www.asu.pl :: Zobacz temat - Alternator Lumina APV
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Alternator Lumina APV

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
misis
*
*


Dołączył: Dec 20, 2008
Posty: 1

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 9:27    Temat postu: Alternator Lumina APV Odpowiedz z cytatem

mam poważny problem z alternatorem mianowicie regularnie co dwa, trzy tygodnie pali mi regulator napięcia, czy ma ktoś jakiś pomysł? Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może winny jest uszkodzony akumulator ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na ogol stosuje sie dwa typy reguletorow- do 100A i 105A .Przy wymianie musi byc taki sam,jak byl fabrycznie-trzeba na to zwrocic uwage. Alternatory w amerykanach nie lubia baterii starego typu tylko nowoczesne ,calkowicie bezobslugowe baterie olowiowo-wapniowe. Stare baterie slabo tlumia przepiecia. Uzwojenia w alternatorach pod wplywem czasu i drgan (rzadko) oraz niedbalego grzebania (czesto) traca emalie izolacyjna i nawet male,sekundowe zwarcie miedzyzwojowe zniszczy regulator. Moze byc tez,ze ktos niedbale to skladal. Ale to nie jest regula- moga byc tez inne przyczyny. Jezeli masz mozliwosci to trzeba przetestowac uklad ladowania u dobrego elektryka,mo moze silnik nie ma dobrej masy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź przy następnej wymianie połączenie elektryczne pierścieni ślizgowych szczotek (masz tam nie osłonięty i przez to narażony na uszkodzenia drut - alternator DELCO).
Często jest ono lutowane (powinno być zaciśnięte) a jak wiadomo alternator potrafi się mocno rozgrzewać.
Nie dokładne połączenie powoduje iskrzenie i wadliwą pracę całego prostownika i regulatora powodując jego przegrzewanie a przez to drastycznie skraca jego żywotność.
Miałem podobny problem w Pontonie GP tyle, że u mnie padały diody prostownicze.
Mój GP pracował na zwykłym ołowiowym aku.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group