go sprężonym powietrzem , być może go uszkodziłem ,wylala się z niego szara ciecz (czytaj- benzyna z brudem) ale auto zaczeło zapalać na sobotę zaplanowałem czyszczenie baku i pompy oraz wymianę filtra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 18, 2009 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety wymiana filtra i pompy nie do końca pomogła, po ustawieniu biegu wstecznego poziom paliwa spada do zera gdy ustawimy na "D" podnosi się do 1/4 w baku jest na pewno 32L benzyny. Na gazie auto jedzie bardzo ładnie na benzynie czasem dobrze czasem szarpie i pompa pracuje bardzo dziwnie czasami jakby głośno pomrukiwała. KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Sie 18, 2009 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będziesz musiał sprawdzić ciśnienie paliwa przy listwie i reakcję wskażnika przy próbie ręcznego porusznia pływaka góra -dół.Od tego bym zaczął.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Sie 20, 2009 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa przestała pomrukiwać a jeśli, to coraz rzadziej (morze to powietrze??)auto nie szarpie na benzynie i zapala bez problemu więc wydaje się że wymiana pompy pomogła, pozostał tylko problem powolnego opadania wskazówki poziomu paliwa i natychmiastowego po przełączeniu skrzyni na "R".Zauważyłem że stare połączenie miało 3-styki elektryczne nowa pompa ma 4(dodatkowy styk od pływaka ) czy to normalne?? i jeszcze jedno przeprowadziłem test zegarów wswkażnik paliwa pokazuje:
1.1/8
2.1/4
3.1/1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety nowa pompa też nie działa Evil or Very Mad , byłem dziś w warsztacie (nadarzyn)podłączyli się komputerem pod auto wszystko jest ok. serwisant sprawdził że na listwie wtryskowej nie ma paliwa i wymusił komputerem tłoczenie paliwa przez pompę auto bez problemu zapaliło: diagnoza za 350 zł kupił pan tanią podróbkę i nie daje właściwego ciśnienia. Jestem pewien że problem jest inny PROSZĘ RZUĆCIE JAKIŚ POMYSŁ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to czy pompa nie daje odpowiedniego cisnienia mozna sprawdzic jedynie podlanczajac manometr do listwy , a nie poprzez OBD!
w kazdym razie mnie kiedys zona zablokowala IMMO w visionie (o czym sie dowiedzialem 2 dni pozniej) ale szukajac usterki dlaczego auto nie chce zapalic pierwsze co, to sprawdzilem cisnienie Pb na listwie i bylo 0 !! recznie zasterowalem przekaznik pompy i slychac bylo ze pompa pompuje ale nadal cisnienie bylo 0, kiedy IMMO sie odblokowalo cisnienie na listwie wrocilo!!
wniosek stad mam taki ze (przynajmniej w visio) oprocz standardowego odciecia pompy paliwa istnieje jeszcze gdzies po drodze elektrozawor paliwa ktorym steruje Immo - mozeu ciebie jest podobnie?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 25, 2009 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziękuję wszystkim za pomoc ,sprawa jest zamknięta i okazała się jak to zwykle bywa banalna winę za problemy ponosi BAK PALIWA !!!. wysoka temperatura na zewnątrz i mała ilośc paliwa spowodowały wklęsłe odkształcenie zbiornika który z koleji podniósł pompę tak wysoko że nawet 35L paliwa w zbirniku nie zakrywała wlotu do pompy. Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sie 26, 2009 5:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no co ty opowiadasz? 35l?? to niezla masz rezerwe Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sie 26, 2009 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

radekulus napisał:
dziękuję wszystkim za pomoc ,sprawa jest zamknięta i okazała się jak to zwykle bywa banalna winę za problemy ponosi BAK PALIWA !!!. wysoka temperatura na zewnątrz i mała ilośc paliwa spowodowały wklęsłe odkształcenie zbiornika który z koleji podniósł pompę tak wysoko że nawet 35L paliwa w zbirniku nie zakrywała wlotu do pompy. Very Happy Very Happy Very Happy


