www.asu.pl :: Zobacz temat - Zamiana z diesla 2.5 na bęzyne
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamiana z diesla 2.5 na bęzyne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
88janczar
*
*


Dołączył: Aug 29, 2009
Posty: 1

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 7:06    Temat postu: Zamiana z diesla 2.5 na bęzyne Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich mam problem z Voyager-em z 1994 roku z silnikiem Diesla 2.5TD( produkcja VM Motori, niestety Mad ) hydrauliczne popychacze, wyskakujące laski popychaczy już drugi raz, i wpadłem na pomysł wsadzenia silnika benzynowego od innego Voyager-a. Myślałem o 2.5 litowym silniku z ręczną skrzynią biegów i ma pytanie odnośnie czy to dobry silnik?? czy tez czekają mnie podobne niespodzianki jak z Dieslem? i czy na przykład lepszy byłby silnik 3.0, 3.3 litra z automatem i czy czy automatyczne skrzynie biegów są trwałe, bo używam tego samochodu jako dostawczego.?? Pozdrawiam Piotr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 8:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie sadze aby to byl dobry pomysl. za duzo roboty i za drogo cie to wyjdzie ,a i tak nigdy nie osiagnie jakosci oryginalu. proponuje ci go naprawic i jak najszybciej sie pozbyc-jak wiesz amatorow na diesle w tym kraju nie brakuje:) (ciekawe co powiedza jak im od przyszlego roku ON pojdzie w gore?)
potem kup dobrego voyka z silnikiem v6 i automatem. tak to auto skonstruowano i w takiej konfiguracji sie sprawdza, co potwierdzi ci wielu uzytkownikow. wszystko inne to jakies mnie lub bardziej udane przeszczepy zrobione po to aby nieucywilizowanym motoryzacyjnie europejczykom bylo latwiej jezdzic bo wajchowanie i deptanie oraz silniki z kutrow lub kosiarek mamy(nie wszyscy na szczescie) we krwi Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 12:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są goście co robią takie przekładki ,ale wiąże się to ze sporymi nakładami ale to zależy od ciebie jaką wartośc sentymentalną ma dla ciebie auto.

Silników sporo wejdzie do komory bo jest wielka.Musisz znaleźc fachowca który robi to na co dzień i wtedy będziesz wiedział jakich kosztów się spodziewac.

Ktoś tu podawał namiary do gościa z Bielska Białej co

robi takie modyfikacje.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nakład pracy i zakup części=nieopłacalność.
Temat taki jak ten i podobny, naprawić, kupić disla jest bardzo szeroko opisywany na forum wystarczy, bez lupy Wink przeglądnąć to forum.
Ja też bałem się automatu, dzisiaj wiem, że nie chcę manuala.
W/g mnie i chyba nie tylko mnie, najlepsze silniki jeśli chodzi o Voyager-y to 3,3 i 3,8.
Mój też służy przede wszystkim do pracy, do wożenia towaru.
Pozdrawiam i przy okazji przychylam się do opinii esdarka.

Jeśli jednak zdecydujesz się kupić silnik to zobacz tu:

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7983
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Sie 29, 2009 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie w Bielsku Białej jest gościu który przerabia (zamienia silniki), ale..... Robi to w odwrotnej kolejności Smile
Konkretnie to wywala rzędowy 2.3 z PTS (itp) a wsadza głównie 1.9TDI Sad Koszt takiej operacji to ok. 4000zł jest tylko jeden warunek !! Musisz dostarczyć silnik i skrzynię (i chyba jeszcze intercooler) Smile

Też się przychylam do poprzedników i uważam, że w amerykańskim samochodzie V6 to minimum no i oczywiście ASB Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group