raczej brak odpowietrzania zbiornika paliwa, i bak wessało
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a ja dziś jadąc do Lukiego na przeglądzik instalacji LPG doznałem takiej dziwnej awarii wskaźnika paliwa, podczas jazdy kiedy w zbiorniku było 1/4 paliwa nagle zapala się kontrolka rezerwy a wskaźnik paliwa pomalutku opada ku dołowi aż po minucie opadł na E. Wpierw pomyślałem że pewno uszkodził się przewód paliwowy i pompa wypompowała resztę paliwa i zaraz się zatrze. Będąc na drodze S1 nie mogłem się tak o zatrzymać więc kontynuowałem jazde jeszcze jakieś 10km aż dojechałem do pierwszej napotkanej stacji paliw. Nie gasząc silnika otworzyłem maskę, tutaj sucho, padłem na kolana i patrze pod samochód a tu jedynie kapie z klimy. Podjechałem pod dystrybutor zatankowałem 10l a wskaźnik ani drgnie. Odjechałem spod dystrybutora i zaryzykowałem zgasiłem silnik, przekręcam kluczyk, silnik odpala normalnie na PB i pracuje mimo że wskaźnik pokazuje że w zbiorniku pusto. Wróciłem do domu pokonując trase 300km na LPG ze wskaźnikiem na 0 i świecącą się kontrolką rezerwy. Co waszym zdaniem mogło się spieprzyć? Dodam że kiedy schylałem się pod samochodem to zaobserwowałem że środek zbiornika paliwa jest lekko wklęśnięty ku górze ale odkręcając korek wlewu paliwa nie była syknięcia jakby w zbiorniku panowało podciśnienie. Co radzicie żeby usunąć ta usterkę?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Bêd±c na drodze S1 nie mog³em siê tak o zatrzymaæ wiêc >kontynuowa³em jazde jeszcze jakie¶ 10km

no co ty opowiadasz! na S1 mozna sie zatrzymac w dowolnym momencie Smile

Co do samego wskaznika i rezerwy mam tak samo jak u ciebie Wink u mnie problem wystepuje od ok.7miesiecy, najpierw zaczela migac rezerwa (mimo jakiejs polowy baku), po kilku miesiacach wskazowka zaczela wariowac (od polowy dozera, potem znow OK itd,itp - jak jej sie podobalo tak wskazywala)...ostatnio zatankowalem na maxa i od tamtej pory pokazuje OK i rezerwa nie miga. Osobiscie mysle ze sciezki na potenciometrze poziomu paliwa w baku albo sie zaczynaja przecierac, albo sie zabrudzily (bo plywak byl ciagle w tym samym polozeniu).
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem mu test wskaźników i wskaźnik paliwa prawidłowo działa podczas testu czyli coś na drodze pływak wskaźnik. Podjadę i zatankuje go do pełna i zobaczymy co się będzie działo.

Co do S1 to po co mam się zatrzymywać na wąskim poboczu gdzie wszyscy obok zapierdzielają 120km/h i w górę Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie po założeniu instalacji LPG wskaźnik paliwa nie działa, a właściwie działa po zatankowaniu większej ilości (przynajmniej 15l) ale powoli opada aż do zera i tak zostaje. Oczywiście nie mam z tym związanych innych kłopotów wszystko działa OK tylko że nigdy nie wiem ile mam benzynki. Na moje pytanie dlaczego tak jest odpowiedź gazownika była baaardzo wyszukana - "Te typy tak mają po zainstalowaniu LPG"
Miałem taki sam przypadek w Citroen'ie po zainstalowaniu LPG ale potem założyli jakiś emulator i było wszystko OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie jest podobny objaw ,że szybko wskazuje rezerwę ale czasami przy gwałtownym skręcie się podnosi więc zakładam ,że instalacja gazowa nie ma na to wpływu.
Tak jak kolega marcys pisze prawdopodobnie ścieżki nie będą miały kontaktu.

Jeśli zbiornik jest wklęśnięty to wskażnik powinien wskazywac na plus niż na minus (zależy w którym miejscu jest pływak)
Jak będę rozbierał dam znac w czym tkwi szkopuł.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie napewno gaz na to nie ma wplywu! wskaznik zaczal wariowac jakis rok po zalozeniu LPG, pozatym w zaden sposob ukla pomiarowy PB niejest polaczopny z instalacja LPG wiec niby skad by sie to mialo "gryzc"??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem teraz na stacji i zalałem 22l Pb, wskaźnik drgnął i pokazuje teraz 1/4 zbiornika chociaż w zbiorniku na pewno jest przeszło 30l. Najważniejsze że nie świeci się kontrolka rezerwy. Jak znajdę stacje z tańsza Pb to zatankuje go do pełna i zobaczę co wtedy wskaźnik będzie pokazywał.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

narcys - i tu nie masz racji
W nowych systemach stan paliwa jest "odejmowany" ze stanu w zbiorniku zgodnie z dawkowaniem na wtryskach, a pomiar stanu paliwa jest dokonywany w czasie gdy doleje się paliwa do baku (min 10l) i co jakiś czas komp sprawdza stan w zbiorniku. Dlatego u mnie co kilka odpaleń silnika wskazania są poprawne, a następne wskaźnik opada. Dokładnie ten sam objaw miałem z Xsarze Picasso i dopiero po zamontowaniu emulatora OBD wszystko wróciło do normy, pamiętaj że komputer silnika cały czas myśli że jedzie na benzynie i nie wie że silnik jest zasilany paliwem alternatywnym, przecież instalacja LPG jest wpięta bezpośrednio w przewody poszczególnych wtryskiwaczy paliwowych które pomimo jazdy na LPG cały czas działają i dawkują paliwo (na sucho) dlatego lubią się zacinać.
Instalacja LPG wprowadza wiele zakłóceń do komputera silnika i takie są efekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>przecie¿ instalacja LPG jest wpiêta bezpo¶rednio w przewody >poszczególnych wtryskiwaczy paliwowych które pomimo jazdy na LPG >ca³y czas dzia³aj± i dawkuj± paliwo (na sucho) dlatego lubi± siê >zacinaæ.
>Instalacja LPG wprowadza wiele zak³óceñ do komputera silnika i takie >s± efekty.

cyberda troche sie mylisz! instalacja LPG jest wpieta wlasnie posrednio w instalacje wtryskowa! (szeregowo)
ECU Pb caly czas podaje sterowanie na wtryskiwacze PB, po drodze tego sygnalu w szereg jest wpiete ECU LPG. przy jezdzie na PB komp od LPG uzywany jest jako zwykly przewod - nie wprowadza(przynajmniej teoretycznie nie powinien wprowadzac) zadnych zaklocen/zmian co do pracy wtryskiwaczy PB, przy pracy zas na gazie sygnal z ECU Pb idzie do ECU LPG - stad wychodza niejako 2 sygnaly :
- jedenw postaci zmienionego sygnalu (do czasu wtrysku PB dodany czas tzw.poprawka) , gaz ma mniejsza kalorycznosc wiec zeby silnik mial parametry trzeba zwiekszyc ilosc paliwa => zwiekszyc czas otwarcia wtryskiwacza LPG
-drugi sygnal wychodzacy z ECU LPG to zemulowany sygnal pracy wtryskiwaczy PB - zeby komputer silnika nie zglupial musi miec informacje zwrotna od wtryskiwaczy PB

tak to mniej wiecej dziala.
Co do samego pomiaru poziomu paliwa w baku to nie wiem jak jest u ciebie ale w 99,9% samochodow jest to pomiar robiony mniej wiecej tak ze plywak z baku daje do kompa ilosc paliwa w litrach, komp zczytuje chwilowe(lub srednie z jakiegos okresu) czasy wtrysku, mnozy przez ilosc wtryskiwaczy i podaje ile ci zostalo km do przejechania.
zobacz jak to u ciebie dziala. odpal rano samochod na PB,daj na N i sprawdz na luzie ile ci zostalo km, potem zapodaj D i jedz jakas stala predkoscia parenascie km i zobaczysz ze liczba km ci sie niespadnie znaczaco, o ile wogole spadnie a nie wzrosnie!
PS.uklady obliczeniowe w samochodach sa ukladami prostymi, wrecz prymitywnymi patrzac na ich algorytmy dzialania - wszystko dlatego zeby byly tanie i przedewszystkim SZYBKIE, a to wymaga prostoty
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piszesz o zupełnie czymś innym - obliczenia komputera co do przebiegu to zupełnie coś innego niż podawanie stanu paliwa. Ja nic nie sprawdzę bo nie mam komputera.

A skoro LPG nie wprowadza zakłuceń to dlaczego w 70% aut Z LPG świeci się "CHECK"?

Kiedyś pojechałem do faceta specjalisty od elektroniki w aucie do jej sprawdzenia. Jak zobaczył że mam LPG powiedział abym wyłączył GAZ przekasowal komputer i pojeździł 2 dni na benzynie - wtedy mogę do niego przyjechać bo LPG robi w kompie taki śmietnik że on niczego nie będzie w stanie odczytać prawidłowo.

Wiem jedno w poprzednim aucie wpięcie emulatora OBD (czas 2 minuty) załatwiło sprawę opadania wskazówki poziomu paliwa (jaęli tak można nazwać wskaźnik w Citroenie) na zawsze - więc nie mów mi że nic to nie ma wspólnego z gazem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś wyjąłem pompę paliwa i zrobiłem mały przegląd.Badałem ruch pływaka i wskaźnika .Podłączałem nawet czujnik poziomu z gazu aby sprawdzi zachowanie wskaźnika paliwa.
Dając czujnik gazowy z odpowiednią rezystancją mógł by wskazywac stan na panelu licznika.
Płytkę oporową poczyściłem i zobaczymy jaki będzie tego efekt.
Zrobiłem mnóstwo fotek.Będzie co oglądac.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:

A skoro LPG nie wprowadza zakłuceń to dlaczego w 70% aut Z LPG świeci się "CHECK"?


Jeśli z instalacją wszystko jest OK to CHECK nie powinien się świecić, u mnie nic się nie świeci i wczoraj jak byłem u Lukiego podłączył komputer do mojego OBD i nie było żadnych błędów ani śmieci.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sie 30, 2009 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:

A skoro LPG nie wprowadza zakłuceń to dlaczego w 70% aut Z LPG świeci się "CHECK"?


CHECK swieci sie w 70% aut bo gazownikow mamy do dupy i nic wiecej!
Swiecenie CHECKA to sygnal od kompa ze cos jest nie tak, czyli albo zle sa emulowane wtryskiwacze, albo sklad na sondzie lambda glupieje(zle podlaczenie lambdy, lub totalnie zly sklad mieszanki itd,itp...). Sama instalacja (mowie tu o sekwencji,bo instalka na attuatorze, czy "srubce" to zupelnie inna bajka)jest nakladka na oryginalna instalacje PB i dobrze dobrana, zalozona i skalibrowana nie wprowadza zadnych zaklocen i CHECK nie ma sie prawa swiecic! a to ze sie swieci znaczy tylko tyle ze ktos zalozyl "cos", i to jeszcze "po swojemu".
Co do wplywu LPG na komp PB to jesli wszystko jest OK to tez nie powinno miec to wplywu, w koncu dobrze zemulowana instalka NIE MA prawa byc "widoczna" dla ECU Pb - bo jesli zacznie ja widziec to wyskoczy CHECK ..i kolo sie zamyka ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
radekulus
*
*


Dołączył: Jun 20, 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldek44 napisał:

raczej brak odpowietrzania zbiornika paliwa, i bak wessało


sugerujesz że w baku jest podciśnienie ???
po odkręceniu korka wlewu paliwa nic nie syczy a bak nie wraca do pierwotnej formy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys

I tu masz rację - nasi gazownicy to w większości (bo nie wszyscy - wiadomo o kogo chodzi) to partacze i tyle - ich ideą jest szybko założyć instalkę i zabrać kasę od klienta, a frajer niech się potem sam martwi i jeździ poprawiać to za co już dawno zapłacił ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Tak długo jak w Polsce nie będzie przepisów regulujących zakładanie LPG takich jak w Niemczech tak długo będzie u nas w tym temacie wolna amerykanka.

Gdyby nie to że muszę mieć na założenie instalacji rachunek to ją sam bym sobie założył i zrobiłbym to to na pewno 3 razy dłużej ale o wiele lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cyberda bo coś takiego jak instalacje LPG jedzie się zakładać do poleconych miejsc a nie pierwszego, najtańszego miejsca.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 0:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście teraz to ja już wiem - ale "Mądry Polak po szkodzie" ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group